StianGH Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) http://lmgtfy.com/?q=trolling Hvis du ikke følger med enda, se under bilder, ca. side 3... Men du vet: En vits som må forklares? Huff. Endret 2. desember 2009 av StianGH Lenke til kommentar
Anders81 Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Sliter litt med eskalering på date, tenker da særlig på overgangen fra "vennskapelig" kino til kino som i bunn og grunn ikke kan misforstås i en slik setting. Tenker f.eks på armen rundt jentas skuldre/liv, siste trinnene før rotings egentlig. Er generelt dårlig på eskalering,men på fest/ute kan jeg ta korte pauser hvor jeg "mingler"/flørter med andre, for så å komme tilbake og hoppe rett inn på neste trinn (slipper overgangen). Dette funker ikke på date, kan ikke stikke på do hele tiden, dessuten ødelegger det stemningen. (Snakk om typ kaffe/vin-date altså). Hvis noen har noe slikt som en youtube-video eller liknende, er jeg helt ærlig klar for noe slikt, ev. noen gode tips. Tilsvarende med hjemme-dater, men da flyr man i det minste stadig vekk i kjøleskapet og henter hvitvin. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 http://lmgtfy.com/?q=trolling Hvis du ikke følger med enda, se under bilder, ca. side 3... Men du vet: En vits som må forklares? Huff. Det var en horribelt dårlig vits, og tar seg uansett ikke pent ut i denne tråden. Lenke til kommentar
StianGH Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) Sliter litt med eskalering på date, tenker da særlig på overgangen fra "vennskapelig" kino til kino som i bunn og grunn ikke kan misforstås i en slik setting. Tenker f.eks på armen rundt jentas skuldre/liv, siste trinnene før rotings egentlig. Er generelt dårlig på eskalering,men på fest/ute kan jeg ta korte pauser hvor jeg "mingler"/flørter med andre, for så å komme tilbake og hoppe rett inn på neste trinn (slipper overgangen). Dette funker ikke på date, kan ikke stikke på do hele tiden, dessuten ødelegger det stemningen. (Snakk om typ kaffe/vin-date altså). Hvis noen har noe slikt som en youtube-video eller liknende, er jeg helt ærlig klar for noe slikt, ev. noen gode tips. Tilsvarende med hjemme-dater, men da flyr man i det minste stadig vekk i kjøleskapet og henter hvitvin. Hmm. Er det den faktiske berøringen du lurer på hvordan du skal utføre? Du skriver jo at du egentlig vet hvordan det foregår jamfør det du sier om å ikke misforstå berøringen. Eller er det selve holdningen du bør ha som du lurer på? I så fall: SUAL Bestem, vær mann, vær alfa. Ta det du vil ha og ikke unnskyld dine lyster som mann! Sjekk ut denne. Er en liten minibok som heter Escalation Ladder som detaljrikt tar for seg alle stegene mot sex. Endret 2. desember 2009 av StianGH Lenke til kommentar
Anders81 Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Sliter lite med alfa-delen, den sitter naturlig. Er mer vikingen i meg som ikke liker den snikende eskaleringen, men jeg er over en-nitti og vil helst prøve å unngå å skremme vekk dama med å forsøke å hoppe rett fra lett-kino til rotings. Men takk for eskalerigsstigen, akkurat det jeg så etter. Lenke til kommentar
StianGH Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Eventuellt kan du gå "caveman" på henne. Sjekk ut Matador fra Mystery sitt crew for å se hva han gjør. Det viktigste her er først å avvæpne seg selv og så ha en sterk frame om at du er ufarlig, leken og positiv-dominant. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Sjekk ut denne. Er en liten minibok som heter Escalation Ladder som detaljrikt tar for seg alle stegene mot sex. Samme materialet, men jeg foretrekker denne linken. Finner den mindre tungvint . Lenke til kommentar
Vidalon Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Har lyst til å sette meg inn i tankegang og teorier rundt PUA. Hva er å anbefale av bøker for en nybegynner? Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Satan så du kverulerer, Zarac. Get over yourself. Lenke til kommentar
StianGH Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Vidalon: Det er to viktige skiller i PU-miljøet: systematisk og naturlig game. De fleste i denne tråden driver nok med naturlig game, meg inkludert. Jeg begynte min karriære ved å lese om systematisk game for så å konvertere til naturlig game. Fordi jeg har lest mye er det vanskelig å plukke ut visse bøker fordi alt jeg har lært har kommet sammen til en solid forståelse og jeg vet ikke nødvendigvis hvor jeg lærte hva. Med det sagt vil jeg anbefale deg å sjekke ut RSD sine produkter. Da spesiellt Transformation og The Blueprint. Men før RSD ville jeg lest Mystery Method og så Venusian Arts Revelation for de skitne grunnsteinene. Hvis du har denne gangen: 1. Mystery Method 2. Venusian Arts Revelation 3. RSD Transformation 4. RSD The Blueprint ... da mener jeg du har en brukbar grunnforståelse av det meste. På veien bør du komme deg ut i feltet og øve deg. Når du har rundet The Blueprint er du i god stand til å snakke om PU og skal også være i stand til å lære deg selv videre ved å finne ut hva du sliter med og så grave frem ting som Mehow, Gunwitch, BradP, Xuma og så videre. Vær klar over at de fire verkene jeg presenterer ofte motsier hverandre - og det er her magien ved navn "din egen hjerne" kommer inn. For øvrig har mASF en egen nybegynner guide her og en innføring i begreper her. Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Hvorfor ikke bare begynne rett på Gunwitch's Way of Gun eller RSD's Foundations? Man trenger ikke så sykt med teori for å bedrive pu. Ikke bli mindfucked av for mye teori. Keep it simple. Sjekk ut Way of Gun. Lenke til kommentar
StianGH Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) Visste denne kom, Raijin Og jeg graderte meg mot det: "Fordi jeg har lest mye er det vanskelig å plukke ut visse bøker fordi alt jeg har lært har kommet sammen til en solid forståelse og jeg vet ikke nødvendigvis hvor jeg lærte hva". Med det mener jeg at ja jeg er mindfucked, men samtidig kan jeg mye som er viktig og det er heller vanskelig å prøve å stadfeste kunnskapen og anslå viktigheten. Hadde jeg f.eks. ikke lest Mystery Method er jeg sikker på at jeg hadde vært en helt annen type person (ja, så viktig var den boken for meg). Så jeg kan ikke annet enn å svare så godt jeg kan - og det svaret må inneholde Mystery Method - basert på min erfaring. Endret 2. desember 2009 av StianGH Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) En annen ting dere må være klar over, er at kvinner lever i emosjonelle øyeblikk, og ikke logiske. Det vil si at en kvinne kan gjøre noe hun logisk sett vet er galt, men det "føles riktig". Hvor mange ganger har du ikke hørt setningen "Det bare skjedde"? Det er et eksempel på at den emosjonelle, sublime delen av hjernen til en kvinne tar over, og den logiske er ikke sterk nok til å holde følge. Det er forresten grunnen til utroskap. So there you have it... Jeg er relativt ung, og og lever i den tro at dette kun er noe som gjør seg gjelende hos jentene jeg har relasjoner til i dag. At det var et resultat av manglende erfaring og umodenhet. Dette er seriøst det værste jeg vet med jenter! "Jeg vet egentlig ikke jeg, du skulle jo bort, det føltes riktig, og jeg er jo glad i deg. Det bare ble sånn". Alt ansvar fraskrives kontant, og jeg sitter selvsagt igjen med svarteper. Hvis dette ikke er et fenomen som forsvinner før Kari Nordmann er 30, skal jeg sterkt vurdere å bli homofil. Endret 2. desember 2009 av Jorchi Lenke til kommentar
StianGH Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) Føler med deg Jorchi. Nå husker jeg ikke hvor jeg leste dette eller om jeg husker riktig, men jeg mener å ha lest noe veldig interresant om dette nylig. Det var en som skrev om hvordan din reaksjon "alt ansvar fraskrives kontant, og jeg sitter selvsagt igjen med svarteper" og tankene dine rundt dette er et resultat av sosialisering og egentlig er motsatt hva din evolusjonistiske hjerne tenker. Det handlet om maskulin og feminin polaritet og hvordan den feminine ikke innebærer å ta ansvar i den grad/forstand som den maskuline gjorde. Kanskje jeg ordlegger meg litt krøkkete nå, men forstår du hva jeg mener? Jentene opplever kanskje en overveldende evolusjonistisk "godkjenning" av sine handlinger og føler seg derfor frie for det ansvaret vi tenker på her. Endret 2. desember 2009 av StianGH Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Hvis dette ikke er et fenomen som forsvinner før Kari Nordmann er 30, skal jeg sterkt vurdere å bli homofil. Det burde du gjøre uansett, det er ganske artig. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Føler med deg Jorchi. Nå husker jeg ikke hvor jeg leste dette eller om jeg husker riktig, men jeg mener å ha lest noe veldig interresant om dette nylig. Det var en som skrev om hvordan din reaksjon "alt ansvar fraskrives kontant, og jeg sitter selvsagt igjen med svarteper" og tankene dine rundt dette er et resultat av sosialisering og egentlig er motsatt hva din evolusjonistiske hjerne tenker. Det handlet om maskulin og feminin polaritet og hvordan den feminine ikke innebærer å ta ansvar i den grad/forstand som den maskuline gjorde. Kanskje jeg ordlegger meg litt krøkkete nå, men forstår du hva jeg mener? Jentene opplever kanskje en overveldende evolusjonistisk "godkjenning" av sine handlinger og føler seg derfor frie for det ansvaret vi tenker på her. Gah ... Det skulle jeg veldig gjerne lest akkurat nå. Hvis evolusjonen kan stilles til ansvar for dette, og kvinnen selv er ute av stand til å heve seg over det, skal jeg vurdere å la tvilen komme til kvinnens fordel. Dog er jeg redd for at det er samfunnet som i stor grad tillater disse egenskapene å komme til overflaten. Ellers kunne jeg godt tenke meg å kjøre samme greia med mine dumme valg - "feminin i gjerningsøyeblikket", men jeg er for intelligent, dessverre. Lenke til kommentar
StianGH Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Morsomt Om at kvinnen kan heve seg over sine egne følelser kan du bare glemme, min gode mann. Velg heller å se på det som en bakdør. En bakdør du nå har nøkkelen til. En effekt jeg har merket av å lese opp og i mente om emnet er at jeg blir så mye mer laidback av det. Jeg vet jo nå at så mange ting som jeg før trodde var personlig ment ikke på noen måte var det. Det er liksom bare naturen som går sin gang. For å ta ditt eksempel så hadde jeg trodd at dama mente jeg var stokk dum hvis hun gav meg den forklaringen - og tatt det som en underliggende fornærmelse. Men nei da. Chillax, kjære landsmenn! Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Visste denne kom, Raijin Og jeg graderte meg mot det: "Fordi jeg har lest mye er det vanskelig å plukke ut visse bøker fordi alt jeg har lært har kommet sammen til en solid forståelse og jeg vet ikke nødvendigvis hvor jeg lærte hva". Med det mener jeg at ja jeg er mindfucked, men samtidig kan jeg mye som er viktig og det er heller vanskelig å prøve å stadfeste kunnskapen og anslå viktigheten. Hadde jeg f.eks. ikke lest Mystery Method er jeg sikker på at jeg hadde vært en helt annen type person (ja, så viktig var den boken for meg). Så jeg kan ikke annet enn å svare så godt jeg kan - og det svaret må inneholde Mystery Method - basert på min erfaring. Jeg begynte også med MM. Det var det som startet det hele for meg. Dog syns jeg ikke stoffet tilførte meg noe særlig. Sure, jeg kom meg ut, pugget openere som jeg lirte av meg. Det gjorde derimot ikke sjekkeprosessen særlig underholdende, med unntak av de gangene jeg fikk enormt positiv feedback, som fortsatt er ganske morsomt ^^ Jeg syns MM er en omvei til målet. Hvis målet er natural, hvorfor ikke starte der med en gang? I tillegg er det mye lettere å utvikle negative mindsets. I det hele tatt syns jeg Mystery kompliserer hele prosessen. Man trenger ikke å vite om sosial verdi, group theory og evolusjonær psykologi for å bli kjent med jenter. For ikke å snakke om hvor mange som misforstår negs... Lenke til kommentar
StianGH Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Man trenger ikke å vite om sosial verdi, group theory og evolusjonær psykologi for å bli kjent med jenter. Jeg er ganske enig med deg, men vil utdype hva jeg mener med "mindfucked". Man må strengt tatt ikke vite om evolusjonærpsykologi for å sjekke jenter, men jeg mener jo selvfølgelig at jo mer man kan om emnet, jo bedre. Må man vite om maskulin polaritet, hvordan observere sinnet, seksuell spenning, sub communications, value judging circuts mmfm. (med masse fuckings mer) for å si "fuck meg hvis jeg tar feil, men har ikke vi møttes før?" til en ukjent jente? Nei, men det hjelper på. Mystery ledet meg egentlig litt bort fra PU og litt inn på psykologiske fenomen som kognitiv bias og de. Hypnose, spiritualitet, sosiologi, relativisme... Hehe, lista goes fucking on, og jeg elsker det! Om negging: Meg: Du passer ikke den fargen *peke på t-skjorte* Kompis: Negger du t-skjorta mi, mann?! Meg: *sukk* Lenke til kommentar
Raven_Heart Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Gah ... Det skulle jeg veldig gjerne lest akkurat nå. Hvis evolusjonen kan stilles til ansvar for dette, og kvinnen selv er ute av stand til å heve seg over det, skal jeg vurdere å la tvilen komme til kvinnens fordel. Dog er jeg redd for at det er samfunnet som i stor grad tillater disse egenskapene å komme til overflaten. Ellers kunne jeg godt tenke meg å kjøre samme greia med mine dumme valg - "feminin i gjerningsøyeblikket", men jeg er for intelligent, dessverre. Den samme greia gjelder for deg, hvis du noen gang har vært dødelig forelsket i ei jente du visste null og niks om og/eller innerst inne så på som "uoppnålig". "logisk" sett, evt limiting belief-messig, vet man at det er større sjanse for å få napp hvis man tar med seg fiskestanga og slipper kroken i dass, men den emosjonelle delen nekter å høre og vil bare ha henne, Dama med stor D. Som en festlig liten ballast gjør dette det hele verre, siden man hele tiden kverner på følelsene og forsøker å nekte seg selv å tenke på henne (noe som bare trekker oppmerksomheten enda mer i hennes retning), og dermed investerer masse tid og følelsesmessig energi på noe(n) man forteller seg selv er umulig å få tak i. Hvis dette bekymrer deg kan du vel egentlig bare begynne å snekre skapet du skal komme ut av, for det vil aldri forsvinne. Kontrollen blir gjerne noe større med årene pga sosial kondisjonering og hva man selv syns man har "lov" til, men gitt de rette omstendighetene så blir selv mora mi på snart 52 år ei fnisende småjente som lar følelsene sine lede henne til å gjøre tullete ting. It's neeeeeever goin' away... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå