Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg hadde en liten samtale med fire venninner i går om dansing, og de innrømte selv at de var til tider litt frekkere enn de måtte være når det gjaldt gutter som kom opp og danset med dem. En av de pleier å slutte med dansingen og bare se på gutten frem til han drar mens hun andre bare ler og håper de forsvinner.

 

Det gir jo potensiale for noen artige situasjoner hvis du har litt sterk frame :p Men det er vel sånn de får rista av seg alle de andre.

Lenke til kommentar
Jeg hadde en liten samtale med fire venninner i går om dansing, og de innrømte selv at de var til tider litt frekkere enn de måtte være når det gjaldt gutter som kom opp og danset med dem. En av de pleier å slutte med dansingen og bare se på gutten frem til han drar mens hun andre bare ler og håper de forsvinner.

 

Det gir jo potensiale for noen artige situasjoner hvis du har litt sterk frame :p Men det er vel sånn de får rista av seg alle de andre.

Det hadde vært interessant å se hvordan de ville håndtert en gutt som nektet å gi seg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Eller som er sexy og kan danse. Som meg.

 

Det at du tror dem, skuffer meg litt. Det der er standard ASD. Når alt kommer til stykket kan alt skje.

 

De lyver ikke nødvendigvis, Bergen har tross alt kanskje Norges tetteste samling av douchebags. Kanskje med unntak av Drammen. Jeg sier kanskje fordi jeg har erfart store doser douchebaggery i Bergen over lengre tid mens jeg aldri har vært i Drammen. Men igjen, slike mennesker gjør det veldig enkelt for slike som deg, Dorian.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar
Jeg hadde en liten samtale med fire venninner i går om dansing, og de innrømte selv at de var til tider litt frekkere enn de måtte være når det gjaldt gutter som kom opp og danset med dem. En av de pleier å slutte med dansingen og bare se på gutten frem til han drar mens hun andre bare ler og håper de forsvinner.

Derfor er det godt å få tatt litt igjen en sjelden gang, og lære dem en liten lekse. På fredag var det to jenter som danset tett ved bordet vårt(det var tidlig på kvelden, de var de eneste som danset), med åpenbare invitasjoner. Ingen reagerte, og etterhvert kom hun bort og fortalte hvor dårlig gjort dette var, at hun sto der og inviterte og inviterte, men ingen tok agnet. Jeg forklarte henne simpelthen at nå følte hun én gang, det en gutt på sjekkern føler 30 ganger på en kveld. Hun kom med noen halvhjerta forklaringsforsøk som ikke funka, jeg syns litt synd på henne og sa at "sørlendinger danser ikke så tidlig, vi må ha mye mer øl først". "Da kommer jeg og henter deg om 3 øl da" sa hun og gikk.

Merk: Vi droppet ikke å danse med dem for å lære dem en lekse, vi hadde bare nettopp spist og var klin edru. Men litt godt er det alikevel, og forhåpentligvis drar en stakkar i fremtiden nytten av at hun lærte litt mer om kjønnsroller den kvelden :)

Lenke til kommentar

Når det gjelder å plukke ut targets på dansegulvet, så er det faktisk ganske lett å plukke ut dem det er lett å danse med, og dem det er litt verre med. (nei, prater ikke om første kjerringa du ser er på e)

 

Har aldri opplevd at noen ler meg ut, eller driter meg ut. I verste fall trekker de seg diskre unna, og jeg gir faen ;)

Endret av DMN
Lenke til kommentar
De var ikke dumme! :) Problemet er å finne noen jenter som ikke allerede danser med noen andre...

 

Også sjeldent jeg finner noen jenter alene som ikke danser. De sitter med noen andre, og da funker det dårlig. Har snakket litt med en jente som satt alene en gang før, og spurte etter litt om hun ville danse. Fikk svaret "Hvorfor det? :roll:

 

 

Næ, ikke bry deg om hvem hun er med. Sitter hun med noen, gå bort, ta handa hennes og ta henne med deg. Eventuelt si til gjengen at du låner henne litt. Og, vær litt tyv på dansegulvet. Det er morsomt, dog hvis du føler med gutten, kan du alltids levere dama tilbake til ham.

 

Når det er to jenter som danser derimot er det ofte sånn, ifølge det jeg har erfart, at de har en slags avtale om at de ikke skal danse med noen gutter med mindre de er dritkule eller noe. Man må som regel underholde begge damene.

 

Ta med en kompis, eller en random fyr som står ved siden av, begge deler funker fett, og så kjører dere inn med full fart og kidnapper hver deres jente. Dog, har jeg blandede resultater med dette. Avogtil funker det, andre ganger søker jentene febrilsk tilbake til hverandre. Klikker nesten hvis de ikke får komme tilbake til å "passe på venninna si". Men, det er jo bare morro, og så har du fått en partner in crime. Er noe med det å jakte på jenter sammen som etablerer et lite bånd.

 

En annen mulighet, som jeg faktisk har mer suksess med, er at du alene danser med begge jentene, og eventuelt etterpå drar inn en fyr som står ved siden av og pusher han på venninna.

 

Ettersom jeg alltid er i godt humør på dansegulvet åpner jeg med å "High Five!", slenge opp begge lankene og gi dem hver en High Ten *smack!* Men istedetfor å slippe handa til hun ene jenta, holder jeg igjen handa og spinner henne eller andre dansemoves og gjør så det samme med venninna. Veksler mellom dem slik at begge er med på dansingen.

 

HVis du ønsker variasjon, jeg går ikke rundt og fiver hele kvelden, og det er en fet sang som spilles, en sing a long sang, funker det fett å synge sangen høyt til jentene og så begynne å danse med dem.

 

De tingene jeg nevner er generelt metoder for stateboosting av jentene. Man trenger ikke å være så high energy. I de fleste tilfeller holder det å se henne dypt inn i øynene og rekke ut hånda. Selv om hun danser med andre gutter. Gjorde det senest på fredag. Jeg la egentlig ikke merke til guttene først, strakte ut hånda, hun la hånden sin oppi min, mens blikket hennes sa "Jeg har lyst, men har jeg lov?"

 

Seff har hun lov!

Lenke til kommentar
Jeg hadde en liten samtale med fire venninner i går om dansing, og de innrømte selv at de var til tider litt frekkere enn de måtte være når det gjaldt gutter som kom opp og danset med dem. En av de pleier å slutte med dansingen og bare se på gutten frem til han drar mens hun andre bare ler og håper de forsvinner.

Det er da man bare skal tenke "Oi, shit jeg driter meg ut. Better do it in style!" Vanvittig moro!

Lenke til kommentar
Jenter bør avstå frå å danse, då dei vert svette av det. Svette jenter er ikkje akkurat digg. Eg har ikkje noko imot dansing i seg sjølv, og gjer det ofte sjølv om eg er drita nok ute på byen. Men i hovudsak oppsøker eg uteplassar der dansing og horing ikkje er hovudpoenget.

Haha, har du virkelig et problem med at folk blir svette av å danse? Da håper jeg, for din del, at du ikke møter meg på byen når jeg danser. xD

 

Fersk svette lukter ikke jævlig, og svette kan også bli tolket som noe meget sensuelt...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Eller dere kan smøre dere inn med bodylotion og oppleve at den gode lukten forsterkes av svette.

 

Jeg lukter aldri svette på byen, uansett hvor mye jeg danser. Jeg bruker et produkt som kalles deo.

Lenke til kommentar

Om jeg danser, så danser jeg mongo som faen. Totalt useriøst, bare med mål å underholde meg selv og kompiser. Det ser unektelig morsomt ut når en kar på 2m+ danser verre enn en gjennomsnittlig hvit mann. Jeg har dame, så jeg driter loddrett i hvordan det måtte se ut, men det er faktisk når jeg er mest mongo på dansegulvet jenter kommer bort til meg. Jeg fortsetter underholdningen og venter på at de tar hintet og går til en kompis eller en annen dude i stedet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...