Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har tips til hvordan få vite sivilstatus på en gruppe jenter kjapt uten at det blir kleint? (f.eks på vors med mange jenter). hater å legge inn masse arbeid i en jente og så avslører hun helt på slutten av kvelden at hun har type.

Endret av doofhetz
Lenke til kommentar
Noen som har tips til hvordan få vite sivilstatus på en gruppe jenter kjapt uten at det blir kleint? (f.eks på vors med mange jenter). hater å legge inn masse arbeid i en jente og så avslører hun helt på slutten av kvelden at hun har type.

 

Hvorfor ikke bare starte samtalen med: "Er dere single?"

 

Svarer de nei så er det bare å si noe som dette: "Flott, jeg ser alltid etter flere jente venner, men hver gang vi blir bedre kjent så klarer de ikke å holde fingrene av fatet!" Så kan du presentere deg selv. Dette viser at du ikke er needy og du kan kanskje få noen wing womans den kvelden ;)

Men om de svarer ja så er det av å til såpass lett at du bare trenger å si: "Fett, jeg også! La oss kline."

 

Mye rart du kan finne på, men det er viktig at du har baller til å gjøre det og bare sette fokuset på å ha det gøy der og da. Sånn som mange her sier. "Se på damen som en eventuel bonus når du går ut, ikke gå ut på grunn av damen."

:)

Lenke til kommentar
Har sett igjennom litt av RSD. Noen som har vært på en av deres bootcamps? Synes det virker litt dyrt :p

Bootcamps er blææææ og overrated. Få ræva din ut, begynn å push deg selv, og ha med en kamerat som kan piske deg til å gjøre ting du egentlig ikke vil.

 

Rettelse - ting du vil, men ikke tør

 

[/pirkemodus]

Mange er på et såpass dypt sted, låst inne i en comfort zone som er intet mindre enn latterlig. Tingene de vil gjøre er såpass trygg at det ikke har noen effekt, whatsoever.

Lenke til kommentar
Mange er på et såpass dypt sted, låst inne i en comfort zone som er intet mindre enn latterlig. Tingene de vil gjøre er såpass trygg at det ikke har noen effekt, whatsoever.

 

Jeg er ganske sikker på at de fleste innerst inne vil snakke med jenter/flørte/kline/ta henne med hjem og pule vettet av henne, men at de har fortalt seg selv at det er umulig over så lang tid at det mentale programmet de har skapt hopper inn og avbryter bare de tenker tanken.

 

Typ "Hun var søt, jeg har lyst på henne. Men hun er sikkert opptatt med de andre/har kjæreste/vil ikke snakke med en taper som meg, dessuten vet jeg ikke hva jeg skal si/kommer jeg til å rødme som en tomat/kommer hun sikkert til å tro <sett inn tilfeldig selvnedverdigende term her>." Evt "Jeg er for feit/stygg/dum/whatever, og hun vil helt sikkert ikke bli sett med en sopp som meg."

 

Så jeg holder fremdeles på at de innerst inne vil, men de har overbevist seg selv om at det er komplett umulig og rasjonaliserer vekk tanken med hva enn de har utviklet av standardunnskyldninger opp igjennom tiden.

Lenke til kommentar

Jenter er så rare, enten er de redd for meg eller så er de for bra for meg. Selv de som er under meg utseendemessig viker når jeg kommer. Tenker hva faen er galt med dem!? Noen gir meg nesten skrekkslagne blikk og fryser litt, og hvis det er flere damer så ser de smånervøse ut alle sammen.

 

Blir forvirret av damenes reaksjoner til tider. Klarer de ikke være normale når jeg slår av en liten prat? Er "hei på dere." så merkelig?

Lenke til kommentar
Jenter er så rare, enten er de redd for meg eller så er de for bra for meg. Selv de som er under meg utseendemessig viker når jeg kommer. Tenker hva faen er galt med dem!? Noen gir meg nesten skrekkslagne blikk og fryser litt, og hvis det er flere damer så ser de smånervøse ut alle sammen.

 

Blir forvirret av damenes reaksjoner til tider. Klarer de ikke være normale når jeg slår av en liten prat? Er "hei på dere." så merkelig?

Kanskje du virker truende. Prøv med et smil.

Lenke til kommentar
Jenter er så rare, enten er de redd for meg eller så er de for bra for meg. Selv de som er under meg utseendemessig viker når jeg kommer. Tenker hva faen er galt med dem!? Noen gir meg nesten skrekkslagne blikk og fryser litt, og hvis det er flere damer så ser de smånervøse ut alle sammen.

 

Blir forvirret av damenes reaksjoner til tider. Klarer de ikke være normale når jeg slår av en liten prat? Er "hei på dere." så merkelig?

 

Prøvd å spørre jentene som får denne reaksjonen? "Du ser litt skremt ut..?"

Endret av Touchdown
Lenke til kommentar

Er i prat med target via facechat, tenkte jeg skulle spørre i morgen (når jeg møter henne) om hun ville være med på noe på fredag (alrdy got planned what) med noen venner og venninner av meg. Det er "lurere" å ta dette 1on1 for å vise at man har cojones enn å ta det over chat right? Synes det blir litt pinglete å spørre om noen vil tag along via tekst liksom.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...