Dorian Gray Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 På tide å pushe kafébesøket, kompis. Invitér, krev nummeret og velg ut et fancy sted. La det lyse litt klasse av deg, så er du mer kjendis enn halvkjendisen. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Har sett igjennom litt av RSD. Noen som har vært på en av deres bootcamps? Synes det virker litt dyrt Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Har sett igjennom litt av RSD. Noen som har vært på en av deres bootcamps? Synes det virker litt dyrt Bootcamps er blææææ og overrated. Få ræva din ut, begynn å push deg selv, og ha med en kamerat som kan piske deg til å gjøre ting du egentlig ikke vil. Lenke til kommentar
Raven_Heart Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Har sett igjennom litt av RSD. Noen som har vært på en av deres bootcamps? Synes det virker litt dyrt Bootcamps er blææææ og overrated. Få ræva din ut, begynn å push deg selv, og ha med en kamerat som kan piske deg til å gjøre ting du egentlig ikke vil. Rettelse - ting du vil, men ikke tør [/pirkemodus] Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 haha, den må jeg se Angående Gunwitch - way of the gun så vill jeg så absolutt anbefale å gå til anskaffelse av den, helt klart verd det i mine øyne, men må også si at jeg likte Carlos Xuma bedre, men de faller vell ikke helt i samme kategori Takk Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Noen som har hørt/lest de andre bøkene til Xuma? Jeg digger han, man bare hører på han at han er alpha ut fra Secrets of the Alpha man. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Nettopp begynt på Gunwitch, men synes at det er sykt mye som går igjen og igjen. Er nesten bare logistics- og synergy-delen jeg ser ut til å få noe utbytte av. Er jeg den eneste som synes det? Target la meg til på fejs i dag, etter å bare ha møtt henne to ganger. Har ventet med det for å ikke virke needy, men nå gjorde hun arbeidet lett, jeg slapp det Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Gunwith tar jo utgangspunkt i anvendt psykologi og evolusjonsbiologi kontra andre populære metoder som handler om sosialdynamikk og seksualitet. Så jeg er uenig med deg. Likte uansett ikke Gunwitch Method noe særlig. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Du kan alltid bare lese The Selfish Gene. Jeg har den med meg på jobb, og den er ganske smart. Lenke til kommentar
Honey Badger Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 (endret) Du kan alltid bare lese The Selfish Gene. Jeg har den med meg på jobb, og den er ganske smart. Jeg leser også denne boken for tiden! Men jeg kjøpte den ikke pga. sjekking, men fordi jeg genuint er veldig interessert i evolusjonsbiologi. Det ingen tvil om at dette er en bra bok Endret 20. januar 2010 av Eivolele Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Yeah! Fikk nummer og MSN til en random søt chick i Drammen igår Hun virker relativt interesert Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 (endret) *snip* Endret 21. januar 2010 av Chef Samebror Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Yeah! Fikk nummer og MSN til en random søt chick i Drammen igår Hun virker relativt interesert vel nå var det vel jeg som skaffa nummeret for deg Slike detaljer avslører man ikke her. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Damn, snakk om å AMOGe på nett. Kukbror, altså. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Det verste er at vi er ganske like også i personlighet! Samt at hun er kjempesøt! Eneste problemet er at hun sier at hun er veldig glad i en annen, og vil ikke ødelegge det med å snakke med meg... What to do? Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 (endret) Det verste er at vi er ganske like også i personlighet! Samt at hun er kjempesøt! Eneste problemet er at hun sier at hun er veldig glad i en annen, og vil ikke ødelegge det med å snakke med meg... What to do? ???dette må du forklare nærmere. skjønner ikke hvordan hun kan ødelegge det på bare ved å snakke med deg. den eneste måten jeg ser på det som mulig, er hvis du overbeviser hjertet hennes. Hvis det er kjemi, så kan hun da ikke ødelegge noe ved å følge sitt hjerte? Siden dette ikke er noe ONS eller noe slikt, så er det dette du må gjøre for å vinne! drømmedamen? Endret 21. januar 2010 av Step_up Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Det verste er at vi er ganske like også i personlighet! Samt at hun er kjempesøt! Eneste problemet er at hun sier at hun er veldig glad i en annen, og vil ikke ødelegge det med å snakke med meg... What to do? ???dette må du forklare nærmere. skjønner ikke hvordan hun kan ødelegge det på bare ved å snakke med deg. den eneste måten jeg ser på det som mulig, er hvis du overbeviser hjertet hennes. Hvis det er kjemi, så kan hun da ikke ødelegge noe ved å følge sitt hjerte? Siden dette ikke er noe ONS eller noe slikt, så er det dette du må gjøre for å vinne! drømmedamen? Omtrent drømmedamen ihvertfall Får se, hun sa det var greit å loke i Drammen men ikke dra på kino Lenke til kommentar
samebob Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 (endret) fuck kino, få henne med på film hjemme til deg å kjør ordentlig KINO! Endret 21. januar 2010 av samebob Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Våknet med nummer på armen, vet ikke hvordan. PUA YEAH! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå