Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Da sitter dere i samme båt som meg:) Ble avvist av ei jeg var veldig interessert i her om dagen med denne "du er grei,men"... Jeg klarer å oppføre meg normalt, men jeg har vært lagfører for et QRF-lag bestående av skarpskyttere i afghanistan og CAC-instruktør(Conduct after capture). Hva legger egentlig folk i en badboy? En person som bryter mindre nevneverdig lover, tar en joint eller bråker med andre uten grunn? Vil vel egentlig påstå at jeg da er "slemmere" enn de fleste andre. Jaja, hvis det må til for å få dame så går jeg heller singel livet ut.

 

En jente liker ikke badboy's pga de bråker med andre, tar dop eller er småkriminell. Såklart tenner noen jenter på "farlige" gutter, men det som gjør badboysene virkelig attraktive har ikke noe med ordet "farlig" i det hele tatt.

 

En jente liker å få komplementer. En niceguy vil kanskje gi henne en overdose av dette, slik at det stopper å være søtt og heller bli kjederlig og unaturlig. Hva vil en badboy? Gi henne et komplement kun når hun fortjener det. Som dermed gjør at de få gangene et komplement kommer, får det plutselig en mye større verdi.

 

Man kan ta det bildet der og se mer overordnet på det. En niceguy's personlighet vil bøye seg etter jenta slik at hun hele tiden vet hvor hun har han. Det gjør han forutsigbar og kjedelig. Ingen utfordringer. En badboy derimot vil i en mye større grad følge seg selv og ta egne besluttninger. Han er utforutsigbar, utfordrene og derfor spennende.

 

Hvor gøy er det å spille Whac-A-Mole hvis du vet hvilket hull dyret kommer opp av hver gang? Du trenger variasjon og spenning for å holde liv i spillet.

 

Det handler altså mer om pushover vs selvsikker. Hvem er den selvsikre av dem, niceguyen eller badboyen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Flott innlegg Touchdown ;), jeg skulle akkurat til å skrive noe lignende. Jenter vil ikke ha gutter som er kriminelle, dreper babyrådyr osv. De vil ha spenning, en vil jo ikke spise taco hele livet? Det er verken sunt, og i lengden blir du lei av smaken. Derfor kan du tilsette forskjellige sauser, eller ta deg en annen type mat. Det samme gjelder forhold, både skilsmisser og utroskap. Folk flest blir lei av rutiner, og derfor vil de gjerne ha noe som er mer spennende. Det trenger ikke å være farlig, det holder med at det er en forandring. Og det er nettopp den følelsen badboys gir jenter.

 

Noen jenter liker sikkert gutter som banker dem osv, men det er jo i hovedsak bare en form for sosial avvik. Det gjelder å ha selvtillit, og det får en ikke ved å se badboysa kapre damer... mens en tenker på at en skulle ha vært i hans situasjon. Dette her er helt feil type mindsett! Jeg vet om snille gutter som får pult som bare rakkern, og da er det ikke snakk om noen ekstrem personlighetsforandring. Det er det at han skaper spenning, og det kan gjøres på mange måter. En kan erte jenter, nekte å betale dem drikke på byen, venue shifting og mange andre ting.

 

Jeg pleide å være slik før, og mente bestemt at det var meg det var noe galt med og at jeg aldri i livet ville få meg damer. Nå dater jeg en kjempeflott jente, og det beste er at jeg kan slappe av og være meg selv. Det er noe i det Tim sa om at en skal første more seg selv, og deretter å få jentene med i din boble. Gamet krever ikke noen personlighetforandring, det krever at du finner disse sidene i deg selv og slipper dem fram :).

Lenke til kommentar
Gjest Ikkedenensete

Takk for to meget gode og utfyllende svar. Merker selv at jeg kanskje var litt i overkant løs med komplementer den ene kvelden. Skylder på at jeg har bodd i ørkenen og Finmark de siste fire årene av livet. Uansett, jeg har forsåvidt ingen problemer med å drasse med damer hjem fra byen. Å få seg noe på byen er ikke så vanskelig som de fleste maser om. Det er selvfølgelig moro, men jeg får ingen noen nærhetsfølelse av dette, og etter fire år i ødemarken så er dette ønskelig. Denne jenta kunne jeg tenkt å treffe videre da vi har felles interesser(fallskjerm,kajakk,dykking etc) og forsåvidt felles venner. Working Clas Hero, en kan si veldig mye rart om dagens forsvar, men du tror vel ikke de ville sent en initiativløs person uten selvsikkerhet som lagfører til, Afghanistan?:) Forutsett at du siktet til meg. Forbrytelsene som ble brukt stemmer overens med en god del folk jeg kjenner som har dame. De fleste er også NAV-brukere. Altså, de bruker NAV fordi de ikke gidder å jobbe...

Lenke til kommentar
Jeg betviler derimot at du har rett. Ser at du kanskje blir litt mer ivrig på byen hvis du er tilvendt å ha 3-8 utløsninger per dag, men da kan umulig viljestyrken være sårlig sterk hos personen om han tilvender seg dette. Kan du isåfall forklare hvorfor dette stemmer?

Hva har viljestyrke med sexlyst å gjøre?

 

Woah! Dette er jo helt banebrytende, revolusjonerende og fantastisk! Jeg klarer ikke vente på den harde artikkelen som du kjører dypt inn i vitenskapens togtunnel.

 

 

(No offense Nikken, jeg synes bare at det du skrev var litt morsomt. Jeg betviler ikke at du kan ha rett :))

Tja, det er vel ikke banebrytende, men heller min metode til å bli multiorgasmisk og få sinnsyk stor sexlyst (som opptil flere sliter med).

 

Men for all del, du trenger ikke lese det ;)

Lenke til kommentar

Jeg siktet til ingen spesielt, men det at du har ledet et lag i Afghanistan setter deg ikke i noen spesiell situasjon når det gjelder jenter, desverre. Det finnes krigsveteraner som er redde for å snakke med damer, så det går ikke på det i det hele tatt. Dette er en helt annen situasjon, og for enkelte kan det være tøffere å snakke med fremmede enn å løpe fra granater og maskingæverild. No offense, siden jeg har personlig vært gjennom to kriger og opplevd situasjoner som krever ting som egentlig burde værte topp 1 prioriteter hos en eventuell drømmemann. Poenget er at når det gjelder sjekking og damer generelt, så er det noe helt annet. Du kan kanskje noen ting fra før av, men du må alikkevel lære deg nye ting på en eller annen måte.

 

Jaja, det er klart at å close random jenter på byen i seg selv ikke er en ekstremsport for de fleste. Men, her er hvor du tar feil: Du kan ikke sette denne jenta på en spesiell plass, for da øker du forventingene dine for deg selv. Da vil du stadig tenke på henne, og det i seg selv vil skape nervøsitet. Noe som igjen kan føre til at en gjør urasjonelle ting, og det kan ødelegge dette for deg. Mitt tips er å oppføre deg mot henne som mot en vanlig jente du sjekker opp, og ta et par dates for å se om dere mathcer. Ikke oppfør deg mot henne som om hun er spesiell ;)

Lenke til kommentar
Woah! Dette er jo helt banebrytende, revolusjonerende og fantastisk! Jeg klarer ikke vente på den harde artikkelen som du kjører dypt inn i vitenskapens togtunnel.

Tja, det er vel ikke banebrytende, men heller min metode til å bli multiorgasmisk og få sinnsyk stor sexlyst (som opptil flere sliter med).

 

Men for all del, du trenger ikke lese det ;)

Hey, jeg kommer til å lese det. Jeg mente ikke å være nedlatende, hvis du trodde det :)

Lenke til kommentar
Hey, jeg kommer til å lese det. Jeg mente ikke å være nedlatende, hvis du trodde det :)

Hehe, bare kødder litt med deg ;)

 

Er uansett litt i tvil om jeg kommer til å legge det ut her - kanskje heller holde det til et lukket forum. Er litt for mange kjentfolk som vet om denne brukeren, og det er nok av privatlivet mitt som er ute blant folk :p

Lenke til kommentar
Hehe, bare kødder litt med deg ;)

Nei, det gjør du ikke.

Er uansett litt i tvil om jeg kommer til å legge det ut her - kanskje heller holde det til et lukket forum. Er litt for mange kjentfolk som vet om denne brukeren, og det er nok av privatlivet mitt som er ute blant folk :p

Nåja... jeg tror diskusjon.no hadde hatt godt av en dyp artikkel om hvorfor man bør pusse hagla minst 5 ganger om dagen ;)

Lenke til kommentar
Raijin, ett spørsmål til staten:

Er dette en slags tankegang du bruker hele tiden, eller er det kun i enkelte situasjoner som f.eks. på byen?

Jeg mener, det kan bli litt slitsomt å skulle gå rundt i slim-fit jeans med boner hele dagen på skolen.... :p

 

 

Næ, jeg bruker det ikke når jeg sitter og pugger elektromagnetiske bølger til fysikk-tentamen.

 

Det er noe som du kan snappe inn og ut av. Jo mer du bruker det, jo oftere faller du inn i vanen av å gjøre det automatisk.

 

Dog, det er ikke sånn at jeg får boner egentlig. Det er en mer mental kåthet, som en ramme som rammer inn alle tankene dine.

Lenke til kommentar
Noen som har noen gode tips til et fett halloween-kostyme? Skal på fest med en jente jeg er på gang med nemlig...

Det viktigste er at du ser bra ut. Bli mer badass enn det du er. Du kan kle deg som meg, f eks.

 

Og du kler deg som?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...