Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ID kan være greit på lørdager, er fortsatt et par gamle utlendinger som grafser alle jentene og er innpå sliten og nekter å ta et nei for et nei, men det er ofte ganske artig der på lørdag.

Men nå syns jeg det 15 åring bildet blir mer tatt opp av feite og frekke kvinnfolk bildet, although så finnes det endel fint å se på å da :)

Lenke til kommentar

Helgens tips: Hvis du skal snakke ei dame, snakk om alt og ingenting. Grunnen til at hun IKKE tar over samtalen med engang, eller ikke sier så mye, kan være at hun er sjenert. Er mange jenter som faktisk er det. Står hun alikevel ved din side, er det et godt tegn. Som Gunwitch sier: "Har du ikke noe å si, les høytt fra baksiden av ølflaska."

Lenke til kommentar
Noob-spm: Hvordan ville folk her gått frem på en fest (lokale) med over 100 stk, hvor det er kanskje 40-50 % ukjente jenter? Altså, mye folk, mye støy og mye fine jenter du aldri har snakka med før. Samma om det er n/k/f-close..

"Hei, jeg er Andy, hvem er du?" - Fortsett med vanlig chat. Finnes ingen fasit. Du bør starte der og se hva som skjer videre. Du kan egentlig snakke om alt mulig. Bare sørg for å ha det gøy, flørt og gjør det til en lek :)

Smil, vær genuin og ha det moro. Det er det viktigste.

Lenke til kommentar

Okai, ikke noe utover det vanlige da for min del :)

 

Det største (ikke stort prob, men det største.) problemet mitt er vel å finne noe å snakke om videre. Prøver å unngå den "jaa.. skjer a?" eller andre tafatte setninger.

 

Noen spesielle ting, temaer osv som du/dere pleier å snakke om eller er populært og bruke, og som ofte blir brukt av deg? Ikke inn-øvde ting som alle bruker liksom, men emner eller hva jeg skal si :p Trenger litt ideer rundt det.

Lenke til kommentar

Fortell en historie som kan få henne til å fortelle en historie, så kommer du inn i samtalemodus hvor hver historie minner om en annen historie. Historiene kan selvfølgelig brukes som DHV, bare noter mentalt hva du har gjort i løpet av livet som er interessant. Hver gang jeg åpner en historie med "Da jeg bodde i USA.." får jeg "Nei, har du?! Hvor da?", og derifra er samtalen i gang.

 

Og et nytt tips jeg fant i dag som jeg skal forsøke - hvis du snakker med en jente og en gutt kommer opp til dere og det virker som han er interessert i jenten, spør med en gang "Oi, er dette typen din?" så oppriktig som mulig og introduser deg selv. Hvis han er det virker du ålreit, evt vil du få "Nei, typen min er ikke her". Hvis ikke så vil hun svare "Neeeei, vi er bare venner" eller "Vi traff hverandre nettopp, jeg vet nesten ikke hvem han er." eller noe lignende. Det er litt kjipt mot gutten, da enkelte jenter kan finne på å dytte ham litt vekk hvis hun er interessert i deg eller formulere "Nei" på en kjip måte, men det sparer mye tid man potensielt kan kaste bort på opptatte jenter. Med mindre man åpner med "Hei, singel?". Noe man kan gjøre.

Lenke til kommentar
Okai, ikke noe utover det vanlige da for min del :)

 

Det største (ikke stort prob, men det største.) problemet mitt er vel å finne noe å snakke om videre. Prøver å unngå den "jaa.. skjer a?" eller andre tafatte setninger.

 

Noen spesielle ting, temaer osv som du/dere pleier å snakke om eller er populært og bruke, og som ofte blir brukt av deg? Ikke inn-øvde ting som alle bruker liksom, men emner eller hva jeg skal si :p Trenger litt ideer rundt det.

 

Er jo alltid greit å ha noe i backup. Om du er natural, så er det uansett greit å ha noe i bakhånd. Derfor mange anbefaler å starte med rutinebasert game.

 

Er greit å ha "historier" eller "statistikker" som bygger spenning. Som f.eks har blitt brukt i Pickup-artist (reality-serie, oversatt til norsk, så blir kanskje ikke like bra, men..):

PUA: Visste dere at 93% av jentene i dusjen onanerer? og de andre 7% synger. Vet dere hva de synger? HB: Nei. PUA: Da må dere være de som onanerer..

Lenke til kommentar

Faen ass, jeg har en jente i klassen som gjør meg helt fullstendig gal! Har aldri noen sinne falt sånn for en jente før. Jeg vet hun liker meg også. Likevel klarer jeg ikke føre en lengre samtale med henne. Med andre jenter er det null stress å føre interessante og morsomme samtaler, men VÆÆR gang jeg er med henne (og ihvertfall alene!) så dævver jeg på meg, og klarer ikke få frem ett jævla vettugt ord! Blir bare han jævla dusten som spør om hva hu gjorde i helga istedenfor! Hvis ikke hun kommer meg i forkjøpet.. I tillegg er bestevenninna hennes keen på meg (og de er TETTE), så hun er alltid mye kjøligere hvis bestevenninna er i nærheten. Og det er hun nesten alltid. Jeg VET hu liker meg (alle kompisene mine sier det, og hvem holder dessuten øyekontakt i evigheter for så å rødme og streve med å få frem ordene sine?), men får ikke gjort en dævv shit. Klarer ikke snakke en dritt med henne (og jeg vettafaen hvorfor!), og venninna hennes er alltid rundt.

 

GRR

Lenke til kommentar
Faen ass, jeg har en jente i klassen som gjør meg helt fullstendig gal! Har aldri noen sinne falt sånn for en jente før. Jeg vet hun liker meg også. Likevel klarer jeg ikke føre en lengre samtale med henne. Med andre jenter er det null stress å føre interessante og morsomme samtaler, men VÆÆR gang jeg er med henne (og ihvertfall alene!) så dævver jeg på meg, og klarer ikke få frem ett jævla vettugt ord! Blir bare han jævla dusten som spør om hva hu gjorde i helga istedenfor! Hvis ikke hun kommer meg i forkjøpet.. I tillegg er bestevenninna hennes keen på meg (og de er TETTE), så hun er alltid mye kjøligere hvis bestevenninna er i nærheten. Og det er hun nesten alltid. Jeg VET hu liker meg (alle kompisene mine sier det, og hvem holder dessuten øyekontakt i evigheter for så å rødme og streve med å få frem ordene sine?), men får ikke gjort en dævv shit. Klarer ikke snakke en dritt med henne (og jeg vettafaen hvorfor!), og venninna hennes er alltid rundt.

 

GRR

 

 

 

det kan kanskje være litt mindre kleint hvis du ringer/sender sms/sender melding på face?

 

dette er ikke ett unikt problem skulle jeg tro. dessverre er naturen slik at jenter tror de er så fantastiske at man vil gå bort til de, men det gjør man som gutt bare fordi at ingenting vil skje ellers og fordi man vil ha sex...forestiller meg at jentene ville blitt såret i mye mindre grad hvis de selv hadde tatt initiativ og dermed blitt den ledende part. dette er og grunnen til at de ikke har oppdaget mr.nice guy. tro meg, de vet ikke hva de går glipp av...

Lenke til kommentar
Faen ass, jeg har en jente i klassen som gjør meg helt fullstendig gal! Har aldri noen sinne falt sånn for en jente før. Jeg vet hun liker meg også. Likevel klarer jeg ikke føre en lengre samtale med henne. Med andre jenter er det null stress å føre interessante og morsomme samtaler, men VÆÆR gang jeg er med henne (og ihvertfall alene!) så dævver jeg på meg, og klarer ikke få frem ett jævla vettugt ord! Blir bare han jævla dusten som spør om hva hu gjorde i helga istedenfor! Hvis ikke hun kommer meg i forkjøpet.. I tillegg er bestevenninna hennes keen på meg (og de er TETTE), så hun er alltid mye kjøligere hvis bestevenninna er i nærheten. Og det er hun nesten alltid. Jeg VET hu liker meg (alle kompisene mine sier det, og hvem holder dessuten øyekontakt i evigheter for så å rødme og streve med å få frem ordene sine?), men får ikke gjort en dævv shit. Klarer ikke snakke en dritt med henne (og jeg vettafaen hvorfor!), og venninna hennes er alltid rundt.

 

GRR

Det blir mye lettere for deg å snakke med hun hvis begge vet hva dere føler for hverandre. Kyss henne/fortell henne.

Lenke til kommentar
Faen ass, jeg har en jente i klassen som gjør meg helt fullstendig gal! Har aldri noen sinne falt sånn for en jente før. Jeg vet hun liker meg også. Likevel klarer jeg ikke føre en lengre samtale med henne. Med andre jenter er det null stress å føre interessante og morsomme samtaler, men VÆÆR gang jeg er med henne (og ihvertfall alene!) så dævver jeg på meg, og klarer ikke få frem ett jævla vettugt ord! Blir bare han jævla dusten som spør om hva hu gjorde i helga istedenfor! Hvis ikke hun kommer meg i forkjøpet.. I tillegg er bestevenninna hennes keen på meg (og de er TETTE), så hun er alltid mye kjøligere hvis bestevenninna er i nærheten. Og det er hun nesten alltid. Jeg VET hu liker meg (alle kompisene mine sier det, og hvem holder dessuten øyekontakt i evigheter for så å rødme og streve med å få frem ordene sine?), men får ikke gjort en dævv shit. Klarer ikke snakke en dritt med henne (og jeg vettafaen hvorfor!), og venninna hennes er alltid rundt.

 

GRR

Jeg hadde samme problem som deg før, men nå har jeg det ikke lenger av en eller annen grunn. Jeg husker faktiskt ganske godt hvordan jeg ble kvitt dette problemet også. Jeg falt for ei jente i fjor, og bestemte meg for å ikke fucke opp ting som jeg hadde blitt så flink på gjennom årene. Jeg mannet meg opp til å introdusere meg selv, og snakket til henne som om hun var en jeg hadde kjent lenge. Det funket som faen, og vi holdt på, men skjedde ikke så mye etter det. Tankegangen jeg brukte da jeg introduserte meg var det at hun sansynligvis også var ganske nervøs, og at hun ikke var noe spesiell selv om hun var jente. Chosen_One nevnte jo det i førstepost også.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...