Frigata Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Fest hos meg i kveld! Kassevis med drikke og fyrverkeri! Lenke til kommentar
Vidunderbumm Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Hva har skjedd med den bittre Frigata fra tidligere i tråden? Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Fest med lite potensiale. Må nok bounce og kræsje en annen fest senere på kvelden ja! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Hva har skjedd med den bittre Frigata fra tidligere i tråden? Tror han fant seg en frøken, og plutselig ble alle kvinner snille igjen. Lenke til kommentar
Prince_ Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 I går leste jeg en slags fortelling med mange tips til hvordan jeg kunne lade opp til high state, men jeg finner ikke igjen linken. Noen som har en idè om hvilken jeg mener? Mener jeg plukket den opp fra denne tråden. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Et hawt sjekketrikx på nyttårsaften da? Lenke til kommentar
Vidunderbumm Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Vil du se en rakket som virkelig smeller? *Fuck eyes* Slår aldri feil Lenke til kommentar
Deneb Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 (endret) Tenkte jeg tilbringer kvelden på å lese meg opp på litt mer sjekke-teori. Er noen artikler jeg ikke har sett enda. Edit: så tror jeg at jeg må pugge over litt sjekkelingo/begrep, er et par ting jeg har glemt. Endret 31. desember 2009 av slux Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 På selveste fuckings nyttårsaften? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Hellane, er jo snart nyttår hos dere. Jeg har aldri gode nyttårsafterener og tilbringer den derfor med familien i år i USA. Jeg har troen på at en kontrollert nyttårsaften vil føre til mange kontrollerte situasjoner på nyåret. Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Kveldens åpner: Nikken: "Hvor gammel er du?" Jente: "xx" Nikken: "Phew, da blir det ikke voldtekt av en mindreårig!" Husk: dette er siste muligheten å glede gudene! Har du ikke, i løpet av året, knullet ei jente som du ikke vanligvis ville gjort, så kommer gudene til å straffe deg i 2010! Godt nyttår folkens Lenke til kommentar
Prince_ Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Overser dere meg eller?? Lenke til kommentar
Vidunderbumm Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Haha, har du betalt "årsavgiften" i år da Nikken? Lenke til kommentar
enken Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 (endret) Tenkte jeg tilbringer kvelden på å lese meg opp på litt mer sjekke-teori. Er noen artikler jeg ikke har sett enda. Edit: så tror jeg at jeg må pugge over litt sjekkelingo/begrep, er et par ting jeg har glemt. ..wat sjekketeori er jo såklart mer viktig enn venner på nyttårsaften sant Endret 31. desember 2009 av sileps Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Haha, har du betalt "årsavgiften" i år da Nikken? Har nok det Er noen historier fra det baki her - men kan godt poste LR'en i morra xD Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Faen ass, boblejakke på nyttårsaften i -11C = Suksess! Gjett hvem alle skulle varme seg på? Lenke til kommentar
Pezzonovante Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 (endret) dit' Endret 1. januar 2010 av figlio di puttana Lenke til kommentar
ViktorBravo Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 (endret) Fy faen jeg elsker kvinner meget bra natt. jeg må tilbake. Round 1 FIGHT! Det blir ikke noe LR då. Dere kan skjønne hvordan det gikk Endret 1. januar 2010 av ViktorBravo Lenke til kommentar
samebob Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 uff nerver, nyttårsfest med ene jobben min igår, i tok a dump in my own nest.. Men faen så verdt det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå