Dorian Gray Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Hvordan reagerer dere når dere ikke må jobbe for det/jenten? Veldig typisk "hit it and quit it"-situasjon. Har ikke forholdet noen utfordringer så mister jeg interessen. Sånne jenter er for øvrig veldig praktiske når klokken nærmer seg nattbuss. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Skal pakke dette inn i en Wh1te/sjekketråden-vennlig pakke. Psykologi er studiet av individet, sosiologi tar for seg grupper i befolkningen mens sosialantropologi tar for seg kulturer. Så, ja dette er definitivt mest sosiologi... men jeg går 3. klasse allmenn, og da heter faget sosiologi og sosialantrpologi. Jeg liker det ikke, da jeg foretrekker sosiologi... men så er Kunnskapsløftet teit . Føler det har vært ville vesten med det, og jeg skal begynne med lektorstuider på UiO neste år ------------------------------- Uansett, å være låst til en jente er ganske umulig... hvis ikke du har møtt den som passer deg, og dine preferanser best. Da burde det ikke være umulig å være monogam resten av livet, selv om en alltid vil se på andre jenter. Damn it, we're men! Selv om jeg alltid vil foretrekke en jente som får meg til å jakte henne, og hun også jakter meg. Ekke noe gøy å fange et bytte som allerede er felt, liksom. Skal noen av dere se på Puls på NRK i kveld? En av gutta fra Genuine Connections kommer og lærer to karer å sjekke. Lenke til kommentar
toth Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 I kveld? Neste sending: Puls NRK1, mandag 23.11. kl. 19.30 | Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 I kveld? Neste sending: Puls NRK1, mandag 23.11. kl. 19.30 | Hmm, jeg ekke helt sikker... sikkert VG som roter nå. Onsdag kan du også se ham som intruktør for to unge «sjekkere» i NRK-programmet «Puls». Lenke til kommentar
samebob Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Må si meg enig med at det er hun/han som er utro sin feil, ikke personen Han/hun begår udyden med. Med mindre vi snakker voldtekt da som nevnt. Skal også nevne det at jeg har vært i forhold der hun var bettatt av en annen, å dette fucker opp alt. Selv om hun sa hun ikke var det lenger etter en måneds tid så sleit jeg med å tro på dette å fikk dårlige tanker, dårlig selvtillit og hun ble satt på en trone mens jeg måtte bare jobbe for forholdet. hun er forresten sammen med han den dag i dag, å dette sa hun for ca et år siden. gikk under 1 mnd før de ble sammen. ikke betatt enda my ass. Så note to myself, vil hun ha en annen, la henne. Men noen som har sett RSD flawless natural? Han tim der snakker om å tappe jentene så gjør han en håndbeveglse som virker som han faktisk tapper de. er det bare illustrasjon eller går han faktisk rundt innpå klubber å tapper jentene han vil snakke med? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Sendingen er i kveld. Både hjerter og feltcoachen til GC er med i følge traileren iaff. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Klokka 19:30 på FBI i kveld. Det virker som om det går annenhver gang på Puls og FBI. Lenke til kommentar
Schwarzkopf Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 (endret) Stemmer, folkens! Hjerterknekt skal være med i "Puls" i kveld, og han har svart på spørsmål på VG Nett angående sjekking. Morsomt å se han må pløye seg gjennom ørtenhundre "hvordan får jeg henne?"-spørsmål :!: http://tpn.vg.no/intervju/index.php?Inr=2098 Endret 18. november 2009 av Mido Lenke til kommentar
toth Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Når ei frøken sender mld kl 0130 natt til en tirsdag, om hun kan komme opp med en flaske sjampis, og lover egg&bacon kl 0730 neste dag(før jobb altså), er det en god gammaldags IOI? Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Når ei frøken sender mld kl 0130 natt til en tirsdag, om hun kan komme opp med en flaske sjampis, og lover egg&bacon kl 0730 neste dag(før jobb altså), er det en god gammaldags IOI? Det høres ut som en trøtt dag på jobben spør du meg Lenke til kommentar
toth Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 (endret) Når ei frøken sender mld kl 0130 natt til en tirsdag, om hun kan komme opp med en flaske sjampis, og lover egg&bacon kl 0730 neste dag(før jobb altså), er det en god gammaldags IOI? Det høres ut som en trøtt dag på jobben spør du meg ..hun var ikke våken til frokost, fikk derfor heller ikke våknet meg, og jeg var 2,5 timer for sent på jobb Endret 18. november 2009 av toth Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Da får hun jaggu gjøre det godt igjen. Lenke til kommentar
toth Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Selvsagt! Hun skal få lage middag og dessert, allright. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Satan det var flaut å se på det sjekkegreiene på FBI Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Jeg får ikke sett det fra jobben, HVA SKJER?! FORTELL! Lenke til kommentar
toth Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Det var ikke kjempestas, egentlig. Bare 2 små ord fra hjerter, resten var disse amatørene til NRK. Dette var visst 4de avsnitt i "Haustjakta", resten ligger her: http://www.nrk.no/programmer/tv/puls/1.6857035 Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Du har definitiv IKKE gått glipp av noe av verdi, Herr Grå... Lenke til kommentar
pedsti Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 (endret) *** Endret 6. oktober 2014 av pedsti Lenke til kommentar
Gjest Guest_Flau_* Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Hvordan fjerner du logikken, slik at jenta blir emosjonell da? (han som poster som gjest)Hva heter det på pua-språket? Det har strengt tatt ikke et navn, da det ikke er en rutine. Det er en slags prosses, der du blokker hennes forsøk på å tenke på kjæresten. Begynner hun å snakke om han, så sier du noe som får henne til å tenke på noe annet. Du godtar tankene hennes, men så fort du får sjansen fjerner du ham fra hodet hennes. Det er vanskelig å snakke om den, da jeg aldri har brukt den... og har null planer om å bruke den. Way for umoralsk for meg, med mindre det er som Nikken sier: Dama er one i million jente, og hun har like mye lyst som deg. Jeg går aldri med hensikt etter jenter i forhold. Hvis du lurer mer på det, så er det sikkert noen her som er mer kompetent enn meg... eller kan henvise deg til en link. --------------------------- Oppdatering fra min problemstilling; vi fikk ikke gått ut i kveld, da hun er syk og jeg har en liten familiekrise på gang. Jeg får nok ikke en ny sjanse før fredag, selv om jeg nevnte at vi må snakke sammen face to face. Det irriterer meg at jeg ikke får gjort noe før da, men slik er det . Jeg er tilbake til cold approaches nå, og jeg har ikke vært så motivert på lenge. Føles som om ting er på rett vei. Lenke til kommentar
toth Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 selv om jeg nevnte at vi må snakke sammen face to face. Da trenger du vel strengt tatt ikke tenke mer på saken? Fins knapt det menneske i verden som ikke skjønner hva "vi må snakke sammen" betyr.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå