Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nettopp begynt på Gunwitch, men synes at det er sykt mye som går igjen og igjen. Er nesten bare logistics- og synergy-delen jeg ser ut til å få noe utbytte av. Er jeg den eneste som synes det?

 

Target la meg til på fejs i dag, etter å bare ha møtt henne to ganger. Har ventet med det for å ikke virke needy, men nå gjorde hun arbeidet lett, jeg slapp det :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Gunwith tar jo utgangspunkt i anvendt psykologi og evolusjonsbiologi kontra andre populære metoder som handler om sosialdynamikk og seksualitet. Så jeg er uenig med deg. Likte uansett ikke Gunwitch Method noe særlig.

Lenke til kommentar
Det verste er at vi er ganske like også i personlighet! Samt at hun er kjempesøt!

 

Eneste problemet er at hun sier at hun er veldig glad i en annen, og vil ikke ødelegge det med å snakke med meg... What to do?

 

 

 

???dette må du forklare nærmere. skjønner ikke hvordan hun kan ødelegge det på bare ved å snakke med deg.

den eneste måten jeg ser på det som mulig, er hvis du overbeviser hjertet hennes. Hvis det er kjemi, så kan hun da ikke ødelegge noe ved å følge sitt hjerte? Siden dette ikke er noe ONS eller noe slikt, så er det dette du må gjøre for å vinne! drømmedamen?

Endret av Step_up
Lenke til kommentar
Det verste er at vi er ganske like også i personlighet! Samt at hun er kjempesøt!

 

Eneste problemet er at hun sier at hun er veldig glad i en annen, og vil ikke ødelegge det med å snakke med meg... What to do?

 

 

 

???dette må du forklare nærmere. skjønner ikke hvordan hun kan ødelegge det på bare ved å snakke med deg.

den eneste måten jeg ser på det som mulig, er hvis du overbeviser hjertet hennes. Hvis det er kjemi, så kan hun da ikke ødelegge noe ved å følge sitt hjerte? Siden dette ikke er noe ONS eller noe slikt, så er det dette du må gjøre for å vinne! drømmedamen?

Omtrent drømmedamen ihvertfall ;) Får se, hun sa det var greit å loke i Drammen men ikke dra på kino :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...