Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf

Enig med Raven. Det er ganske vanskelig å plukke opp solide signaler i en vanlig samtale, så lenge tematikken er nøytral. Klart, basic BL er superlett å lese hvis du vet hva du skal se etter, men så forteller det også som regel svært lite.

 

Tekst har du all tid i verden på å analysere.

 

Men fuck å være så analytisk.

 

Eller begynn å les FACS.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
da jeg er litt uheldig på nice-guy fronten nå og da.

Nice guys get laid too ;). Jeg har en egen teori om nice-guys, og hovedpoenget er at de ikke får lays er fordi de ikke eskalerer nok pga. såkalt "respekt" for jenta. Å være alfra er ikke synonymt med å være "badboy". En alfa er er en moden fyr med baller av stål i mine øyne, en leder av menn. Boka til Xuma er flott på mange måter, selv om teknikkene der er gammelt MM-materiale. Mindsett-biten er though noe av det beste jeg har lest.

 

Nå gleder jeg meg til helg, skal ut og winge med en god kompis fra gamet på lørdag. Hva er deres planer?

Endret av Working Class Hero'
Lenke til kommentar
pm ;)

 

forresten har ordnet meg date med ei på 23.

føles faktisk litt rart ut, men film med ei på 23 funker vell det?

Spør deg selv, hvorfor føles det rart? Er svaret fordi hun er eldre enn deg? I så fall er det bare å snappe ut av den tankegangen med en gang. Hvis hun ikke synes det er rart å date en 18/19-åring(?), hvorfor skal du synes det er rart å date ei 23-åring?

 

Jeg er rundt 19 år selv, og hooket opp med en 25-åring forrige helg. Alder har pent lite å si på om du puler ho eller ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...