Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Thx gutta, dog vil jeg legge til at det ikke er nødvendig med sånt "heavy" stuff bare for å få pult. Men det er en wicked insane feeling :D

 

Raven, hva fantaserer du om når du runker?

Hva tenner du på?

 

I evigheter har det vært for meg sånn, og det er fortsatt ofte slik, at når jeg ser en heit chick, så blir jeg ikke forvandlet til en sexmaskin eller Nikken, som vi kaller dem, men tenker istedet "Hmm, hun var fin" eller "Daaamn! Hun er dritheit!", men jeg har ingen seksuelle følelser knyttet til henne. Jeg tenker ikke at wallslammer henne og nailer henne oppetter veggen. Det er mer "Steike! Hun var dritfin! Jeg må jo bare prate med henne". Jeg blir på en måte fascinert av hvor vakker hun er og får lyst til å beskue henne nærmere og bli kjent med henne.

 

Jeg har hatt en periode hvor jeg var nærmest aseksuell grunnet et fucket syn på meg selv, omverdenen og seksualitet.

 

Men, ved å fantasere aktivt om jenter jeg ser rundt meg har det blitt mye mer automatisert at når jeg ser tits "Damn! De hadde det vært digg å sutte på!". Dog er jeg mer en rumpegutt. Og lepper! Lepper er sykt sexy. De vekker en mer primitiv side ved meg.

 

Dog, er jeg ikke helt der at når jeg ser en chick så kan jeg løpe på dass og runke. Sexdriften min er ikke så høy at jeg runker 5 ganger dagen. I guess jeg er litt jente når det kommer til fantasier og sånt. Jeg må ha hele buildup'en. Fantasere om fra hvordan jeg sjekker henne opp til punktet hvor jeg puler vettet av henne.

 

Så, what floats your boat. Eller, what floats lille Raven? :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Raven, hva fantaserer du om når du runker?

Hva tenner du på?

 

Svaret er "veldig lite" på begge spørsmålene.

 

Nå har jeg vært på ekstremt lavmål en stund, der det glatt kan gå 2-3 uker mellom hver gang jeg drar'n, men siden den godeste Nikken har gitt meg i oppgave å prøve å sparke liv i maskineriet igjen har jeg forsøkt minst en sesjon hver dag. Så nå har driften gått fra "null" til "mikroskopisk" :p

 

Må si jeg er en rumpemann, så ei fin rumpe i tettsittende bukse fanger fort oppmerksomheten. Evt en kjole eller noe som kan la meg bruke fantasien litt. Men, det er mer en... hva skal jeg si? En følelse av å se på eller høre noe pent, istedenfor "Schwing!". Jeg får samme følelsen når jeg ser på fine naturbilder, reker nede på havna og glaner på seilbåter eller hører god musikk, og jeg kan ikke påstå jeg får bender'n av et fett gitarriff...

 

Dessuten irriterer det meg grenseløst at logikken må fortelle meg noe jeg strengt tatt syns burde gå av seg selv, men det er en annen historie.

Endret av Raven_Heart
Lenke til kommentar

Dette må være rette stedet å poste, skal prøve å forklare situasjonen kort og godt.

 

Jeg er helt ny med det greiene her, så jeg har sikkert gjort alt feil, men men.

 

Møtte ei jente(møtt hu en gang før, felles venninne) på fest for litt sia, hun la ann på meg. Det eskalerte seg utover kvelden og vi endte i samme seng(eller sofa da). Hun forteller meg litt av hvert, hun syntes jeg var kjekk fra første stund hun så meg osv. Ble ikke noe på meg though, hun stoppet meg så fort hånda mi bevegde seg på innsiden av trusekanten, prippen jente...

 

Dette er da et par uker siden, vi har fortsatt kontakt, rotet endel i denne perioden med litt ups and downs fra hennes side. Når jeg konfrenterer hun med det så begynner hun å snakke, hun sier hun ikke er helt over eksen sin(2 uker siden hun ble dumpa), han hadde vist ringt henne og ville gi forholdet et nytt forsøk. Og hun viste ikke hva hun skulle gjøre.

 

Det er herfra jeg lurer på hva jeg egentlig bør gjøre, jeg har nok allerede driti meg skikkelig ut, men forhåpentligvis kan det kanskje reddes. Jeg reagerte ihvertfall med å fortelle henne at jeg skjønte tegninga og at jeg ikke var inntressert i å sløse bort tid, ble liksom et lite hint til at hun skulle ta eksen tilbake hvis det var det hun ville, men det var vistnok ikke det hun mente for hun var helt usikker og ante ikke hva hun ville eller drev på med fortiden.

Jeg skulle liksom prøve å støtte henne så jeg sa hun måtte finne ut hva hun ville og at det var en avgjørelse hun måtte finne ut av selv, men at jeg ikke gadd å sitte på sidelinjen å vente for alltid. Etter dette har det ikke skjedd så mye, jeg har vært bortreist blandt annet, snakket litt på msn og facebook men om uvesentlige ting. Fylleringte henne i helga(faen ass) da jeg ville prate om oss, hun ville ikke fordi jeg var full og sa vi kunne ta det neste dag, jeg ble sint og ba hun dra til helvete.

 

Dette er 2 dager siden, var vel 4-5 dager siden eksen ringte henne. Har ikke hørt noe fra henne siden søndag, da ringte hun meg fordi hun lurte på om jeg var sur på henne, men thats it.

 

Aner ikke hva jeg skal gjøre nå, glemme henne? vente til hun tar kontakt? fiske etter svar? spørre henne om vi skal finne på noe for å se hvordan det går?

 

Vet ikke helt om det er meg og hvordan jeg har oppført meg som fikk meg i denne situasjonen eller om det er ene og alene eksen sin skyld, kan si jeg har en dårlig følelse om hvordan dette kommer til å gå, men hun har enda ikke gitt meg noe nei, eneste er at hun vil være venner uansett hva som skjer.. men det skjer ikke...

 

Venner hennes sier det samme som hun sier, bare litt mer utfyllende, at i det ene øyeblikket liker hun meg, i det neste ikke. Jeg sitter igjen som et spm tegn.....

Lenke til kommentar

Planlagte åpnere har aldri vært vurdert her i gården. Såkalte situasjonsåpnere vil jeg si er det beste. Bruk henne/det rundt dere. Har hun fin kjole, si fin kjole. Vil du danse, si danse. Har hun rart hår men drikker sjef drink, si hun har rart hår men drikker riktig drink. Vil du smake på shoten hennes, be om å få smake. You get the picture.

Lenke til kommentar

Jeg har gjort en del som er helt på trynet, men den som er mest effektiv er "hei, går'e bra?". Den er fullstendig ufarlig, det er noe de fleste gjør når de er ute og man slipper å følge opp umiddelbart fordi man faktisk spør om noe.

 

Ellers flyter jeg mye på observasjonsevne og absurd og barnslig humor, og kan f eks finne på å åpne med å si at jeg er fra moropolitiet og at hun må smile mer hvis det er ei som står og henger med nepa.

Lenke til kommentar

Field report fredag.

Hadde en topp dag, var i skikkelig god state før jeg for på byen, åpnet med random jenter mens jeg gikk til byen.

Første sett var stor fail, jeg rakk ikke å sie noe mer en hei før hun sa at hun ikke ville snakke med meg å at jeg skulle pelle meg bort.

andre sett husker jeg ikke helt, var vell litt for full igjen, men tror ikke det gikk så bra det heller.

 

Men så kom jeg på bedre veier.

Åpnet et 4er set med hb 8, 6.5 7.5 og 7(vertfall sånn jeg ser for meg det nå, mulig jeg var full) ved å si, "hei kompisene mine syns jeg så bøg ut i genseren her, hva syns dere?"

etter litt snikk snakk frem og tilbake så sier hu ena, "Bevis det!" jeg okei og bøyer meg inn og kysser henne med tunge og alt og hun nekter å stoppe så jeg stoppa å sa"takk for hjelpa" og stakk med kompisene mine.

 

så kommer jeg på utestedet vi skulle på, som jeg forresten jobber på, så dørvaktene og bartenderne gir meg alltid et vink eller klapp vær gang jeg går forbi. (telles dette som social proof?)

 

etter jeg hadde åpnet å snakket med et par jenter men failet så finner jeg ei ensom jente som står ute å røyker mens hun ser ut mot trondheimsfjorden eller whatever det er.

jeg sier da "fin utsikt?" å hun snur seg mot meg og sier, "nå så, hvor gammel er du?" "gamlere en deg" å hun kliner til og full pot derifra.

Plager meg over hvor lett hun var, men men skal ikke klage.

 

har nå lest hørt ferdig gunwitch - way of gun, noen som har noen flere lydbøker og anbefale?

 

 

Hører både han og mystery sier man burde slutte å runke ettersom det ødelegger sex drivet ditt.

noen tanker rundt dette?

vurderer nesten å slutte, men er faktisk ikke så lett.

Lenke til kommentar
Hører både han og mystery sier man burde slutte å runke ettersom det ødelegger sex drivet ditt.

noen tanker rundt dette?

vurderer nesten å slutte, men er faktisk ikke så lett.

Jeg mener du skal runke så mye som overhodet mulig.

 

Kroppen blir vant til et visst behov for utløsninger, så om du runker 5 ganger dagen - så krever kroppen mellom 3-8 utløsninger dagen. Dette er en kraftig underbevisst motivasjon når du er på byen.

 

Driver og jobber med en litt dypere artikkel på akkurat dette ;)

Lenke til kommentar
Kroppen blir vant til et visst behov for utløsninger, så om du runker 5 ganger dagen - så krever kroppen mellom 3-8 utløsninger dagen. Dette er en kraftig underbevisst motivasjon når du er på byen.

 

Driver og jobber med en litt dypere artikkel på akkurat dette ;)

Woah! Dette er jo helt banebrytende, revolusjonerende og fantastisk! Jeg klarer ikke vente på den harde artikkelen som du kjører dypt inn i vitenskapens togtunnel.

 

 

(No offense Nikken, jeg synes bare at det du skrev var litt morsomt. Jeg betviler ikke at du kan ha rett :))

Lenke til kommentar
Gjest Indoubt
Kroppen blir vant til et visst behov for utløsninger, så om du runker 5 ganger dagen - så krever kroppen mellom 3-8 utløsninger dagen. Dette er en kraftig underbevisst motivasjon når du er på byen.

 

Driver og jobber med en litt dypere artikkel på akkurat dette ;)

Woah! Dette er jo helt banebrytende, revolusjonerende og fantastisk! Jeg klarer ikke vente på den harde artikkelen som du kjører dypt inn i vitenskapens togtunnel.

 

 

(No offense Nikken, jeg synes bare at det du skrev var litt morsomt. Jeg betviler ikke at du kan ha rett :))

 

Jeg betviler derimot at du har rett. Ser at du kanskje blir litt mer ivrig på byen hvis du er tilvendt å ha 3-8 utløsninger per dag, men da kan umulig viljestyrken være sårlig sterk hos personen om han tilvender seg dette. Kan du isåfall forklare hvorfor dette stemmer?

Lenke til kommentar

Noen som har tips til hvordan jeg kan jobbe med eskalering?

 

Jeg har alltid hatt den "magefølelsen" at jenta må ligge et hakk forran på insiativbiten, jeg har sjeldent/aldri sjekket opp ei jente, isåfall er det fail stort sett hver gang, fordi jeg stopper på vennestadiet og venter på at jenta skal ta steget videre og det skjer jo ikke alltid... Så blir jeg sinna/dust når hun går videre å kun vil være venner...

 

De jentene jeg får er somregel de som enten får følelser eller blir keen på meg bare ved å være med meg, rundt meg. De som tar seg av alt selv og sjekker meg opp, så jeg slipper å ta insiativ og eskalering selv. Jeg er ihvertfall laaangt fra noen pickup artist, men jeg er ikke 20 years old virgin alikevel, har hatt kvelder der jeg har closet 6-7 jenter, men da er jeg somregel på fylla og da er jeg mye mer frempå, kanskje ikke på en positiv måte, men det har da funket noen ganger ihvertfall.

 

Det hender også at jeg blir sjekket opp og at jentene ikke gidder å fortsette med alt insiativ selv, og da er det en gjenganger at det blir fail vær gang, så det må være noe(sikkert masse) jeg gjør feil.

 

Stort sett alle jentene jeg har vært med, møter jeg i fylla, for det meste privatfester der det er veninner av venner av venner osv, ellers er det bare tilfeldigheter hver gang omtrent.

 

Jeg er liksom niceguy, som kanskje blir sett på som litt morsom, hører av alle jentene jeg er med at jeg er ikke som alle andre gutter og at jeg er mer troverdig og ikke er ute etter en ting(hva vet vel de?:p). Jeg blir også sett på som søt, alle jenter omtrent synes jeg er søt, og det er vel ikke positivt? Det har vel kanskje noe med utseende å gjøre, ikke vet jeg, men noen badboy er jeg kanskje ikke.

 

Men selvtillit har jeg, og jeg prater mye og er ikke redd for å snakke forran andre. Men hvor bør jeg starte? Jeg har skumlest litt i tråden, men har aldri kommet i gang eller prøvd meg på noe, men tenkte kanskje tiden var inne nå for å snu litt om på sjekkelivet mitt.... :)

Endret av Tmz
Lenke til kommentar
Jeg er liksom niceguy, som kanskje blir sett på som litt morsom, hører av alle jentene jeg er med at jeg er ikke som alle andre gutter og at jeg er mer troverdig og ikke er ute etter en ting(hva vet vel de?tongue.gif). Jeg blir også sett på som søt, alle jenter omtrent synes jeg er søt, og det er vel ikke positivt?

 

Shit, du er....MEG!

 

Og nei, det er ikkje positivt å vera søt. Svært få jenter vil eskalere med "søte" gutten. Dei vil imidlertid knulle fitta si istykker med fyren i baren som har piercing, tribal-tatovering og tapout-tshirt.

Lenke til kommentar
Gjest Ikkedenensete
Jeg er liksom niceguy, som kanskje blir sett på som litt morsom, hører av alle jentene jeg er med at jeg er ikke som alle andre gutter og at jeg er mer troverdig og ikke er ute etter en ting(hva vet vel de?tongue.gif). Jeg blir også sett på som søt, alle jenter omtrent synes jeg er søt, og det er vel ikke positivt?

 

Shit, du er....MEG!

 

Og nei, det er ikkje positivt å vera søt. Svært få jenter vil eskalere med "søte" gutten. Dei vil imidlertid knulle fitta si istykker med fyren i baren som har piercing, tribal-tatovering og tapout-tshirt.

 

Da sitter dere i samme båt som meg:) Ble avvist av ei jeg var veldig interessert i her om dagen med denne "du er grei,men"... Jeg klarer å oppføre meg normalt, men jeg har vært lagfører for et QRF-lag bestående av skarpskyttere i afghanistan og CAC-instruktør(Conduct after capture). Hva legger egentlig folk i en badboy? En person som bryter mindre nevneverdig lover, tar en joint eller bråker med andre uten grunn? Vil vel egentlig påstå at jeg da er "slemmere" enn de fleste andre. Jaja, hvis det må til for å få dame så går jeg heller singel livet ut.

Lenke til kommentar
Jeg er liksom niceguy, som kanskje blir sett på som litt morsom, hører av alle jentene jeg er med at jeg er ikke som alle andre gutter og at jeg er mer troverdig og ikke er ute etter en ting(hva vet vel de?tongue.gif). Jeg blir også sett på som søt, alle jenter omtrent synes jeg er søt, og det er vel ikke positivt?

 

Shit, du er....MEG!

 

Og nei, det er ikkje positivt å vera søt. Svært få jenter vil eskalere med "søte" gutten. Dei vil imidlertid knulle fitta si istykker med fyren i baren som har piercing, tribal-tatovering og tapout-tshirt.

Er det en utseende ting eller har det noe med attidude å gjøre? Skjønner ikke greia, får høre at jeg er kjekk av og til også, men går mest i søt. Er aldri på byen, så møter ikke så veldig mye nye jenter hele tiden, men det blir da noen og det hender jo fra tid til annen at det blir napp uten at jeg gjør så veldig mye selv for at det skal skje, annet enn å vise at jeg er en rolig, snill og avslappet fyr man kan ha det kult med, altså jeg er ikke den stille nerden.

 

Hva gjør du da? Som tydeligvis er ganske lik meg når det gjelder slikt =P

 

Jeg ble avvist av ei jente her om dagen jeg og, vil vel si hun var en 7 eller 8/10 og ei jente som helt klart ville ha litt spenning og helt sikkert går etter badboysa, fikk hun intressert og vi var på god vei, men varte jo knapt en uke da...

Sikkert fordi jeg gikk fra badguy til goodguy, tenkte det var positivt å vise at jeg var en til å stole på osv jeg men neida....

Endret av Tmz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...