Dorian Gray Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Nå er du vrang i buksen, hv1t. Jeg sier at hun ikke har et negativt inntrykk, du sier "så hun liker deg". Jeg sier at vanlig oppførsel ikke fremstår som svakt, du sier "så normal oppførsel drar". Hvis jeg sier at gutter flest klarer å få seg et ligg så må du love å ikke quote meg og skrive "Så mannen på gaten får flere ligg enn en gjennomsnittlig PUA?", da det ikke er det jeg skriver. Jeg sier at jenter som mottar "Vil du være med ut senere i uken?" ikke tenker "CHODE CITY" fordi gutten spør i stedet for å fortelle henne hva hun skal. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Jepp, du er irriterende nøytral Jeg tror for øvrig normale gutter puler langt mer enn folk som kaller seg PUAs. Heldigvis. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Jepp, du er irriterende nøytral Jeg tror for øvrig normale gutter puler langt mer enn folk som kaller seg PUAs. Heldigvis. Definer en normal gutt? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Jeg er egentlig enig med wh1te. Jeg tror iallefall ikke det er langt i fra sannheten. Antallet virkelige "PUA's" er sikkert 1% sett i forhold til antallet KJ's. Når det vandrer instruktører med +1 lay under beltet, ja da kan man begynne å lure. På en annen side, så er antallet gjennomsnittlige sexpartnere for en mann i Norge 8 personer. Det er ett forsvinnende lite tall, som strengt talt ikke skal mye til for å overgå. Lenke til kommentar
Gjest Kenneth91 Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Jeg har issolert en jente jeg aldri har sett før til sofaen. Jeg sier 'hei jeg heter kenneth'. hun ser 'hei jeg heter xxxx'. hva nå? hva gjør jeg får og unngå å spørre 'hvilken skole går du på da?'. har dere noen rutiner for hva å prate om? holde det igang? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Spør henne hvilken skole hun går på. Lenke til kommentar
haswonit Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Ikke isoler før du har introdusert deg sier jeg, når du isolerer må du gå for kysset. Mine fem og tjue øre. Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Ikke isoler før du har introdusert deg sier jeg, når du isolerer må du gå for kysset. Mine fem og tjue øre. Limiting belief. Man trenger ikke navnene til hverandre for å være tiltrukket av hverandre. Lenke til kommentar
haswonit Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Det kommer jo litt an på om man er på dansegulvet eller på et vorspiel også da. Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Det kommer jo litt an på om man er på dansegulvet eller på et vorspiel også da. Overhodet ikke. Det kommer an på hvordan du gjør det. Jeg er så lei av den vanlige: "Hei, jeg heter xxxxxx" at jeg sjeldent tar den, men leker meg heller litt med den. Dess mer man definerer av seg selv i klartekst, dess mindre mystikk og moro er igjen. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Ikke isoler før du har introdusert deg sier jeg, når du isolerer må du gå for kysset. Mine fem og tjue øre. Dette var da veldig textbook. Hva gjør man med denne tankegangen hvis man møter en jente alene? Tar henne bort til en gruppe, skaper attraction og isolerer etterpå? Alle kan følge MM og dens "når du er i denne situasjonen, gjør dette"-regler. Det er derimot ikke så ofte at man er i sånne situasjoner, og da må man kunne tenke seg frem til andre løsninger. At man er alene med en jente tidlig trenger ikke være negativt, det er bare noe annet å forholde seg til. Lenke til kommentar
haswonit Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Nå var det snakk om en gitt situasjon da. Du har sikkert en annen måte som funker for deg, hvorfor ikke slutte å kverulere, og heller dele den`? Det kommer jo litt an på om man er på dansegulvet eller på et vorspiel også da. Overhodet ikke. Det kommer an på hvordan du gjør det. Jeg er så lei av den vanlige: "Hei, jeg heter xxxxxx" at jeg sjeldent tar den, men leker meg heller litt med den. Dess mer man definerer av seg selv i klartekst, dess mindre mystikk og moro er igjen. Og det funker sikkert fint for deg. Det finnes ingen fasit. Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Du sier noe er skrevet i stein, jeg sier det ikke er skrevet i stein. End of kverulering. I den gitte situasjonen, er det jo allerede et positivt tegn at jenta fulgte med til sofaen. Det betyr at vedkommede Aeneas mest sannsynlig har litt av det grunnleggende på plass. Som du sier, er det individuelt hva folk gjør. Jeg ville sjekket temp'en ved leking med øyekontakt, eye-fucking, og generelt sett vært flørtende, men leken. Skap en liten "bobble hvor kun dere to eksisterer", gjøre puske-ting på henne som ingen andre ser osv. Sextalk er alltid artig, men noe som er tidvis enda mer sikkert, er å flørte og eskalere med kroppspråket - og samtidig kjøre en helt uskyldig samtale. På den måten er det kun hun som merker at dere flørter, og ingen andre. Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Jeg har holdt lenge på med en jente nå. Fått til litt roting og vi har hatt mye gøy sammen, men det ble friend zone på meg til slutt. Det føles ikke bra, men jeg har ingen andre enn meg selv å takke. Så jeg må bare ta med lærdommen videre. For å være litt snill mot meg selv så må det sies at hun er veldig usikker og veninna er den største cockblocken jeg noen sinne har møtt, selvom jeg befrienda henne. Lenke til kommentar
Gjest kennethigjen Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 jeg bare tar henne på skulderen, og vissker lett: kom jeg må vise deg noe: også tar jeg henne med bort i sofaen. ikke noe mer. så representerer jeg navnet mitt. hva skal jeg så snakke om?? dette flyter lett ved dritings tilstand, men sober er det ikke lett. har dere noen rutiner, tips hva dere prater om?? sextalk funker ikke hvor jeg holder til. haha ikek akkurat sånn, men sextalk er uaktuelt. tips??? nessten samme spørsmål som forje gang, men dere bare bynte å krangle. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Det er ingenting man snakker fast om, det er bare å sette i gang en samtale og holde den gående. Jeg er fra Bergen, så jeg har egentlig aldri hatt problemer med å prate. Du kan evt begynne å drikke hver dag, sånn at du aldri er sober? Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Jeg er fan av aktiv lytting, du kan ha en helt vanlig samtale og sprite den opp på denne måten. Ikke glem å være leken, det skaper spenning. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Jeg er egentlig enig med wh1te. Jeg tror iallefall ikke det er langt i fra sannheten. Antallet virkelige "PUA's" er sikkert 1% sett i forhold til antallet KJ's. Når det vandrer instruktører med +1 lay under beltet, ja da kan man begynne å lure. På en annen side, så er antallet gjennomsnittlige sexpartnere for en mann i Norge 8 personer. Det er ett forsvinnende lite tall, som strengt talt ikke skal mye til for å overgå. Lite? Jeg finner det hvertfall veldig overraskende at gjennomsnittet er 8 personer. Men det er vel mye det at noen har få partnere, mens andre har som mål om å ha flest mulig. Altså bidro jeg ikke særlig med det jeg nettopp skrev. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Bra innlegg, McBitch. <3 Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Jeg vet. Halvveis i skrivingen innså jeg at jeg skrev bare piss, men jeg ville ikke kaste bort kaloriene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå