Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_Michael_*
Få henne litt nysgjerrig på hvor hun har deg, skap interesse.

 

Dette er key. Det spiller ikke så stor rolle om du har sagt hva du føler, så lenge du er kongruent med det. Og det er lett å være kongruent med ærlighet. Vær vennen hennes og se hva som skjer når hun får inntrykk av at hun ikke lengre kan få deg.

Ja, prøver det, er bare ikke så lett, uten å være 100% careface og virke totalt avvisende. Noen forslag her? Kanskje det hadde vore en idee å snakke litt om andre jenter? Ting eg gjør med dem? :)

 

Hele er litt vanskelig, ikke sett henne siden august. Snakket litt på SMS i det siste, hun innviterte meg til å finne på noe gjentatte ganger og "samtalen" fortsatte. Nå har ho derimot ikke svart siden mandag! Eg er ganske treig til å svare selv noen ganger, men ikke så treig! Begynte å spørre litt om ho, men da stoppa det. Virker som ho liker best å snakke om meg! Irriterer meg egentlig, kunne gjerne fortalt litt om seg selv og, når jeg spør!

 

Får håpe det blir noe av møtet da, som ho innviterte meg på, litt misstenkelig at ho bare slutta og svare meg :( Lyst til å spørre hvorfor, men uten å virke desperat. Vil beholde en litt avslappet stil.... Aldri hatt så problemer med å forholde meg til ei jente :p

 

Takker forresten for alle svar gutta :)

Lenke til kommentar

Hmm. Tenker litt på state. Er det som å vere full i adrenalin? Man kommer jo i state når man drikker alkohol etc. Med andre ord godt humør? Mange drikker jo alkohol pga den kjekke/unormale følelsen (guilty), og at du blir i 100.

 

Altså, man må ikke varme opp for å komme i state når man skal på fest, for du blir jo det uansett..!

Endret av Prince_
Lenke til kommentar

Kjapt spørsmål om hvordan gå frem ved nett-sjekking;

 

Fant ei som kan defineres som en svært god 8'er / 9'er på nettby. Icebreaker: "Dæven, det var flaks jeg traff på deg nå" etterfulg av at det var for at jeg ville at hun skulle bli den første jeg ønsket godt nyttår. What's next i følge "manualen" ? :p

 

Edit: Fix?

Endret av marvol
Lenke til kommentar

Vær hard to get. Bare skriv "Fuck you." til alle jenter mellom 15 og 19 fra samme by som deg og vent på svar. Behold holdningen, men anklag jentene for å være overfølsomme og tydeligvis ikke din type som ikke klarer å beholde humoren. Jeg satser en utepils på at det vil fungere bedre enn samtlige "Hvordan sjekke jenter på Nettby"-guider.

Lenke til kommentar
Gjest OppgittGjest

Dette har vore ein rar juleferie, både positivt og negativt.

 

Den starta med ein flott helgetur ilag med 2 kompiser og 2 venninner (totalt 5 stk, eg er gut). Ho eine venninna har type, så der er det no go, men ho andre er nok singel.

 

Eg følte eg fekk god kontakt med den andre jenta iløpet av turen, og det blei mykje diskusjonar og slikt mellom oss (som i litt tergete diskusjonar). Første kvelden vart vi sittande oppe i sofaen under same dyne, og koste med kvarandre (type stryking på lår og slik). Men grunna ein cockblock av ein kompis som òg ville sitje oppe med oss, og berre 2 soverom (dei 2 jentene på det eine, og vi 3 gutane på det andre), skjedde det ikkje noko meir.

 

Siste kvelden på hytta var vi innom nokre gutar i nabohytta. Der blei eg og dei to jentene sitjande til langt på natt, med drikking og festing. Etterkvart somla vi oss tilbake til vår eigen leilighet, og eg og ho med type kræsja i dobbeltsenga (dei to kameratane hadde lagt seg på det andre rommet). Etterkvart kom den single jenta inn, starta å "varme seg" på meg (det var sånn 20 minus ute). I alle fall, eg var rimeleg full, og logistikken passa dårleg inn, så eg sovna nok rimeleg raskt etter det. Etter denne natta reiste vi heim, og eg hadde fått eit inntrykk av at ho var interessert i meg.

 

Etter turen snakka vi ein del på FB og slikt, og på neste fest vi var ilag på ynskja ho meg god jul med å kysse meg på munnen. Seinare på kvelden prøvde eg å få litt meir kontakt, men dama var veldig avvisande. Type. vi stod utanfor og venta på å gå ned til ein samlingsstad, og plutseleg spring ho inn i huset att, utan eit ord. Uansett, eg for heim, og høyrte ikkje noko meir frå ho.

 

På kvelden neste dag, spurte eg ho i slutten av ein samtale (via. FB, om ho ville finne på noko). Eg logga av før ho fekk svare. Grunnen til dette var at eg måtte stikke, samtidig, som eg ville at ho skulle ta kontakt for å svare (for å verkeleg sjekke om ho var interessert). Eg høyrte ikkje meir frå ho den kvelden, og tok det eigentleg som om ho ikkje var interessert. Neste dag tok ho kontakt igjen, og sa at eg logga ut før ho fekk svare, samtidig som ho allereie hadde planar. Så spurte ho kva mine planar var for nyttårsafta og slikt (etter spørsmål om eg kunne handle på polet for ho). Det kunne eg jo ikkje seie nei til, sidan eg uansett måtte innom sjølv.

 

Uansett: eg plar vere flink til å synse kva ei jente eigentleg vil, og om ho er interessert. Men denne jenta klarer eg ikkje å plassere. Eg får eigentleg berre inntrykk av at ho har hatt litt problem med å binde seg til menn, og å "kaste seg uti ting". Eg har aldri gitt uttrykk for å vere "desperat" eller needy (untatt når eg spurte ho med ut den eine kvelden), og etter det slutta eg å ta kontakt. Greia er vel litt kva som skjer i kveld, anar ikkje om skal ut der ho skal eller ikkje, men eg har i alle fall varene frå polet, så snart må ho jo ta kontakt ang. dei. Burde eg satse på å gå same staden som ho, eller gløyme ho heilt?

 

Sideinformasjon: det kan aldri bli noko LTR, ettersom eg snart skal reise, men ja, eg har fått eit lite feriecrush på denne jenta. Kanskje dette kan vere grunnen til at ho ikkje har vist meir interesse?

Lenke til kommentar

Dude, du overanalyserer. Slutt å tenk, gjør. Du blit nødt til å snakke med henne, ta på henne, flørte med henne og vise dine intensjoner ved å ta på henne. Jeg vet hvor lett det er å overanalysere, men skal du ha henne må du bare kjøre på.

 

Det at dere er på ferie skal egentlig gjøre sakene enklere for din del, regelen er at jenter liker å ha sex med turister fordi det ikke er bindende og de slipper å bli dømt. Så hvis sjansen er liten for at du noensinne vil se henne igjen, så skal jobben være enklere for deg.

 

Godt nyttår karer, håper på at det blir nok jenter og eventyr for alle sammen til at det neste året blir legendary!

Endret av Working Class Hero'
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...