Gjest Guest_Flau_* Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Ser ikke problemet. Å avlyse daten når hun har type er den største selvfølge. Er ikke du som har gjort noe gale her, det er hun. Hvis du ikke er ute etter å kapre hun, sier du rett og slett at du var ute etter noe, men hun har type, snakes. Det er ikke noe problem heller, men jeg holdt på med henne før. Da gikk ting galt, og vi snakket ikke på to år fordi jeg var pissed chode of doom. Jeg vil ikke såre henne igjen, for da er jeg drittsekk i mine øyne. Jeg har verdier for å holde bakkekontakt, og da går jeg ikke imot dem. Jeg skal avlyse daten, og heller gjøre cold approaches. Dette motiverte meg bare ytterligere... Jaja, da ser dere mine AFC's, rAFC's og PUA's hvorfor en ikke skal gå inn i et LTR, før en har satt snoppen inni jenta. Overasket at jeg takler dette uten et total sammenbrudd, men så har gamet gjort meg tøffere over tid. Lenke til kommentar
Ingaren Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Hvorfor spør du egentlig om råd hvis det ikke er noe problem? Du bør vel heller se på deg selv som en semi-gentlemen om du dropper ei jente fordi hun alt har kjæreste... Lenke til kommentar
Gjest Guest_Flau_* Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Hvorfor spør du egentlig om råd hvis det ikke er noe problem? Du bør vel heller se på deg selv som en semi-gentlemen om du dropper ei jente fordi hun alt har kjæreste... Fordi, min gode mann. Det har seg slik at jeg aldri har havnet i denne typen situasjon, og ærlig talt tror jeg ikke mange går på 2-3 dates med en jente... for så å få vite at hun har type. Som tidligere nevnt, så har vi to en slags historie fra før av. For å gjøre denne historien kort, så trykka jeg de rette knappene og såret henne som fy. Hun er på mange måter en kvalitetsjente, og sånne som hun finner du ikke på barer, fester osv. Jeg vil ikke såre henne igjen, da jeg fremdeles får en ekkel følelse i magen ved å bare tenke på hva jeg gjorde for to år siden. Derfor vil jeg sette henne på avstand, men nå som jeg har k-closet henne, gått på dates og brukt en del tid med henne istedenfor kompiser... så kan jeg ikke bare kutte ut all kontakt, og slutte å snakke med henne. Derfor vil jeg oppføre meg som en gentleman, og hvem andre enn sjekkegutta her kan hjelpe meg? Jeg trengte tips til hvordan jeg skal kutte ut kontakt, men nå har jeg snakket med en kompis og fått lit råd her så jeg har en slags plan. ------------------ Jeg avbryter daten i morgen, sier at det kom opp noen greier i familien. Så tar jeg en ærlig samtale med hun, og sier at egentlig trodde vi drev med noe annet enn venneaktiviteter. Sier at vi fremdeles kan være venner, men at jeg trenger enn pause fra henne og at det er best om vi snakker mindre sammen. Tror dette er den beste måten, enn at jeg slutter å henge gradvis med henne og hun får noen selvtillit-issues. Så får det bli som det skal bli derfra, jeg skal ut i field igjen og droppe eksklusiv game... mens hun får sitte på gjerdet. Er det dumt av meg å si det på denne måten? Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 (endret) Jeg foreslår at du ikke sier henne noe, og oppfører deg noenlunde normalt. Begynn å bruk mer tid på vennene dine, og si at du har ting å gjøre når hun spør om dere skal henge sammen osv. Nedprioriter hun, rett og slett. Det finnes viktigere ting enn henne i livet ditt, det må hun skjønne. Jeg synes du reagerer bra, hadde vært dumt om dere begynte å krangle eller sluttet å snakke sammen sånn helt plutselig. Du må bare la henne fade unna, hun er ikke verdt tiden din. Endret 17. november 2009 av Working Class Hero' Lenke til kommentar
Touchdown Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Jeg har datet en jente i flere måneder nå, og forleden dag kommer jeg til k-close. Noe som skurrer litt i mine øyne Jeg avbryter daten i morgen, sier at det kom opp noen greier i familien. Så tar jeg en ærlig samtale med hun, og sier at egentlig trodde vi drev med noe annet enn venneaktiviteter. Hva med å ta den ærlige samtalen på daten i morgen i stedet? Lenke til kommentar
Ingaren Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Jeg har datet en jente i flere måneder nå, og forleden dag kommer jeg til k-close. Noe som skurrer litt i mine øyne Jeg avbryter daten i morgen, sier at det kom opp noen greier i familien. Så tar jeg en ærlig samtale med hun, og sier at egentlig trodde vi drev med noe annet enn venneaktiviteter. Hva med å ta den ærlige samtalen på daten i morgen i stedet? Jeg støtter dette forslaget fremfor WCH sitt. Tror hun vil bli mer såret av å bli ignorert over tid fremfor sannheten. Hvem vet, kanskje dere kan prøve senere hvis hun blir ledig og interresten er der. Uansett, lykke til Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Jeg foreslår at du ikke sier henne noe, og oppfører deg noenlunde normalt. Begynn å bruk mer tid på vennene dine, og si at du har ting å gjøre når hun spør om dere skal henge sammen osv. Nedprioriter hun, rett og slett. Det finnes viktigere ting enn henne i livet ditt, det må hun skjønne. Jeg synes du reagerer bra, hadde vært dumt om dere begynte å krangle eller sluttet å snakke sammen sånn helt plutselig. Du må bare la henne fade unna, hun er ikke verdt tiden din. Dette vil bare fremstå som passive-agressive. Vær ærlig. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Flau_* Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Da hører jeg på dere, virker som det som er rett . A man gotta do what a man gotta do. Jeg aner ikke hvordan jeg skal formulere det, men det er bedre å "ofre" seg selv og si sannheten... framfor å fjerne henne fullstendig fra livet mitt, for all tid. Forrige gang trodde jeg at jeg hadde brent alle broer, og det var lite hyggelig. Kommer nok med en oppdatering hvordan dette gikk i morra kveld. Lurer på hva som skurer i forholdet hennes, når hun forteller meg at hun er sammen med noen etter ganske lang tid. Jaja, hun får ha lykke til med typen. Hvis forholdet faller sammen, og jeg ikke har flytta til Bergen... så kanskje jeg gidder å gi det et tredje forsøk o.O. For nå, så blir det mer nightgame på meg. Btw, Touchdown: Jeg drev og slowplaya hun, fordi jeg har en greie for sjenerte jenter. Derfor ville jeg ikke presse henne til noe hun ikke hadde lyst, men jeg fikk de korrekte signalene med tiden som gikk. Virka bra, til i dag :!: Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Vil du bli sammen med en som tydeligvis er i stand til å være utro mot typen sin? Lenke til kommentar
Honey Badger Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 (endret) Alle er i stand til å være utro. Den eneste måten å hindre faren for utroskap på, er å ikke være i et forhold. Om du velger å gå inn i et forhold ligger alltid faren der. Personlig synes jeg ikke at utroskap er i nærheten av så ille som mange skal ha det til, selv om jeg i et forhold ville legge opp til et monogamt forhold. Endret 17. november 2009 av Eivolele Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Poenget var at nå har han fått bevist at hun har vært utro. Hvor terskelen ligger er veldig individuelt. Faren er alltid der, men jeg prøver å minimere den. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Flau_* Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Karer, la oss nå ikke glemme at det er PUA vi driver med her. De fleste av oss her har mer enn over gjennomsnittlig erfaring når det kommer til sjekking, vi er bedre tilpasset, vi vet hvordan sosial dynamikk fungerer og vi vet nok om jenters tankegang til at vi kan fjerne logikken fra tankene deres. Når du fjerner logikk fra en jentes tankegang, og får henne emosjonell så er det ingen problem å close henne... enten hun er gift, singel, i et forhold eller forlovet. Dette er farlig med PUA, og her har vi hele konseptet med light-PUA vs dark-PUA. Ærlig talt, så er jeg nesten redd for meg selv pga det her. Jeg er også redd for PUA's, pga. jeg vet at min framtidige kjæreste kan møte på en PUA hvor som helst. Og, hvis han er dyktig så kommer nok forholdet til å gå i 1000 knas. Jeg tar ikke på meg noen skyld i det her, det var hennes feil som ikke fortalte om kjæresten sin. Jeg gamer en jente til et viss punkt, og jeg stopper når jeg mener det er rett. Her satte jeg en fullstendig stopper, inntil videre. Hvis du skal være utro, så ikke regn med meg. Da forlater du fyren, og heller går inn i et sunt forhold der en ikke føler noen mangler... eventuelt blir singel og puler halve Asker, for å ordne problemene dine. Kall meg gammeldags, men utroskap er fy uansett motiv. I'm not going anywhere close to that shit. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Hun jenta der er jo ingenting å samle på om dere faktisk har kysset. Hvis hun har type er jo dette langt over streken, for du tvingte vel heller ikke til det? Noen signaler på at det var greit måtte du jo ha fått. Jeg forstår meg ikke på de som sier at "alle kan være utro". Jeg har aldri, aldri vært utro og heller ikke i nærheten. Hvorfor skulle jeg det? Det frister ikke å hooke opp med andre gutter når man har en kjæreste hjemme. Er forholdet dårlig, så ender man det... Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Hun jenta der er jo ingenting å samle på om dere faktisk har kysset. Hvis hun har type er jo dette langt over streken, for du tvingte vel heller ikke til det? Noen signaler på at det var greit måtte du jo ha fått. Jeg forstår meg ikke på de som sier at "alle kan være utro". Jeg har aldri, aldri vært utro og heller ikke i nærheten. Hvorfor skulle jeg det? Det frister ikke å hooke opp med andre gutter når man har en kjæreste hjemme. Er forholdet dårlig, så ender man det... 1. Ingen tvang, vi snakker flere dates før jeg turte å kysse hun... pga. hennes noe svake selvtillit. Jeg ledet fram til kysset, og jeg kysset først men hun sa ikke nei til det. Forholdet hennes får være som det er, skal snakke med henne litt mer om det i morra. Ting må luftes. 2. Som jeg skrev ovenfor, det finnes metoder i PUA som kalles for "boyfriend-crusher" eller noe. Den teknikken er ganske effektiv til denne typen formål, og ofte er det at jenta tenker "hva faen skjedde?" dagen derpå. Nesten som å drikke seg drita, gjøre dumme ting og du kan allikevel ikke regnes mer enn 50% skyldig. Er forholdet dårlig, så er det stor sjanse for utroskap... Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 (endret) Jeg syns det der virker som noe vås, teknikk eller ikke. Man kan aldri lure noe til å være utro, hvis personen ikke vil det selv. Hvis forholdet er dårlig ender man det. Hvorfor skal man kaste bort tid i et dårlig forhold? Det er ikke akkurat som om man kan gi det tid, så bli det bedre. Er typen/jenta sykelig sjalu eller lignende så er det rett ut.. edit: Formulering Endret 17. november 2009 av Nymph Lenke til kommentar
thrice Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 2. Som jeg skrev ovenfor, det finnes metoder i PUA som kalles for "boyfriend-crusher" eller noe. Den teknikken er ganske effektiv til denne typen formål, og ofte er det at jenta tenker "hva faen skjedde?" dagen derpå. Nesten som å drikke seg drita, gjøre dumme ting og du kan allikevel ikke regnes mer enn 50% skyldig. Er forholdet dårlig, så er det stor sjanse for utroskap... Det er faktisk det dummeste jeg har lest på lenge, og jeg ser mye dumt i løpet av dagen. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Det er faktisk det dummeste jeg har lest på lenge, og jeg ser mye dumt i løpet av dagen. Jeg var som deg en gang, trodde på verdens ærlighet og at alle mennesker hadde noe godt i seg. Uheldigvis har jeg med tiden blitt kynisk til menneskeheten generelt, fordi mennesker er egentlig parasitter på så mange måter (naturressurser, forhold, penger osv). Jeg har en kompis som holdt på med en jente, to ganger... og hver gang endte denne jenta opp med å ligge med en annen fyr. Den samme kompisen var forelsket i det som så ut som en flott jente, helt til han fant blowjobbilder av henne og en random dude på Face. Dette var mens de holdt på med hverandre... Jeg er enig med Nymph, du er ikke utro av deg selv som oftest. Det er omstendighetene som leder til at et menneske gjør noe galt, uansett hva det gale er. Oftest skal det en feil i forholdet for at en jente velger å være utro, i mitt tilfelle kan det hende jenta er sosialt utilpasset. Kanskje hun bare mangler social IQ? Fremdeles, så har jeg lite lyst til å havne i noen røre. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 1. Ingen tvang, vi snakker flere dates før jeg turte å kysse hun... pga. hennes noe svake selvtillit. Hvorfor i alle dager ventet du såpass lenge med å kysse henne, og hvorfor skal _hennes_ lave selvtillit være ett issue? Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Hvorfor i alle dager ventet du såpass lenge med å kysse henne, og hvorfor skal _hennes_ lave selvtillit være ett issue? Ærlig talt, så aner jeg ikke. Har tenkt en del på dette, og det kan hende jeg var redd for å esakelere. Jeg hadde noen låste mønstre i hodet mitt, fordi det var akkurat denne jenta... og jeg var redd for å ødelegge ting. Tror det hadde noe med frykt å gjøre muligens, frykt for å ødelegge et mulig forhold. Jeg innser at det var dårlig tankegang, men jeg skal ta det med meg videre... og gjøre ting annerledes fra nå av Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 "When your wondering what to say, or how you look... just remember... she is already out with you. That means, she said yes, when she could've said no. That means she made a plan... when she could've just blown you off. So that means it is no longer you job to make her like you..." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå