Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg og et par kompiser ble invitert på fest av dama til han ene. Der var det 20+ jenter og et fåtall gutter. Vi kom dit litt over kl. 11. Jeg mingler litt rundt og introduserer meg for alle på festen. Rett før kl. blir 12 og vi skal ut, kommer en særdeles pen jente bort til meg. Vi starter å prate litt, og jeg kjører min "cocky" stil hvor jeg med gjevne mellomrom er småfrekk mot henne. I det kl. slår 12 tar hun tak i meg og gir meg et kyss. Ender opp med å holde på med henne hele kvelden...

 

Venter et par dager før jeg ringer :cool:

Lenke til kommentar
Det blir ikke noe LR då. Dere kan skjønne hvordan det gikk ;)

Dårlig?

Hurr, nei. Gammle historien. Boy meets girl, girl grinds with boy, boy gets introduced to hot redhead, boy takes hot redhead home. :D

 

Det var blitt litt drama om hvem som skulle med meg hjem, selv om jeg var ganske tydelig om at jeg ikke ville noe fra jente nr1. Feels good man.

 

edit: Forresten var noen av dere utenfor fotballpubben i Bergen et par minutter etter de stengte? Jeg la merke til en kar som var ganske gira på å skjekke opp damer. Også var det en som ble slått ned eller bitt av en kjerring. Han reiste seg ivertfall ikke, og ambulansen kom og fraktet han vekk.

Endret av ViktorBravo
Lenke til kommentar
Hmm. Tenker litt på state. Er det som å vere full i adrenalin? Man kommer jo i state når man drikker alkohol etc. Med andre ord godt humør? Mange drikker jo alkohol pga den kjekke/unormale følelsen (guilty), og at du blir i 100.

 

Altså, man må ikke varme opp for å komme i state når man skal på fest, for du blir jo det uansett..!

State har ingenting med energinivå å gjøre.

 

Det er feil. Mange tror at man må være crazymonkeyman for å få mus, det trenger man ikke. En som er rolig har like stor sannsynlighet for å close, som crazymonkeyman - Om ikke større.

Lenke til kommentar
Hmm. Tenker litt på state. Er det som å vere full i adrenalin? Man kommer jo i state når man drikker alkohol etc. Med andre ord godt humør? Mange drikker jo alkohol pga den kjekke/unormale følelsen (guilty), og at du blir i 100.

 

Altså, man må ikke varme opp for å komme i state når man skal på fest, for du blir jo det uansett..!

State har ingenting med energinivå å gjøre.

 

Det er feil. Mange tror at man må være crazymonkeyman for å få mus, det trenger man ikke. En som er rolig har like stor sannsynlighet for å close, som crazymonkeyman - Om ikke større.

 

 

KALIBRERING AV ENERGINIVÅ ;)

 

Du kan være crazymonkey på innsiden, betyr ikke at du skal danse på bordet mens du hyler ut Hakuna Matata!

Endret av Shaquar
Lenke til kommentar

FAEN.

 

Sitter med jenten på sofaen, og stemningen er bra. Så kommer du på at hun har kjæreste som er 2 år eldre enn deg. Litt moral har jeg, og når han i tillegg bor i samme strøk som meg, da gidder jeg ikke stresse med det. "Faen så kjipt det er at jeg har kjæreste akkurat nå" sa hun også... FAEN.

Lenke til kommentar
FAEN.

 

Sitter med jenten på sofaen, og stemningen er bra. Så kommer du på at hun har kjæreste som er 2 år eldre enn deg. Litt moral har jeg, og når han i tillegg bor i samme strøk som meg, da gidder jeg ikke stresse med det. "Faen så kjipt det er at jeg har kjæreste akkurat nå" sa hun også... FAEN.

 

Hun kunne like gjerne sagt; '' Jeg har så lyst på deg nå''.

Alt virker som at alt er klar til ett ''det bare skjedde'' øyeblikk. Men det ble det ikke noe av..

Enig med Bandidos-Pelle angående hennes forhold.

Lenke til kommentar

Hadde en lignende situasjon her i jula jeg og. Jenta var veldig klar på at hu ville være med meg til et utested, men måtte vente og se om typen dukka opp en annen plass først. Da han dukka opp virka hun nesten litt skuffa, unnskyldte seg og sa at hun gjerne ville være med men desverre nesten måtte være med typen. Har på følelsen av at alt ikke er som det skal i det forholdet.

Lenke til kommentar
Prøvde å finne et sted uten folk der vi var, men det var ikke å oppdrive. Jeg var rett og slett ikke full nok til å kunne drite i alt dramaet som ville kommet etterpå, samt det faktum at typen er 2 år eldre enn meg. Er glad jeg ikke tok det videre, men bittert er det.

Hvorfor er det relevant hvor gammel han er? Er han kjent for å være voldelig og er sterkere enn deg skjønner jeg hvorfor det er en relevant innvending, men det at han er født 2 år før deg har vel ikke ha noe si til eller fra.

 

Om en dame med type er fair game eller ikke er ikke helt svart/hvitt for meg. Man kan argumentere både for at man har ansvar for andres handlinger og at man er ansvarsfri. Men erfaringsmessig har ikke akkurat moralen så mye spillerom når man er full, kåt og har muligheten til å ha seg med en jente man er tiltrukket av.

Lenke til kommentar
Prøvde å finne et sted uten folk der vi var, men det var ikke å oppdrive. Jeg var rett og slett ikke full nok til å kunne drite i alt dramaet som ville kommet etterpå, samt det faktum at typen er 2 år eldre enn meg. Er glad jeg ikke tok det videre, men bittert er det.

Hvorfor er det relevant hvor gammel han er? Er han kjent for å være voldelig og er sterkere enn deg skjønner jeg hvorfor det er en relevant innvending, men det at han er født 2 år før deg har vel ikke ha noe si til eller fra.

Viss f.eks. typen er 18 og han er 16, ser jeg absolutt problemet, iom at det er svært populært for 18-åringer å være rasshøl mot 16 og 17 åringer.

Lenke til kommentar
Prøvde å finne et sted uten folk der vi var, men det var ikke å oppdrive. Jeg var rett og slett ikke full nok til å kunne drite i alt dramaet som ville kommet etterpå, samt det faktum at typen er 2 år eldre enn meg. Er glad jeg ikke tok det videre, men bittert er det.

Hvorfor er det relevant hvor gammel han er? Er han kjent for å være voldelig og er sterkere enn deg skjønner jeg hvorfor det er en relevant innvending, men det at han er født 2 år før deg har vel ikke ha noe si til eller fra.

Viss f.eks. typen er 18 og han er 16, ser jeg absolutt problemet, iom at det er svært populært for 18-åringer å være rasshøl mot 16 og 17 åringer.

Akkurat det som er greien. I tillegg har vi en del felles bekjente og bor på samme plassen. Jeg gadd rett og slett ikke dramaet, det ville bare blitt stress. Dog har jeg inntrykk av at forholdet skrangler litt, så det spørs om det ikke tar slutt snart.

Endret av Karlson
Lenke til kommentar
Prøvde å finne et sted uten folk der vi var, men det var ikke å oppdrive. Jeg var rett og slett ikke full nok til å kunne drite i alt dramaet som ville kommet etterpå, samt det faktum at typen er 2 år eldre enn meg. Er glad jeg ikke tok det videre, men bittert er det.

Hvorfor er det relevant hvor gammel han er? Er han kjent for å være voldelig og er sterkere enn deg skjønner jeg hvorfor det er en relevant innvending, men det at han er født 2 år før deg har vel ikke ha noe si til eller fra.

Viss f.eks. typen er 18 og han er 16, ser jeg absolutt problemet, iom at det er svært populært for 18-åringer å være rasshøl mot 16 og 17 åringer.

Dette er typisk den tankegangen man har mens man fortsatt går på skolen, men som man ser at er ass backwards så fort man kommer ut i den virkelige verden og begynner å omgås folk i forskjellig alder. Det at en så liten aldersforskjell har så mye å si når man er kommet i den alderen er en illusjon. Jeg skjønner ikke hvorfor det skal være noe større problem at en 18-åring prøver å være et rasshøl mot deg enn en på 16 år, forutsatt at man faktisk ser på det som et problem, noe man selvfølgelig ikke trenger å gjøre. De er akkurat som deg, bare 2 år eldre. Mulig det er enklere å se dette når man er litt på avstand fra det hele, for min del ser dette ut som en rasjonalisering enn noe annet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...