Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest raskt unna

Gutta! Jeg har lyst å lykkes ganske raskt neste gang jeg er på byen(jepp, lakengymnastikk). Så jeg spør dere erfarne:Er ikke det å være seg selv mye enklere enn å spille spill? Jeg har lest ett par bra icebreakere, men synes det å bruke situasjonen faller mye enklere...Ellers tror jeg det kan bli vanskeligere å kunne følge opp spillet du starter. det kan jo hende at jeg lykkes med spillet den første gangen, men vil få den inn ganske raskt(kan tolkes på flere måter ja)...

Lenke til kommentar
Gjest raskt unna
Gutta! Jeg har lyst å lykkes ganske raskt neste gang jeg er på byen(jepp, lakengymnastikk). Så jeg spør dere erfarne:Er ikke det å være seg selv mye enklere enn å spille spill? Jeg har lest ett par bra icebreakere, men synes det å bruke situasjonen faller mye enklere...Ellers tror jeg det kan bli vanskeligere å kunne følge opp spillet du starter. det kan jo hende at jeg lykkes med spillet den første gangen, men vil få den inn ganske raskt(kan tolkes på flere måter ja)...

kan og ta med at jeg er seksuellt frustrert...

Lenke til kommentar

Som Tyler fra RSD sier, det fins _IKKE_ en magisk pille, linje eller noe som gjør at du kan drege med deg damer hjem.

Jeg vil anbefale deg idag, og approache så mange sets some overhode mulig, gjøre ditt beste. For så og skrive en feltrapport over kvelden din, så kan de mer erfarne gi deg tips og div. Som vil hjelpe deg neste gang på byen!

Motivation speakers, spørs hva du mener med det. Men jeg ble ihvertfall motivert da jeg så Flawless Natural av Tim og The Jeffy show!

Edit: Har ett tips til deg! Gå ut med dette tankesettet som Tim snakker om i Flawless natural, "How can I make this fun?"

Endret av Shaquar
Lenke til kommentar

For en som vet hva han driver med, ja.

Vis en sjenert person skulle gått i en bar og handlet på sine instinkter, da ville han sannsynligvis satt seg i et hjørne som de fleste chodes. I hans tilfelle ville det beste vært å handle imot sine instinkter.

Men du har rett i at det å handle på instinkt, være resultat uavhengig (direkte oversatt fra Outcome independent) er nok det som funker, men som sagt en person som vet hva han driver med.

Endret av Shaquar
Lenke til kommentar
Gjest Guest_Lisa_*

Hoho. Er dere like tøffe som dere gir dere ut for? Har dere virkelig alt dette "i mente" når går ut en kveld for å ta en øl eller fem?

Skal oppservere alt dette neste gang jeg dra på byen en helg. Har i allefall tatt kopi av hele tråden, og vi jenter skal kose oss med den.

Hadde aldri trodd dere var så kalkulerende.

Ja, jeg har nick, men valgte å skrive denne anonymt.

Lenke til kommentar
Hoho. Er dere like tøffe som dere gir dere ut for? Har dere virkelig alt dette "i mente" når går ut en kveld for å ta en øl eller fem?

Skal oppservere alt dette neste gang jeg dra på byen en helg. Har i allefall tatt kopi av hele tråden, og vi jenter skal kose oss med den.

Bruk nicket da. Anonyme kommentarer er alltid teite.

Lenke til kommentar

Oppservere. :)

Jeg tror ikke du kommer til å få så mye ut av det, i og med at de fleste her driver med "natural game" som egentlig bare er et fancy ord for at de ikke følger noen standard rutine når de er på byen.

Hva mener du med kalkulerende? Gutter har da prøvd å forstå jenter siden tidenes morgen.

Lenke til kommentar

Bruk nicket da. Anonyme kommentarer er alltid teite.

Du vet... det er lettere å gi seg ut for å være litt tøffere enn det man egentlig er når man er helt anonym.

Om jeg har dette i bakhodet når jeg går ut for å ha det gøy? Nei, det har jeg ikke. Men hvis jeg møter ei jente, uavhengig av situasjon, og føler at det er en vibe mellom oss, så bruker jeg den kunnskapen jeg har om emnet til å hale henne i land - og det fungerer stort sett veldig bra.

For meg har det å lese om dette emnet hjulpet meg på flere nivåer sosialt sett, og jeg har gått fra å være en relativt innadvent person, til å bli mer utadvent og uredd for å ta kontakt med fremmede mennesker.

Jeg synes det er morsomt å se hvordan jenter som roter seg inn på dette emnet reagerer. :)

Lenke til kommentar
Jeg synes det er morsomt å se hvordan jenter som roter seg inn på dette emnet reagerer. :)

Ikke sant? Noen reagerer med vantro, andre prøver å le det bort. Enkelte blir sure på oss og leker moralpoliti, mens den siste gruppen blir redd og tenker om de ha vært et offer for "players" :!:. Folk flest er så dømmende at det er kvalmt, men er ikke fordommer bunnet ned i frykt? Godt at de fleste av oss driter i hva andre mener om oss :).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...