Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis jeg får i oppgave å skaffe penger til familien, og vinner i lotto, er jeg da en god provider?

Jeg prøver ikke å pisse på paraden til Bandidos, mind you.

Det er jo ikke nødvendigvis flaks fordi det er hun som tar initiativet? Det er vel en grunn til at hun velger å ta initiativet til akkurat ham? Eller tenker du på det aspektet at når jenta tar initiativet er ikke situasjonen lenger i hans kontroll?

Jeg synes at det er resultatene som teller, ikke veien man tar for å komme dit. Hvis "PU-stilen" som ligger mest naturlig for en er å få jentene til å jage en selv er det da ikke noe galt med det, sålenge man oppnår resultatene man ønsker?

Lenke til kommentar
Target sjekker opp deg, Bandidos-Pelle :D

Hvorfor er det positivt i lys av hva denne tråden egentlig handler om?

Jeg ser ikke hvordan det skal være noe problem i utgangspunktet, med tanke på at det til slutt vil ha samme utfallet uansett hvem som sjekker opp hvem.

Lenke til kommentar

Hva sier dere til jenter dere er keen på når dere er inne på et bråkete utested? Har ikke no problemer med å føre en samtale på fest og sånn, men på byn fryser jeg opp med en gang uten noe fornuftig å si. Hjelp! :)

Lenke til kommentar
Hva sier dere til jenter dere er keen på når dere er inne på et bråkete utested? Har ikke no problemer med å føre en samtale på fest og sånn, men på byn fryser jeg opp med en gang uten noe fornuftig å si. Hjelp! :)

Du sier det samme som på fest, bare høyere :p

For å (mis)sitere Neil Strauss litt - gå aldri glipp av sjansen til å brøle. Det går fint an å øve seg opp til å bruke stemmen slik at man blir hørt, selv på bråkete plasser.

Andre alternativer er å bruke kroppsspråk, berøring, blikkontakt og fysisk eskalering mer aktivt, eller bare lede henne til et sted der det er såpass stille at dere faktisk kan høre hva den andre sier.

Lenke til kommentar
Gjest gjest007

Er på byen ofte og kommer stort sett hver gang i prat med jenter, og det blir litt klining og noen ganger ONS. Dealen er, når det ikke blir ONS får jeg alltid med meg nummeret. Problematikken; forventer/ønsker jenter at gutten tar kontakt når de gir telefonummeret sitt? Muligens et banalt spørsmål, men vil ikke legge for mye i det.

Lenke til kommentar
Er på byen ofte og kommer stort sett hver gang i prat med jenter, og det blir litt klining og noen ganger ONS. Dealen er, når det ikke blir ONS får jeg alltid med meg nummeret. Problematikken; forventer/ønsker jenter at gutten tar kontakt når de gir telefonummeret sitt? Muligens et banalt spørsmål, men vil ikke legge for mye i det.

Med mindre hun var så hypp på deg at hun kunne satt seg ned og vannplanet ned hele Karl Johan er svaret i de fleste tilfeller ja.

Trenger dog ikke være noe mer komplisert enn "jeg skal XXX på fredag, det blir grisefett! Bli med da."

Lenke til kommentar
Med mindre hun var så hypp på deg at hun kunne satt seg ned og vannplanet ned hele Karl Johan er svaret i de fleste tilfeller ja.

Trenger dog ikke være noe mer komplisert enn "jeg skal XXX på fredag, det blir grisefett! Bli med da."

Xuma har en fin metode som ligner litt på din. Man gir henne ikke et ja/nei spørsmål, men et ja/ja spørsmål, så det blir vanskeligere for henne å si nei. Man kan si noe ala: Halla, vi må møtes en gang, jeg er ledig på torsdag og fredag. Hvilke av de passer best for deg?

Endret av August S
Lenke til kommentar

Personlig kontakter jeg nesten aldri jenter jeg har møtt på byen, med mindre vi fant en veldig god tone. Men det kan være veldig greit å ha i tørkeperioder, eller hvis du befinner deg i "området". Bare å droppe en casual melding om at du skal på utested x og at hu får ta seg en tur.

Endret av DMN
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg ser ikke poenget med å foreslår ting via sms til jenter man ikke kjenner. Kommander. Mye mer solid. Den der "hei, jeg skal en tur på X i kveld, sånn FYI"-stilen er svak imo.

Lenke til kommentar
Jeg ser ikke poenget med å foreslår ting via sms til jenter man ikke kjenner. Kommander. Mye mer solid. Den der "hei, jeg skal en tur på X i kveld, sånn FYI"-stilen er svak imo.

Jeg kan virkelig ikke se for meg at en jente som man allerede har møtt og derfor sannsynligvis ikke har et negativt inntrykk av deg vil se på det som svakt å sende en sånn melding. Sannheten er at gutter flest er ikke chodes og slik normal oppførsel er mye mer nøytralt enn det er svakt. Det er klart at man kan være aggressiv, men jenter flest er som folk flest - de tenker ikke over sånt. De er for det meste ufarlige.

Lenke til kommentar

Tro hva du vil, har hvert fall sjeldent slått feil for meg. Nå skal du ikke heller overanalysere hva du skriver på den meldingen, poenget er at du får kjerringa til å møte deg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Jeg kan virkelig ikke se for meg at en jente som man allerede har møtt og derfor sannsynligvis ikke har et negativt inntrykk av deg vil se på det som svakt å sende en sånn melding.

Hvor er logikken? Hun lot deg prate med henne på byen så derfor må hun like deg?

Sannheten er at gutter flest er ikke chodes og slik normal oppførsel er mye mer nøytralt enn det er svakt.

Hva er poenget ditt? At normal oppførsel drar?

Det er klart at man kan være aggressiv, men jenter flest er som folk flest - de tenker ikke over sånt.

Det gjør de. Spør venninnene dine.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...