Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg havner ekstremt sjeldent i fysiske konfrontasjoner.

 

Jeg er to meter høy, 95 kilo og øynene mine utstråler fysisk skade rettet mot deg. Har drevet på med en god del fylleboksing (slik jeg fucka kjeven min), så jeg vet hvordan kroppen min fungerer når det kommer til slåssing i fylla. Dette gjør at jeg i utgangspunktet ikke er redd for å havne i slåsskamp, men jeg vil ikke ty til vold - dermed prater jeg meg ut av det om han andre ikke backer ut.

 

Slåssing er mye psykologi. Det er f.eks. mindre farlig å slåss mot fem, enn mot to (har du kunnskaper om hvordan skape en instant knockout-effekt samt gjør alt rundt deg til våpen, trenger du bare slå ett slag for å sette ut en gruppe (tenk leder)).

 

Det å unngå en slåsskamp er enklest ved å prate deg ut av det - men kan lett vinnes med sterkest frame (vurder dog nøye motpartens promille og intelligensnivå).

 

 

Gled deg til du joiner meg i Trondheim Raijin, it will be legendary!

Lenke til kommentar

En flaske Jack Daniels sørger for fest og morro :D

 

På en måte har jeg veldig lyst til å dra helgen helt ut, men jeg er litt bekymret for konsekvensene... :D

 

Jeg gleder meg! Det blir Awesome!

 

 

by the way, har alle bergenserne fått med seg at det er kommet ny strippebar?

Klientellet består visst overraskende av rundt 50-50 kvinner og menn. Mange par visstnok.

Lenke til kommentar
Waitwhat?

 

Raijin til Bartebyen? Vi gleder oss :D

 

 

Raven_Heart ;) ? Hei på deg. i alle dager er du her ? har lest mye bra fra deg før :thumbup: . hvilken nettside var det på mon tro? Er du like dreven som chosen_one, eller er du på ett høyere plan? du trenger ikke å svare hvis du føler det ubehagelig. uansett ett fint supplement i tilleg til chosen_one. Har du noen historier å dele?

Lenke til kommentar
En flaske Jack Daniels sørger for fest og morro :D

 

På en måte har jeg veldig lyst til å dra helgen helt ut, men jeg er litt bekymret for konsekvensene... :D

 

Jeg gleder meg! Det blir Awesome!

 

 

by the way, har alle bergenserne fått med seg at det er kommet ny strippebar?

Klientellet består visst overraskende av rundt 50-50 kvinner og menn. Mange par visstnok.

Ottar skulle vist kjøre hardt med demonstrasjoner mot de. latterlig spør du meg.

 

Noen som hard noen bra tips for å få bedre kroppsholdning? jeg merker at jeg mange ganger går med skuldrene fremover og hodet litt frem og nedover.

Jeg får både vondt i ryggen og ser litt sjenert ut pga av det.

 

Mange her som er bosatt i trondheim eller?

Lenke til kommentar
Noen som hard noen bra tips for å få bedre kroppsholdning? jeg merker at jeg mange ganger går med skuldrene fremover og hodet litt frem og nedover.

Jeg får både vondt i ryggen og ser litt sjenert ut pga av det.

 

Begynn å trene rygg-øvelser (med vekter/aparater). Ellers så får du bare prøve å være bevisst på det og rette deg opp :p

Endret av Sir-Andy
Lenke til kommentar
En flaske Jack Daniels sørger for fest og morro :D

 

På en måte har jeg veldig lyst til å dra helgen helt ut, men jeg er litt bekymret for konsekvensene... :D

 

Jeg gleder meg! Det blir Awesome!

 

 

by the way, har alle bergenserne fått med seg at det er kommet ny strippebar?

Klientellet består visst overraskende av rundt 50-50 kvinner og menn. Mange par visstnok.

Ottar skulle vist kjøre hardt med demonstrasjoner mot de. latterlig spør du meg.

 

Noen som hard noen bra tips for å få bedre kroppsholdning? jeg merker at jeg mange ganger går med skuldrene fremover og hodet litt frem og nedover.

Jeg får både vondt i ryggen og ser litt sjenert ut pga av det.

 

Mange her som er bosatt i trondheim eller?

Begynn å tren vekter. Å trene rygg hjelper på holdningen.

Lenke til kommentar
Raven_Heart ;) ? Hei på deg. i alle dager er du her ? har lest mye bra fra deg før :thumbup: . hvilken nettside var det på mon tro? Er du like dreven som chosen_one, eller er du på ett høyere plan? du trenger ikke å svare hvis du føler det ubehagelig. uansett ett fint supplement i tilleg til chosen_one. Har du noen historier å dele?

 

Whoa, sakte i svingene nå gutt.

 

Må nok knuse forventningene der, for jeg er på langt nær så god som Chosen_One. Nå har jeg antagelig rustet en hel del også, siden jeg la sjekking på hylla før jul og ikke har vært aktiv noe sted på snart en måned.

Lenke til kommentar
Mange her som er bosatt i trondheim eller?

 

Det lurer jeg også på!

Og hvor drar dere ut i Trondheim?

Id, backstage, ricks og privat fester er 19 da.

 

Takk for svarene angående holdning. må trene mer rygg ja, vært litt sløv på det.

 

Falsk leg? Begynner å bli bra lei av samfundet nå.. :p

Lenke til kommentar
Raven_Heart ;) ? Hei på deg. i alle dager er du her ? har lest mye bra fra deg før :thumbup: . hvilken nettside var det på mon tro? Er du like dreven som chosen_one, eller er du på ett høyere plan? du trenger ikke å svare hvis du føler det ubehagelig. uansett ett fint supplement i tilleg til chosen_one. Har du noen historier å dele?

 

Whoa, sakte i svingene nå gutt.

 

Må nok knuse forventningene der, for jeg er på langt nær så god som Chosen_One. Nå har jeg antagelig rustet en hel del også, siden jeg la sjekking på hylla før jul og ikke har vært aktiv noe sted på snart en måned.

 

 

kom deg ut og sjekk :p . Neida, ser frem til historier. håper det snart kommer enn rapport ;)

Lenke til kommentar
Mange her som er bosatt i trondheim eller?

 

Det lurer jeg også på!

Og hvor drar dere ut i Trondheim?

Id, backstage, ricks og privat fester er 19 da.

 

Takk for svarene angående holdning. må trene mer rygg ja, vært litt sløv på det.

 

Falsk leg? Begynner å bli bra lei av samfundet nå.. :p

Joa, får låne meg leg av og til å da blir det så jeg drar på downtown, trives best der selv om jeg alltid får vondt i trynet, går alltid på speilene som når jeg er for full.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_guest_*
Mange her som er bosatt i trondheim eller?

 

Det lurer jeg også på!

Og hvor drar dere ut i Trondheim?

Id, backstage, ricks og privat fester er 19 da.

 

Takk for svarene angående holdning. må trene mer rygg ja, vært litt sløv på det.

 

Er det noe bra på ID da? Sist jeg var der var det bare gamle utlendinger som grafset på alle og 15 år gamle jenter med storesøsters bankkort der.

 

Hva med puber osv? Mormors, Den Gode Nabo?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...