DMN Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Jaja, ikke misforstå, pusher du comfortsonene mener jeg det er da du lærer mest, men jeg trenger virkelig ikke å betale 6000,- for å gjøre det! Holder veldig langt med en buddy som du kan konkurrere med Men dog, er vel et nisje produkt som passer for den spesielt interesserte eller tilbakeholdte personen, der å få en klem ville være stor fremgang i gamet. Lenke til kommentar
toth Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Ang. Tyra-videoen: Se nå heller del 5, Dick Masterson er jo underholdning av ypperste klasse! Husker ham fra Dr. Phil.. Antagelig Dorians helt. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Ang. Tyra-videoen: Se nå heller del 5, Dick Masterson er jo underholdning av ypperste klasse! Husker ham fra Dr. Phil..Antagelig Dorians helt. MEN ARE BETTER THAN WOMEN! Helvete så jeg lo av han fyren første gang, tidenes Dr. Phil-gjest. Tett etterfulgt av Bumfights-produsent Ty Beeson, som kledde seg ut som Phil. Lenke til kommentar
toth Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Beeson er ganske latterlig og avskyelig da. Men Dick er bare morsom, å fyre opp rødstrømper er fantastisk underholdning, og Dick har gjort det til en kunst! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Beeson skulle blitt utsatt for en god gammeldags lynsjemobb. Dick Masterson er helsjef når det kommer til å provosere. Lenke til kommentar
ViktorBravo Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Helvete så jeg lo av han fyren første gang, tidenes Dr. Phil-gjest. Tett etterfulgt av Bumfights-produsent Ty Beeson, som kledde seg ut som Phil. Se filmen hos Youtube Dr. Phil er ikke bedre en Ty heller... Lenke til kommentar
pedsti Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 (endret) *** Endret 6. oktober 2014 av pedsti Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Har en kompis som også liker henne, hvordan løser dere slike problemer?Tror ikke han har noe på gang med henne, men blir så sjalu.. enda jeg helst vil glemme hele jenta, men vil liksom heller ikke la sjangsen på ei så fin berte gå hus forbi.. Sånt unngår man ved å ikke like jenter. Man blir kjent med jenter, holder på med dem og hvis de er interessante så snakker man videre med dem, men det med å være avstandsforelsket og vært interessert uten å aktivt gjøre noe er ikke løsningen. Standardrådet - ligg med ti andre jenter og se om hun fortsatt er interessant. Det er også verdt å nevne for fyren at det er verre at du går glipp av en flott jente enn at han føler seg snurt, og hvis han ikke ser den så dropper du jenten. Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 (endret) Standardrådet - ligg med ti andre jenter og se om hun fortsatt er interessant. Er det virkelig noen som følger det rådet der? Er man typen som er stille forelsket, så er man ikke typen som bare stikker på by'n og ordner seg ti kvinnfolk. Strix, ta en prat med kompisen din. Se hvordan situasjonen ligger an, hva han føler, hva du føler, hvem som skal prøve seg på jenta, hvis noen av dere i det hele tatt skal gjøre. Eventuelt se deg rundt etter andre jenter. Masse jenter som er i stand til å fortrylle deg med smilet sitt ^^ Endret 11. november 2009 av Raijin Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Standardrådet - ligg med ti andre jenter og se om hun fortsatt er interessant. Er det virkelig noen som følger det rådet der? Er man typen som er stille forelsket, så er man ikke typen som bare stikker på by'n og ordner seg ti kvinnfolk. Sannsynligvis ikke, men poenget er nok at hvis man ikke klarer å imot et råd som involverer å slutte å tenke på jenten så har man kanskje ikke spurt de riktige menneskene i den riktige tråden. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Enig med Rajin jeg Altså, er du sikkelig forelsket er det ikke bare å dra på byen og glemme henne ved å pule 10 jenter. Hvis det er sånn at kompisen din er sikkelig forelsket, og du vil la ham prøve seg først... for så at han lykkes, så vil det suge balle. Da kommer du hit og spør oss om råd, så hjelper vi deg på vei. For to-tre måneder siden bestemte jeg meg for å kvitte meg med oneitisen min uansett hva, og det var litt av en jobb. Å kvitte seg med en forelskelse er ikke noe som skjer med en gang, det tar tid og det gjør vondt på flere måter. Hos meg pleier det å gå utover magen... men nok om det. Jeg får traumer her Det du bør gjøre nå er å avvente situasjonen, snakke med kompisen din og bli enige om det er no-go for en av dere. Ikke la jenter gå før dere, med mindre du ikke liker fyren og vil kvitte deg med ham. Ingen grunn til panikk... ennå. Lenke til kommentar
toth Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 ..noen tips for å styre seg galant inn i vennefella? Lurer på om ikke det er det jeg bør gjøre.. Lenke til kommentar
Dopegame Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Anbefaler folk å lese artikkelen fra Ozzie her: http://www.rsdnation.com/ozzie/blog/can%E2...-have-no-talent Jeg kan relatere til at en stor del av sjekking koker ned til overkomming av frykt. Lenke til kommentar
Deneb Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Foredrag med Sleazy, 500,-. Verdt det? Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 ..noen tips for å styre seg galant inn i vennefella? Lurer på om ikke det er det jeg bør gjøre.. Okey, du vil inn i vennefella? Være nice-guy og bli hennes homofile venn? Lenke til kommentar
toth Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 ..noen tips for å styre seg galant inn i vennefella? Lurer på om ikke det er det jeg bør gjøre.. Okey, du vil inn i vennefella? Være nice-guy og bli hennes homofile venn? Problemet er vel at jeg er niceguy og samtalepartner, men jeg tror hun liker det. Eller, problem og problem. Problemet er vel at jeg ikke vet om jeg vil ha henne, men vet jeg ikke vil såre henne. Så å styre det i vennefella hadde liksom vært en grei løsning. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 (endret) Problemet er vel at jeg er niceguy og samtalepartner, men jeg tror hun liker det. Eller, problem og problem. Problemet er vel at jeg ikke vet om jeg vil ha henne, men vet jeg ikke vil såre henne. Så å styre det i vennefella hadde liksom vært en grei løsning. Gjør det alle gutter hater - si "Det er så godt å ha en jeg kan si sånt til... Jeg tror jeg er forelsket! Hun er kjempesøt og går i paralellklassen (eller whateva)", osv. Knusende, men auto-vennefelle. Endret 12. november 2009 av Dorian Gray Lenke til kommentar
toth Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 ..eller stikk motsatt, jeg-vil-ha-det-jeg-ikke-kan-få-instinktet kicker inn for fullt? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 ..eller stikk motsatt, jeg-vil-ha-det-jeg-ikke-kan-få-instinktet kicker inn for fullt? Det kan godt være, men da har du ihvertfall plassert _henne_ i vennefellen. Du kan selvsagt også slenge inn "Du er som en søster for meg" og lignende hvis du virkelig vil gjøre det klart at du ikke er interessert. Eller si at du har en mikropenis. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 RSD-nation sine gratis - seminar: Noen som har vært der og kan bekrefte at det er verdt tiden, og at du får tilbake depositumet ditt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå