Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri

Anbefalte innlegg

Planen min er at jeg skal drikke meg så sanseløs at utseende ikke betyr noe. Så skal jeg la henne bruke meg. Det tror jeg at er en løsning vi begge tjener på. Jeg får en lenge etterlengtet fysisk kontakt med et kvinnfolk, og hun får det hun vil ha, nemlig meg.

Er det ikke litt kjipt å drikke seg dritings slik at man ikke husker seansen ordentlig. Midlertidlig glede man ikke husker er ikke verdt det. Vær heller stolt av deg selv og støtt valgene dine. Vil du dyppe jenta så dypper du jenta!

Er ikke noe som er værre enn å våkne opp med en jente som klager over at du var full og dårlig i senga, når du i tillegg ikke husker akten. Lose - lose situasjon. (Snakker fra egen erfaring desverre)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Å ignorere har aldri funket for meg. Men vis hu spiller virkelig hard to get pleier det å være en god ide og vise intent (At du vil ha henne) Men også vise henne at du har andre valg, så du er ikke avhengig av henne, at hun må gjøre noe for å miste sin sjanse, fordi du er tross alt første premien! ;)

Endret av Shaquar
Lenke til kommentar

Få ned selvtilliten hennes?

Altså, ikke på en negativ psykopatisk måte selvfølgelig, men gjør henne flau på en eller annen måte. Det bør selvfølgelig være humoristisk, men likevel litt småflaut for henne.

Jeg vil si at hun spiller kostbar fordi hun har mye selvtillit. "Knekk" den på en god måte.

For all del ikke behandle henne som kostbar, ikke vis at du synes hun er det.

Ikke vis at du er brydd av det.

Endret av bollerbrus
Lenke til kommentar

For all del. Ikke la henne forstå at dere synes hun er kostbar.

Minsk sikkerhetsfølelsen hennes, So On!!

Stakkars karer som ikke har funnet seg dame, vil nå eg si. Om noen år er dere overflødige hele jenget . Og det fortjener dere. Makan til kvinnesyn

Lenke til kommentar

Gjest, hvordan kan du generalisere "Jenget" som du sier på hva en person har skrevet?

Jeg er ikke enig med det han sa om å "knekke" selvtilliten hennes på en god måte(når det egentlig ikke finnes en måte å knekke ens selvtillit på en god måte) Ser heller ikke problemet i å la henne føle seg "kostbar". Med god nok intent og samtidig vise henne at du har valg, men du har valgt henne, er en måte i seg selv å vise henne at du syns hu er kostbar uten å virke needy på noen slags måter! Men er 99% sikker på at han bare formulerte seg litt uheldig.

De aller fleste i denne tråden har et sunt syn på damer, og please ikke kom med eksempler på folk eller fra andre steder da det alltid finnes unntak og det er i denne tråden det er snakk om!

shaquar out :cool:

Endret av Shaquar
Lenke til kommentar

Beklger, Shaquar. Du var ikke med i mine betraktninger. Nå har ikke jeg lest mer enn de siste 3-4 sidene, men det var mye lesninger som ikke var hyggelig å lese.

Må vel innrømme at jeg er hunkjønn, men det skulle vel egentlig ikke ha noen betydning.

Lenke til kommentar
Gjest, hvordan kan du generalisere "Jenget" som du sier på hva en person har skrevet?

Jeg er ikke enig med det han sa om å "knekke" selvtilliten hennes på en god måte(når det egentlig ikke finnes en måte å knekke ens selvtillit på en god måte) Ser heller ikke problemet i å la henne føle seg "kostbar". Med god nok intent og samtidig vise henne at du har valg, men du har valgt henne, er en måte i seg selv å vise henne at du syns hu er kostbar uten å virke needy på noen slags måter! Men er 99% sikker på at han bare formulerte seg litt uheldig.

De aller fleste i denne tråden har et sunt syn på damer, og please ikke kom med eksempler på folk eller fra andre steder da det alltid finnes unntak og det er i denne tråden det er snakk om!

shaquar out :cool:

Formulerte meg svært uheldig ja...

Her var det jo snakk om ei jente som SPILTE kostbar.

Jeg mente at det var dette man skulle få bort.

Er begreper som blir missforstått her.

Alle er vi kostbare selvfølgelig. Mente ikke at man skulle ødelegge dette på noen måte.

Men når noen SPILLER kostbar, er det noe helt annet.

Altså, hard to get. Det var dette jeg mente at man kunne fjerne.

Skulle kanskje ikke sagt "Knekke selvtilliten" da det blir helt feil, men okay.

Missforstå meg den som kan, men prøv å forstå.

Men ja, anyways.

Det jeg ville si i korte trekk:

Hvis noen spiller kostbar og er litt vanskelig å få kontakt med av den grunn, kan man gjøre henne flau(på en humoristisk måte så klart) slik at hun ikke lenger spiller kostbar, men heller blir med og har det artig.

Hun må vise at hun har selvironi.

Dårlig forklart, men.

Men det kommer an på mange faktorer, og man må frame det riktig.

Jeg ville bare gi et tips som kunne vurderes.

Men vær heller naturlig og la det gå sin naturlige gang, hvis man føler det er best. :)

Hvis noen tror jeg har et negativt kvinnesyn så gir ingen andre av mine poster utrykk for det hvertfall.

(Men ikke stalk meg nå :p)

Men jeg har ikke noe her å gjøre anyways, er bare på rundtur i forumet. :!:

Endret av bollerbrus
Lenke til kommentar

Det skal ikke være nødvendig å knekke selvtilliten hennes om du viser du har høyere selvtillit.

(For øvrig, om du viser selv at du har høyere selvtillit enn henne vil du på en måte knekke selvtilliten hennes og det kan kanskje hende at vi forklarer samme approach sett fra to forskjellige sider)

Endret av Kakofoni
Lenke til kommentar
Det skal ikke være nødvendig å knekke selvtilliten hennes om du viser du har høyere selvtillit.

(For øvrig, om du viser selv at du har høyere selvtillit enn henne vil du på en måte knekke selvtilliten hennes og det kan kanskje hende at vi forklarer samme approach sett fra to forskjellige sider)

Problemet ofte med at at du viser at du har høyere selvtillit en henne, vil du ja kanskje ta selvtilliten hennes ned. Men da setter hun deg over seg selv og kan få tanker som at hun ikke har sjangs på deg (Fordi jenter er tross alt chodes de og;)) Derfor er kalibrering veldig viktig!

Men dette var da ikke problemet til han som spurte, der hun spillte hard to get.

Endret av Shaquar
Lenke til kommentar

Jeg tror mer på gjennomskuingen. Vis at du synes kostbarheten hennes er litt søt, men at det ikke bryr deg. Det viser stor selvtillit, men trenger ikke dra henne ned på noen måte. Ikke uten at hun tar det veldig innover seg og blir flau over å ha blitt avslørt da. Men dette er jo i teorien. Dette er faen ikke lett i praksis. Det å skulle vise at man ikke bryr seg om en jente spiller kostbar er jo regelrett komplett umulig så lenge man ikke faktisk føler det slik.....

Lenke til kommentar

Hvis en jente er kostbar, altså indirekte. Så kontrer du det med å gå direkte. Viser at du ikke trenger å spille slik som hun. Da vil hun enten kaste fra seg spillet sitt å gi deg kontrollen, eller trekke seg tilbake fordi hun i utgangspunktet ikke var keen nok. Da er det bare game on til hu faktisk er keen nok ;)

Ofte når det ikke er snakk om lav selvtillit kan en jente være indirekte, aka hard to get, fordi hun ikke er 100% sikker på at hun vil ha deg. Type at hun liker deg men er ikke sikker på om vil gå noen vei med det. Da trenger hun et lite push.

Ellers er Nikken sitt forslag også en god ide. Hvis hun leker kostbar (men du vet at hun er keen) så er det vel ofte slik at hun flørter med deg uten å "gi tillatelse" til å gå videre? Altså kun små-førting. Denne flørtingen kan du benytte til å kåte hun opp slik at hun trenger utløp, i din retning, som Nikken forklarte!

Lenke til kommentar

Takker for alle kommentarene, men har bestemt meg for å gi opp. Jenta går meg på nervene og jeg har bare bestemt meg for å komme over det. Ender alltid opp med å bli små irritert hver gang jeg har snakket med henne og har kommet fram til at all jobben som trengs ikke gir godt nok utslag. Igjen takker så meget!

Lenke til kommentar

Game skal jo tross alt være noe du vil, og ikke gjøre... I gjestens eksempel blir det vel mer om ha sex med en jente om du føler for det, er hun ikke din type så dropp det. Jeg driver ikke med game for å få jenter bare slik at jeg bare kan få meg noe, men for å få de jentene jeg vil ha. Eller så hadde jeg hatt meg med det som dukket opp, og ville ha meg. Skal du oppnå noe i livet, så gjør det sjæl.

Skader dog ikke å senke kravene for hvem du vil ha sex med, ettersom det er bra å slippe trykket noen ganger. Det krever erfaring (field, field og mere field + en del ting til jeg ikke orker å ramse opp) for å få de resultatene en vil ha, men uansett så blir dette bare synsing fra min side... og jeg har et julebord jeg skal gjøre meg i stand til...

Det kommer nok noe grønnere gress etterhvert for deg også ;).

Endret av Working Class Hero'
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...