Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg synes det er morsomt å se hvordan jenter som roter seg inn på dette emnet reagerer. :)

Ikke sant? Noen reagerer med vantro, andre prøver å le det bort. Enkelte blir sure på oss og leker moralpoliti, mens den siste gruppen blir redd og tenker om de ha vært et offer for "players" :!:. Folk flest er så dømmende at det er kvalmt, men er ikke fordommer bunnet ned i frykt? Godt at de fleste av oss driter i hva andre mener om oss :).

 

ehem, jeg tror du har oversett den gruppen som ikke har noe i mot det, og som synes at alle skal ha rett til å lære seg å bli bedre sosialt hvis det er det de vil.

Lenke til kommentar
ehem, jeg tror du har oversett den gruppen som ikke har noe i mot det, og som synes at alle skal ha rett til å lære seg å bli bedre sosialt hvis det er det de vil.

Tenkte opprinnelig på de som har en negativ innstilling, men takk for retinga ;). Godt at det finnes de som også skjønner at dette hjelper folk, og ikke bare kverulerer om de moralske gråsonene...

 

3 timer med søvn i natt, og en grei mengde alkohol fra den samme natten får ta ansvaret for at jeg roter litt. :whistle:

Endret av Working Class Hero'
Lenke til kommentar

Hva med dansing, folkens? Får man en effekt ut av å danse intensivt eller avslappet?

 

Selv danser jeg på gøy og får mange ville påfunn og ser vel generelt sett ut som en idiot (men jeg har det gøy og jeg legger ikke skjul på det - må da være plusspoeng?); kan slikt være negativt på noen måte?

 

Jeg spør for jeg har aldri hørt noe snakk om dansing her før.

Lenke til kommentar

Forskjellen på en som er litt for full og danser fordi han synes det er moro og en som er edru og driver med PU og "ser ut som en idiot" fordi han ikke bryr seg om hva folk synes er intet-eksisterende. Man må gjerne drive med danse-game hvis man har en plan, men som oftest er det bare å danse nærmere og nærmere et menneske og håpe de ikke dytter deg vekk eller ignorerer deg, og det er strengt tatt det man drev med før.

Lenke til kommentar
Se dypt inn i øynene og si: "Du kjenner sikkert ikke mange berømte airhockeyspillere, men - Hei, jeg er <Navn>"

 

Uansett hva du er "berømt" i, det funker. Jeg fikk napp med "kjøleskapsmontør".

Så du på Kongen av Queens i natt :p

 

"Dere kjenner sikkert ikke til profesjonell rollerderby, men jeg er hvertfall Doug Heffernan"

Lenke til kommentar
Hva med dansing, folkens? Får man en effekt ut av å danse intensivt eller avslappet?

 

Selv danser jeg på gøy og får mange ville påfunn og ser vel generelt sett ut som en idiot (men jeg har det gøy og jeg legger ikke skjul på det - må da være plusspoeng?); kan slikt være negativt på noen måte?

 

Jeg spør for jeg har aldri hørt noe snakk om dansing her før.

 

Tja, begge deler funker nok, men jeg har mye mer uttelling(med damer) når jeg danser rolig og avslappet og pøser på med kino på den måten, enn når jeg hopper rundt og kødder. Klart det er morro det også :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg ble da nettop ferdig med å lese "The Game" av Neil strauss (Style)

 

Mistet litt av respekten jeg hadde for Tyler noen av RSD crewet, vis det han skriver om Tyler etc er sant.

 

Men hele boken er jo tatt fra "Canned material" vinkling. Så rent PU messing vil jeg alltid sette RSD foran Mystery & Co. Mange av problemstillingene på slutten som at "Det er ingen damer igjen og sarge etc, blir bare masse Mystery og Style kloner" ville vært unngått fra et RSD perspektiv av game.

 

Project Hollywood, genial prosjekt spør du meg, hele baktanken og ideene hadde vært sinnsykt kult å oppleve. Synd det gikk som det gikk!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg tror gutta som holder til i Project Bergen gjør det lurt å ikke nødvendigvis dele så mye her. Litt fordi forumet er offentlig, men mest fordi nivået på tråden er lavmål. Det sier seg selv at diskusjon.no ikke er et godt forum for sjekking. Ikke at det bør være så forbanna hemmelig, men det er en grunn til at de dyktige primært ikke henger her. Miljøet tiltrekker seg mange weirdos, blir stigmatisert av omtrent alle og er egentlig ekstremt misforstått.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...