Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare jeg som reagerer at denne fyren gir seg for å være datingcoach, og tar penger for det? Videre var videoen bare teit, og det blir ikke bedre av at han har en egen webside. Hater folk som gir seg ut for å kunne noe, når de ikke klarer grunnleggende ting. Kanskje jeg tar feil og han kan noe, men det skal en del til for å imponere meg etter den videoen.

Endret av Working Class Hero'
Lenke til kommentar
Good lord, dette var stusselig.

Indeed.

Men til fyrens forsvar er det veldig lite som er morsomt når man på forhånd presenterer det i settingen "dette er morsomt", så det hadde sikkert sugd litt mindre hvis man hadde hørt det i en annen setting. Når man får noe presentert som noe morsomt stiger forventningene og det skal være rimelig bra for ikke å være antiklimaks. Jeg synes nesten aldri det er morsomt når folk skal fortelle vitser, fordi det ligger implisitt at det skal være morsomt blir punchlinen alltid en skuffelse. Eller folk som skal forklare hvorfor noe er morsomt. Humor funker alltid best når det kommer spontant og overraskende.

Lenke til kommentar

Jeg dro ut i går og ble fort irritert av en jente som køddet med håret mitt, og fikk egentlig veldig lyst til å dra hjem. Da møtte jeg en jente som sa at jeg hadde en uimotståelig sjarm der jeg sto - og da sto jeg faktisk med drinken min og lente meg mot en vegg, alene. Kommer aldri til å skje igjen.

Lenke til kommentar
Gjest Gjensten007

Bah, nå blir jeg frustrert! Her roter jeg med en dame på byen hvor vi både kliner og tafser på hverandre, men når det nærmer seg stengetid fordufter hun helt. Vi har utemerket kontakt hele kvelden hvor vi både kliner og tar på hverandre, men når det stenger så fordufter hun helt. Detektiven som jeg er så oppsøker jeg henne på Facebook hvor jeg ser at hun er "in a relationship", hvordan i alle dager skal jeg tolke det?

Tar denne som anonym i tilfelle kjæresten hennes skulle være på dette forum og skulle kjenne igjen dette innlegget igjen på et eller annet mirakuløst vis.

Lenke til kommentar
Bah, nå blir jeg frustrert! Her roter jeg med en dame på byen hvor vi både kliner og tafser på hverandre, men når det nærmer seg stengetid fordufter hun helt. Vi har utemerket kontakt hele kvelden hvor vi både kliner og tar på hverandre, men når det stenger så fordufter hun helt. Detektiven som jeg er så oppsøker jeg henne på Facebook hvor jeg ser at hun er "in a relationship", hvordan i alle dager skal jeg tolke det?

Tar denne som anonym i tilfelle kjæresten hennes skulle være på dette forum og skulle kjenne igjen dette innlegget igjen på et eller annet mirakuløst vis.

Full, men du e litt paranoid. Slapp av da.

Så enkelt. Hu bestemmer ikke, vil du så prøver du nu uansett.

Lenke til kommentar

Imo ta det som at jenta tydligvis ønsket å slå seg løs den ene kvelden. Hvis hun forduftet ved slutten av kvelden samt har "in a relationship" med en fyr på facebook så ville jeg latt det ligge. Så lenge du ikke føler deg brukt og/eller vil leke moralpoliti that is! :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Target sjekker opp deg, Bandidos-Pelle :D

Hvorfor er det positivt i lys av hva denne tråden egentlig handler om?

Lenke til kommentar
Target sjekker opp deg, Bandidos-Pelle :D

Hvorfor er det positivt i lys av hva denne tråden egentlig handler om?

Å få damer? Positivt. Å være den som tar initiativ? Mindre positivt. Personlig setter jeg å få jenten man vil ha by any means necessary over noe annet, f eks skills. I'd rather be lucky than good, og denne fyren ser ut til å være heldig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Hvis jeg får i oppgave å skaffe penger til familien, og vinner i lotto, er jeg da en god provider?

Jeg prøver ikke å pisse på paraden til Bandidos, mind you.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...