Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Det at tråden er lavmål burde vel ikke være en hindring for at disse gutta kunne dele litt av det de holder på med - selvfølgelig vil diskusjon.no aldri bli en arena hvor de som driver med sjekking på heltid har sine diskusjoner, men det er ikke noe i veien for at noen kan poste en liten artikkel eller FR her en gang i blant - nivået i tråden har tross alt ikke noe vondt av å heves litt. I så fall blir problemstillingen heller at forumet er offentlig, eller at man rett og slett ikke gidder fordi man får så lite igjen for det.

 

Ellers har du jo alltids pickupartist.no, men for å si det mildt er det en del lavmål der også (Jeg har egentlig aldri tatt meg bryet med å lese noe der, men stakk nettopp innom og fant et intervju med Unique/Chosen_one, pluss flere. Skal sette meg ned i morgen og lese hvis jeg får tid når jeg venter på at julemiddagen skal bli klar!).

 

God jul!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Det er ikke alle som driver med pickup for å høste lovord fra andre. Et vesentlig poeng med en FR er å få konstruktiv feedback, noe som er vanskelig når nivået er lavt. Da faller litt av poenget med å poste i denne tråden bort, om man ikke er ute etter bekreftelse fra omverdenen.

Lenke til kommentar

Såvidt jeg vet, er Project Bergen i full sving.

 

Shaquar, husk at Strauss skrev boken fra sitt perspektiv. Gjerne et perspektiv hvor han selv kommer best ut av det. Og ja, det må jeg si han klarte. I boka var det han jeg mest bondet med og han jeg anså som The Man. Jeg syntes Tyler var teit, og det var faktisk ikke før litt lengre ute i Foundations at jeg syntes at Tyler var ok.

 

Jeg ville ikke brydd meg om noe som står i The Game. Se heller på hva de forskjellige guruene kan tilby deg.

 

God jul folkens!

Lenke til kommentar
shaquar, husk at Strauss skrev boken fra sitt perspektiv. Gjerne et perspektiv hvor han selv kommer best ut av det. Og ja, det må jeg si han klarte. I boka var det han jeg mest bondet med og han jeg anså som The Man. Jeg syntes Tyler var teit, og det var faktisk ikke før litt lengre ute i Foundations at jeg syntes at Tyler var ok.

 

Hehe, jepp, la merke til akkurat de samme tingene. Men var veldig klar over at The Game var en bok skrevet utifra hans perspektiv, og visste på forhånd at Tyler ville bli stilt i et dårlig lys (Hadde sett en del RSD før jeg leste boken) Men så ekstremt som at de ødelagte hele Project Hollywood ville jeg aldri trudd (Ifølge boken) Men det er også den eneste forklaringen jeg har hørt også da.

Endret av Shaquar
Lenke til kommentar
Det er ikke alle som driver med pickup for å høste lovord fra andre. Et vesentlig poeng med en FR er å få konstruktiv feedback, noe som er vanskelig når nivået er lavt. Da faller litt av poenget med å poste i denne tråden bort, om man ikke er ute etter bekreftelse fra omverdenen.

Jeg skjønner hva du mener ("I så fal blir problemstillingen ... at man rett og slett ikke gidder fordi man får så lite igjen for det."), men jeg tror at du skjønner hva jeg mener også. Man ikke være ute etter lovord/approval/validering for å poste en FR i denne tråden - hvis folk helt oppriktig synes det er interessant å lese det, kan man like godt se på denne personen som en value-giver, som deler sine erfaringer uten å ha et egoistisk motiv.

Endret av Eivolele
Lenke til kommentar

sist jeg sjekket ut pickupartist.no som er en stund siden,

var det en Mystery-lair bestående av kj's.

 

Shaquar,

 

Strengt tatt bryr det ikke meg hva noen av de gutta gjorde. Jeg er ikke interessert i fortiden deres. Jeg er interesset i hva de kan tilby meg nå. Selvsagt, fortiden kan være en indikator på hva en person er i stand til.

Lenke til kommentar
Hvor ble det av Unique?

Titter innom en gang i blant ;)

 

Har nok å styre med på andre forums+diverse prosjekter jeg driver med, så har rett og slett ikke prioritert dette forumet på en stund. God jul folkens! Tenkte å dele en LR med dere siden jeg først var innom:

 

Hei og hopp!

 

Surret igjennom gamle tråder, og beit meg merke til at jeg ikke har skrevet FR/LR på over et år, og på fredag hadde jeg en særdeles artig kveld jeg ønsker å dele her. Den har sikkert like mye læringsverdi som en sokk, men kanskje inspirerer den litt. Denne ble jævlig lang, så har lagt inn noen bilder med fine farger som gjør opplevelsen litt mer overlevbar. :)

T-Minus 6 timer to naked man:

Kvelden startet egentlig veldig rolig. Johner og no1youknow, som er mine herlige roomies, hadde begge to valgt å chode med FBer denne kvelden, så jeg sitter hjemme og pilser. Dagen etterpå, lørdagen, arrangerte jeg halloweenfest på Luux, så jeg hadde en del folk på vei innover til Oslo som jeg gledet meg til å møte, men viktigst av alt; Min bestekompis, og trofaste wing, "the pull-man" #1, Kris, var på flyet og skulle lande etter 23.

 

Sitter å klimprer litt på Guitar-Heroen, og Karlzanova (min gamle mentor) snubler innom og joiner og tar noen øl. Herlig å starte kvelden akkurat som i gamle dager når vi herjet oslo's gater.

Antrekket er fillete bukser, cardigan med dyp kløft, sort lue og et enkelt smykke. Et antrekk jentene digger av en eller annen grunn.

 

T-Minus 4 timer to naked man:

Tlfen ringer, jeg ser på karlz, karlz ser på meg. Jeg går for kysset. Ingenting...

 

accessdenied.gif

 

Det var Kris. Han har landet og er på vei nedover, og er tørst etter han ble nekta videre servering halvveis fra Bardufoss.

Dette ligger an til å bli en helt legendarisk kveld.

 

Vi stikker ut, og møter huleboerne (nabo-PU-kollektivet) rett utenfor. Skravla går i hundre med Hunkalicious (Instruktør i genuine connections), en fyr jeg har fått jævlig sansen for, på veien nedover.

 

Planen var å møte ei jeg har slow-playet i noen uker nå nede i sentrum. Jeg sender melding og får vite hvor de er. Kursen er satt...

T-Minus 3 timer to naked man:

Karlz drar et gammelt triks i køen ved døra: Han gir meg jakken, bretter opp ermene og går mot inngangen som om han har vært der hele kvelden, og later som han snakker med noen som står lengre nedover i gata. Han slipper inn glatt. Jeg og kris ler.

 

Dørvakta shit-testet oss bemerkningsverdig mye før vi slapp inn. Dette var ukjente jaktmarker for meg, men en fabelaktig venue. Møter karlz som står i set.

Finner aldri jentene der og finner ut de har gått til venuen ved siden av, tekster karlz at vi går til stedet ved siden av og legger om kursen. Møter Cartman (gode vibber) som var på bootcamp og slår av en rask prat. Det er noe med den fyren der som gjør at jeg alltid blir i så godt humør av å møte han ute. Staten er på topp! På tide å finne jentene :D Det er jeg og kris mot hele verden. Vi ser på hverandre, smiler og nikker anerkjennende at dette er kvelden over alle kvelder. Her skal det herjes!

 

En ting jeg ofte gjør, er å finne en venue hvor jeg booster staten min enormt i løpet av kort tid ved å åpne med alt mulig crazy, løfter jenter, kødder, flørter og kommer i riktig seksuell state. Det ble fort bestemt at dette var stedet. Dro igjennom på ti minutter og åpnet alt, fant venninda til ho jeg vil ha, og boostet staten hennes litt, mens orbitern hennes måtte fint vente i kø på å få tid med ho.

Et sticky jeg har hatt de siste månedene, er at jeg har gjort meg selv alt for tilgjengelig mot de jentene jeg vil ha. Jeg er aldri langt unna... Så jeg så på dette som en utmerket mulighet for at venninda skulle si til mitt target at "Unique var innom og stakk igjen".

T-Minus 2 timer to naked man:

Vi bailer ned mot sentrum, kl begynte å krype mot 02 00, og jeg hadde bare en logo på hjernen:

 

TGI_Fridays.gif

 

På tide å legge ned skjoldene, plukke opp hagla og kaste seg i skyttergravene. "NÅ SKAL DET PULLES KRIS!!!" skriker jeg når vi går nedover.

 

Kommer inn, og finner fort en kamerat søpledritings ved baren. Han var ute med jobben, og ødela egentlig staten min helt siden han var så full og jeg var relativt edru.

Snur meg, og ser kris har åpnet et to-set på de få sekundene jeg stod der, jeg snur meg og åpner venninda, som merkelig nok var slående lik "Eye_Candy" på forumet her, dog med mørkt hår:

 

Unique: Tror du det blir noe på venninda di i kveld? + leder hun med ryggen mot og lener meg mot en stolpe

Hun: Kniiiiiiis, nei. Det skjer ikke.

Unique: Du ser han der? + peker på kris

Hun: Ja...

Unique: Han der er som en jævla magnet mot jenter. Det er no way in hell at hun ikke blir med han hjem

Hun: Hva mener du?

Unique: Se på kroppspråket hennes. Måten hun tar seg i håret på

Hun: Tar seg også i håret og ser på henne

Unique: SE! Der gjorde du det og. Liker du meg?

Hun: Hehehe næsh

Unique: Altså, vi har jo bare kjent hverandre i noen minutter, så om dette her skal fungere så må du være ærlig med meg

 

Så kommer det en cougar bort å åpner meg, perfect timing...

Jeg blåser av cougaren, og ser med flørtende blikk bort på target mens jeg avviser cougaren. Cougar blir sur og går. Jeg smiler innvending.

 

Vi snakket løst og fast i et par minutter om at hun ikke har vært ute på byen på flere måneder, og jeg finner ut at hun ikke har hatt sex i hele 2009, og aldri hatt med noen hjem fra byen før. "fuck, LMR helvete i kveld" tenker jeg, mens jeg skimter på klokka at den begynner å bli halv tre. No time to waste

 

Tar tak i henne, drar hun nærme og ser hun i øynene:

"Få et kyss"

Kysser hun akkurat lenge nok til at jeg fikk boostet hun litt, og bryter for å la hun henge og vil ha mer.

 

Det kommer en full chode bort:

 

"eyyy bla bla bla bla" + prøver å sjekke hun opp.

 

Jeg ignorerte og fortsatte og pumpe BTen hennes.

Så skjer noe av det kuleste jeg har vært borti noen gang, og på dette tidspunktet skjønner jeg at denne er i boks:

 

Hun til chode: Øy! Vi er forlova! Back the fuck off! Han skal hjem med meg i kveld" <-- merkelig hvordan jeg skjønte det sant?! ;)

 

Uansett tidenes råeste avvisning, og et perfekt utgangspunkt for rollespill.

 

T-Minus 1 time to naked man:

Stikker ut

 

Kris prøver å huke tak i en taxi til han og dama, og dama hans fikk ASD og vi eyecodet at her må vi kjøre joint nach.

Hjem til target:

Fet leilighet sentralt i byen. Hun hadde aldri hatt noen gutter hjemme der før, og det var det logikken hennes beit merke i. Ho nevnte det sikkert 5 ganger ila nachet, før kris stikker hjem med dama. Vi kliner litt, jeg ser hun er usikker og nervøs. På tide å sette framen!!!

The naked man skal slippes løs!

 

 

Hun går på do, og mens hun er der, tar jeg av meg alle klærne, og runker jernet halvstort. Nå er det briste eller bære. Enten går dette rett til helvete og jeg står kald på fortauet om to min, eller så blir det homerun.

 

Hun kommer ut, jeg står med det største gliset du kan tenke deg og ser hun rett i øynene. Her var det viktig å vise alt.... Kremt.

 

Ho får sjokk og holder begge hendene foran ansiktet mens ho ser på pikken min. HOMERUN!!!

 

russellmartin_homerun.jpg

Går bort til henne, og gir hun en klem mens ho ler seg ihjel, og tar tak og kliner med henne. Dette gjør at følelsene hennes blir i total sving, og logikken bare forsvant ut av vinduet.

 

Ledet til senga og der var det bare å pløye på.

 

NAKED MAN!!!!! WOHO!!!

Endret av Chosen_One
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...