Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Påminnelse til meg selv for framtiden:

 

- Aldri svare på meldinger uten å ha tenkt meg om

- Analysere ting mindre, før hodet mitt går i spinn

- Eskalere mer

 

Jepp, der har vi den lærdommen. Nå gjelder det å finne en balanse mellom overanalysering, og dårlig gjennomtenkte ideer. Ellers så går fremdeles ting veien, og jeg finner nye stickingpoints. Jeg elsker dating, og alt som kommer med det :D

 

Forresten, ekke det Nikon som var forlova og greier?

Endret av Working Class Hero'
Lenke til kommentar

Igår skjedde det noe litt rart, var på en fest der jeg ikke kjente så mange. Var masse bra damer der, uten unntak nesten. De fleste der var endel eldre en meg, bortsett fra meg og et par venner, jeg er 18 og de var 20-22 kanskje. Så jeg gadd ikke prøve meg på noen spessielle, men kom da i kontakt med mange av jentene der. Men de var veldig lette å komme i kontakt med.

 

Uansett så er ikke det poenget, hun ene jenta der som jeg kjenner litt fra før, dvs møtt henne et par ganger tidligere, vi har aldri pratet noe spessielt sammen eller noe. Plutselig kommer hun bort til meg å spørr om vi skal knulle. Jeg svarer noe ala: Jaja selvfølgelig, jeg skal bare ta en røyk først, med litt humoristisk stemme. Så begynner hun å dra meg mot soverommet, jeg stritter imot fordi jeg klarte ikke ta henne serriøst. Hun maser litt før hun gir opp ganske fort.

Og etter det så skjer det ikke så mye mer.

 

Når jeg tenker i ettertid undrer jeg meg over om hun faktisk mener det eller ikke, hun hadde fått i seg litt alkohol, men var langt ifra ut av kontroll.

 

Hva ville isåfall vært riktig og gjort i den situasjonen? Tenker litt sånn at sjansene var der for at hvis jeg hadde blitt med inn så hadde hun bare gått fordi greia bare var kødd. =p

Lenke til kommentar

Jeg var utkledd som lommemannen, med lommene fulle av klubber.

 

Blackout. Ligger bilder av meg på facebook i dag når jeg kliner med 2 jenter samtidig, hadde visst også bedrevet tungebryting med dem hver for seg, og ligger bilder av meg klinende med en kar. Jeg tok en kamikazepilot, og oppholdt den feite venninne slik at en kamerat kunne få tilgang til target - og feilet.

 

Våknet på et hotellrom med samme kameraten.

 

Fin kveld.

Lenke til kommentar

Jeg må jobbe med eskalering, men det her? Sorry dude, men what the fucking fuck? Hva hadde du gjort om hun begynte å kle av seg, løpt vekk? Jeg sitter her og måper, og håper dette skyldes traumer fra fortiden eller høy promille. Jeg har gjort noe lignende en gang, men det skjedde pga limited beliefs og da handla det mer om kissclose og ikke renspikra knullings. Herlighet...

Lenke til kommentar

Da er leksen lært til neste gang! ;)

 

Hmm... hadde en bra kveld på Remafest med gratis alkohol og morsomme folk fra jobben.

 

En jeg jobber med var visst meget keen på meg, fant jeg ut i alkoholrusen i går..

 

Men.. hva gjør man når er person er veldig keen på deg, men du vil "frame" det slik at det blir ordnings? (Hun var veldig på det at vi "passet sammen" osv, jeg er ikke interessert på den måten)

 

What to do?

Lenke til kommentar
FR

Jeg digger FRene dine, Nikken. Alltid morsomme å lese - ikke bare det vanlige "jeg drakk en øl og hooket up med HB10". Det virker som du har mye gøy, bare dumt du husker så lite av det :D

Hehe, takker. Har fått en del hukommelse tilbake + pratet litt med venninnene jeg var ute med, så får se om jeg skriver noe mer. Mest sannsynlig havner det uansett på et lukket forum ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...