MrLuni Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Yes da va det dama bak kassa på Rema. 0 stress å dra damer på byen/fylla, men fra kassa? Veit ikke helt kossn jeg skal bynne på den. Har fått en litt småcrush på henne og så hun er litt mer spes enn dei jeg møter på byen. Jeg har fått øyekontakt dei siste gangen med smil, men sånn er folk flest bak kassa (har vært en av dei). Har markert meg ved å smile + si hei og hade på på en hyggelig måte. JA vi merker sånt når vi sitter bak kassa. Tips til å få hene ut fra kassa og inn på en date? Skulle tro "det enkle er ofte det beste" (lol ordspill fra rema) og bare spør rett ut om hun kunne tengt seg å bli med en liten tur ut. Men med hun så trenger jeg en ekstra twist. Hun er ganske pen, men ikke drop dead bombepen, ikke sånn høg på pæra pen. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 En venn av meg hadde en plan for dama i videosjappa. "Jeg leier denne filmen her, hvis vi kan se den sammen". Den fungerer ikke på Rema, men kanskje noe lignende? Det er kanskje greit å gjøre det en tid når ikke så mange andre handler der. Du vil jo ikke skape kø fordi du prøver deg på kassedama. Vennen min har ikke gjennomført planen sin enda, så jeg vet ikke hvor godt det fungerer. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Bare å gå for det. Ta kontrollen over samtalen og hun vil bli imponert. Hold øyekontakt, smil osv. Så får du nummeret Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Haha! Ja jeg kjøper denne agurken her vis du blir med meg hjem å bruker den? Men ja.. Hun jobber hver dag på kveldstid, så kø skal nokk ikke bli noe stress. Tror jeg skal ta vente litt, og dra innom butikken litt "oppstæshet". Vanligvis så er jeg på butikken etter trening i treningsklede, så ser vell ikke akkurat ut som en Fred Astair Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Det kan fungere utmerket godt å be henne om å bli med hjem for en agurk. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Tror nokk det bli den aller siste utvei Edit: Ah ja du mente sikkert en ironisk icebreaker? (håper jeg) Endret 1. desember 2009 av luni Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Det kan fungere utmerket godt å be henne om å bli med hjem for en agurk. Sier ikke at du tar feil, men begrunn. Tråden er full av "gode" forslag uten at den som kommer med dem nødvendigvis har testet dem selv eller legger andre logiske argumenter til grunn. Lenke til kommentar
StianGH Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Humor = icebreaker, wh1te? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Could be. Men hvordan og hvorfor? Lenke til kommentar
Raven_Heart Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Har hatt god, om enn begrenset flaks med radikal ærlighet. F eks så jeg ei skikkelig søt jente bak disken på Narvesen en dag, så jeg loffet inn og fortalte hvor utrolig sjarmerende smil hun hadde. Hun smeltet totalt, det viste seg at vi hadde en del felles interesser og vi fikk god kontakt, selv om det viste seg at hun hadde kjæreste. Hvis jeg skal peke på hvordan og hvorfor vil jeg si det fungerte fordi jeg sa hva jeg følte fra en totalt ikkenøden posisjon. Jeg uttrykkte rett og slett hva jeg følte der og da, uten å forvente noe som helst tilbake, noe jeg har hatt brukbart hell med både før og etter. Det kreves dog at du er kongruent med å bare kaste sånt ut der uten å forvente noe i retur, men det har fungert greit for min del. Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Folk undervurderer hvilken makt man har mot såkalte Hired Guns. Tenk deg at du bruker 8 timer på å sitte i en stol, 5/6 dager i uken. Du sitter i kassa på Rema. Du møter ca. 1 "ny" person i minuttet, og du kan samle hele din sosiale interaksjon i et par setninger: "Skal du ha pose? Kvitteringen?" "Ja/Nei." I ny og ne kommer det en kunde, som har en dårlig dag, og bestemte seg for at du skal bli hans offer. Jeg har jobbet som skoselger, og prøvde å presse inn så mye smalltalk som mulig - for å få tiden til å gå, og fornøyde kunder. Men det er alltid noen kunder jeg husker: det er de som skiller seg ut på en positiv måte. De folkene som kan redde hele dagen din, bare ved å komme med en spøk eller bare det å rydde opp etter seg. (Jeg rydder som regel alltid opp etter meg når jeg er i en butikk/på kafé. Tro meg, betjeningen vil huske deg for det!) Så hva sier dette oss? Vi kan legge et utelukket positivt grunnlag til en person du ser jevnlig/en gang i blant, med minimal energi! Vedkommede som er Hired Gun kommer da alltid til å få en liten glede av å se deg, uansett situasjon. Så om du møter vedkommede på byen, så har du et fantastisk bra grunnlag for å approache. Når det kommer til å sjekke Hired Guns på jobb, så er ikke det noe jeg gjør. Jeg selv opererer etter "I don't shit where I eat." når jeg jobber, og har dermed en liten limiting belief om at alle andre også har det. Jeg legger heller opp til å møte vedkommede på byen, uskyldig. Eks: Du er på den faste nærbutikken din, og hun du har smilt til og lekt med øyekontakt er på jobb. Det er lørdag og du kjøper blandevann. Er du heldig/gjort alt riktig, kommenterer hun det sikkert. Hun: "Ah, ut i kveld? " Deg: "Jah, må jo det men jeg vil teste et nytt utested. Hvor bruker du å dra?" Eller om hun ikke kommenterer: Deg: "Ah, ville egentlig ikke ut i dag, men jeg har lovet å dukke opp til en bursdagsfest... Jaja, skal du ut da?" osvosv Bare muligheter. Jeg følger også et par regler: - Alltid smil. - Alltid vær høfflig (Nei takk til kvitteringer / whatever. Si hadet bra når du drar, evt hei om du får fin øyekontakt når du kommer inn) - Bruk øyekontakt, men ikke nødvendigvis fuck eyes. Kan sikkert fungere å kjøre veldig seksuelt om du er pen nok Lenke til kommentar
Vargan Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Yes da va det dama bak kassa på Rema.... De fleste som sitter i kassa, jobber også noen dager med vareplassering og rydding i butikk. Hvis du mener du har game burde det ikke være noe problem å prate med jenta når hun rydder. Er du ekstra heldig setter hun pris på distraksjonen. Hvilken Rema er dette? EDIT: -Nikken, det jobber ingen Hired Guns på Rema 1000. Hired Guns er jenter som er "hired" for å varte deg opp og få deg til å bruke penger. Eksempelvis vertinner på utesteder og strippere. Endret 1. desember 2009 av Vargan Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Får ein feeling av at denne tråden kun er for folk med fantastisk bra utsjånad. Og ja, eg har lest nesten heile driten. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Får ein feeling av at denne tråden kun er for folk med fantastisk bra utsjånad. Og ja, eg har lest nesten heile driten. Det, og folk som tror de har fantatisk bra utsjånad. Dårlig selvtillit er det første man må overkomme. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) Dårlig selvtillit er det første man må overkomme. Har prøvd, og det blei verre. Men hallo, eg har jo skjønt teikninga for lengst; bra jenter vil ha keege folk fra østlandet med gryn (og høge kinnbein). Om det er slik det skal vera så kan dei gå og suga seg sjølve, for eg klarar meg fint utan slike golddiggers og horer. Betre å vera evig ungkar då, og heller skjemme bort seg sjølv! Ja forresten, eg må seia meg einig med nikken oppi her. Eg jobbar som bartender/servitør ved sida av studiane, og legg fort merke til folk som ryddar opp etter seg, gjev litt ekstra tips og er ellers litt ekstra hyggelige mot oss gølv-gutta. Endret 2. desember 2009 av Frigata Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 -Nikken, det jobber ingen Hired Guns på Rema 1000. Hired Guns er jenter som er "hired" for å varte deg opp og få deg til å bruke penger. Eksempelvis vertinner på utesteder og strippere. Jeg kaller alle som er ansatt et sted, og dermed er stuck med deg, og har som jobb at du er fornøyd kunde - som Hired Guns Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Dårlig selvtillit er det første man må overkomme. Har prøvd, og det blei verre. Men hallo, eg har jo skjønt teikninga for lengst; bra jenter vil ha keege folk fra østlandet med gryn (og høge kinnbein). Om det er slik det skal vera så kan dei gå og suga seg sjølve, for eg klarar meg fint utan slike golddiggers og horer. Betre å vera evig ungkar då, og heller skjemme bort seg sjølv! Jeg er ikke keeg, fra østlandet, jeg har ikke høge kinnbein og jeg har egentlig ikke penger. Jeg tror du enten går etter feil type jenter eller bare generaliserer fordi du er redd for sannheten. Det første man må legge fra seg er troen om at alle vil ha det samme, at alle vil ha noe du ikke har eller at du er bedre enn jenter eller at jenter er bedre enn deg. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Ikkje så lett når ein omgås slike horer og kinnbein-dudes med yankees-caps og seglejakke kvar einaste dag på skulen. Men skal prøve. Lenke til kommentar
StianGH Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Verden er ikke svart/hvitt. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Ikkje så lett når ein omgås slike horer og kinnbein-dudes med yankees-caps og seglejakke kvar einaste dag på skulen. Men skal prøve. Jeg veier 10kg for mye, har litt gule tenner, alltid for langt hår for den typen sveis jeg vil ha. Men det hindret ikke meg å få nypp i helga fordi... Greit. Dama va ikke noe miss norway, men ho va langt ifra styggest heller. JEG KAN bevise forskjellen på jenters oppførsel mht. gutter utsjånad (nynorsk?). Jeg va topptrent før, drog alt av damer før jeg viste av det sjøl. Nå er jeg en halvfeit lating.. INGEN damer som kan katogiserest som direkte pen, prøver seg nå. HINT? Neida.. Jeg er fortsatt halvfeit og klarer å dra damer. Bor du i Trondheim skal du få råd av meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå