Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Da er leksen lært til neste gang! ;)

 

Hmm... hadde en bra kveld på Remafest med gratis alkohol og morsomme folk fra jobben.

 

En jeg jobber med var visst meget keen på meg, fant jeg ut i alkoholrusen i går..

 

Men.. hva gjør man når er person er veldig keen på deg, men du vil "frame" det slik at det blir ordnings? (Hun var veldig på det at vi "passet sammen" osv, jeg er ikke interessert på den måten)

 

What to do?

Hvis hun er interessert i noe seriøst, mens du bare vil ha pulings, så holder du deg unna hun og finner en annen i stedet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hei schveis! har ett lite spørsmål her.

 

Jeg har funnet ut jeg må bli bedre på push pull og lurer nå på om det er sånn at det alltid bør ende på en pull?

 

Jeg ser noen eksempler på push pull fra ulike sider på interwebbsen og da er det noen ganger jeg tolker det som at de "puller" først og så pusher til slutt. Det er jo mulig at akkurat den situasjonen som blir beskrevet avsluttes med push men at dem videre etter den beskrevede situasjonen "puller".

 

Det jeg lurer på er jo da om en alltid bør "pulle" i slutten av konversen.

 

 

Altså si jeg går ut på byen, flørter mye med ei jente. Push pull etc. Bør jeg bruke "pull" som avslutning før jeg går eller er det like greit å pushe henne vekk også reise slik at hele situasjonen blir spent?

 

Ble veldig merkelig å skrive sånn push pull men det får bare være :)

Lenke til kommentar
hei schveis! har ett lite spørsmål her.

 

Jeg har funnet ut jeg må bli bedre på push pull og lurer nå på om det er sånn at det alltid bør ende på en pull?

 

Jeg ser noen eksempler på push pull fra ulike sider på interwebbsen og da er det noen ganger jeg tolker det som at de "puller" først og så pusher til slutt. Det er jo mulig at akkurat den situasjonen som blir beskrevet avsluttes med push men at dem videre etter den beskrevede situasjonen "puller".

 

Det jeg lurer på er jo da om en alltid bør "pulle" i slutten av konversen.

 

 

Altså si jeg går ut på byen, flørter mye med ei jente. Push pull etc. Bør jeg bruke "pull" som avslutning før jeg går eller er det like greit å pushe henne vekk også reise slik at hele situasjonen blir spent?

 

Ble veldig merkelig å skrive sånn push pull men det får bare være :)

 

Svaret her er vel "whatever floats your boat".

Det er ingen regel for hva som kommer først, da effekten er ca den samme uansett hva du gjør. Men som alltid er erfaring og kalibrering sjef ;)

Lenke til kommentar
Du bryr deg ikke om at sannsynligheten for at hun ender opp såret er så godt som 100%?

Virker ikke som du selv følger det som står i signaturen din.

Pfft, sex er et behov alle har. Så lenge hun vet det ikke blir mer enn sex, så er det null stress.

 

Det er jo ikke snakk om å lure noen til sengs.

 

Men husk: det er ikke voldtekt så lenge du roper "OVERRASKELSESSEX!!!" først :thumbs:

Lenke til kommentar
Du bryr deg ikke om at sannsynligheten for at hun ender opp såret er så godt som 100%?

Virker ikke som du selv følger det som står i signaturen din.

Pfft, sex er et behov alle har. Så lenge hun vet det ikke blir mer enn sex, så er det null stress.

 

Det er jo ikke snakk om å lure noen til sengs.

Det har ingenting med å lure noen å gjøre, det har med å forstå konsekvensene av det man gjør. Jeg har selv vært skyldig i å holde på med jenter for lenge når jeg ikke var interessert, og tenkt at jeg kunne ha ren samvittighet fordi "jeg ikke tvang henne". Jeg var uansvarlig med en jente som hadde følelser for meg og jeg angrer på det, og det kan på ingen måte forsvares.

Lenke til kommentar
Det har ingenting med å lure noen å gjøre, det har med å forstå konsekvensene av det man gjør. Jeg har selv vært skyldig i å holde på med jenter for lenge når jeg ikke var interessert, og tenkt at jeg kunne ha ren samvittighet fordi "jeg ikke tvang henne". Jeg var uansvarlig med en jente som hadde følelser for meg og jeg angrer på det, og det kan på ingen måte forsvares.

 

(Jeg går ut fra at jenta har høvlig lyst på deg rent seksuellt i tillegg til følelsesmessig)

Man skal prate først, hvor du legger fram at du kan tilby sex og vennskap, men ikke følelser.

 

Da er det good shit. Jeg har vært i en slik situasjon, og jenta godtok betingelsene. Vi skiltes som venner, og hun var takknemmlig for natten vi hadde hatt.

Lenke til kommentar

Enig med Nikken her. Selv om jenta er keen på at det blir noe mer mellom dere så kan du gjøre det klart for hun at du ikke er ute etter noe særiøst og fortsatt more deg med hun. Da er det opp til hun selv hvorvidt det kolliderer med hennes interesser eller ikke. Dog anbefaler jeg her å lese jenta såppas at du skjønner at hun faktisk tar ordene dine særiøst og ikke ser blindt på det for å komme i kontakt med deg. Ha det hele tiden i bakhodet.

 

Hvis du f.eks har sex med jenta tre ganger, og etter det tredje møtet merker at hu blir mer og mer par-aktig i handlingene hennes så distanserer du deg litt fra hun og minner hun på at det ikke er noe særriøst. (Ikke gjøre typiske forholds-aktiviteter med hun)

 

For all del kan denne jenta faktisk være keen på sex, men pga sosialtpress dra det gjennom forholds-veien.

 

@loffen90: Det kan godt ende med push. F. eks. Gi hun et kyss i 2 sek (pull) deretter så dutte hu vekk (push). Er jenta keen vil hun ofte trekke seg selv inn igjen. Ellers er det bare å pulle seg selv inn igjen. ;)

Endret av Touchdown
Lenke til kommentar

Hvordan bør jeg gå fram for å danse med jenter på dansegulvet på byen? Vors osv. er greit, men når vi først kommer på byen så blir ting kjedelig for meg. Kan jo ikke bare begynne å danse med jenter. Da blir du fort avist, og det har jeg erfart før. Er ikke interessert i å skjekke opp jenter på byen, iallefall inntil videre. Men fylla og byen hadde blitt veldig mye hyggeligere for meg om jeg hadde funnet en jente å danse med...

 

(poster som gjest da det er litt flaut...)

Lenke til kommentar
Gjest Guest_guest_*

Hei,

 

Er det noe spessielt jeg bør huske på når jeg skal prøve å hooke opp en jente fra min sosial circle? Er redd for gå fort frem ettersom vi sikkert kommer til å møtes ofte på fester...

 

Møtte ho på en fest for noen uker siden, men rakk bare snakke såvidt med ho, men ho fortalte kameraten min ( de er veldig gode venner), at ho synes jeg virket som en kul fyr og håpet jeg kom på flere fester. Og nå denne helgen snakket vi ennå mere sammen, og vi fikk grei kontakt synes jeg.

 

Uanz, er det bare å kjøre på eller bør jeg ta det rolig og bare hvordan det utvikler seg?

Lenke til kommentar
blir sjeldent rejecta når jeg går å danser med jenter jeg.

Men du kan jo prøve å få med jenter som ikke danser til å danse?

 

Har erfart at det funker dårlig å bare begynne å danse med en jente sånn uten videre (ordentlig up close dansing). Også de fleste jenter danser enten med andre jenter, eller med noen andre gutter. Sjeldent jeg ser noen jenter alene på dansegulvet, gutter derimot...

 

Danseopeners kan være alt fra å se henne inn i øynene og strekke ut hånden til Tim's danseopener. High Five funker også ^^.

 

Ser du jenter som sitter på barkrakker. Ta hånden deres, si "Kom!" og dra dem med deg ut på dansegulvet eller hvor det er du vil :)

 

De var ikke dumme! :) Problemet er å finne noen jenter som ikke allerede danser med noen andre...

 

Også sjeldent jeg finner noen jenter alene som ikke danser. De sitter med noen andre, og da funker det dårlig. Har snakket litt med en jente som satt alene en gang før, og spurte etter litt om hun ville danse. Fikk svaret "Hvorfor det? :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...