Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri

Anbefalte innlegg

Hadde nok bare vært bedre å bare ta komplementet. Selve svaret var morsomt, men en så lang diskvalifikasjon passer nok bedre lenger ut i samtalen enn i første svar imo. Men kanskje likeså at du slapp å investere noe mer i en så negativ kvinne.

Latterlig hvordan hun henger seg opp i det gjennom hele samtalen selv om du tydligvis prøver å legge det til side.

Chick-logic :D

lol hu jenta ble lite ikke våt i trusa. :D

Endret av Touchdown
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Eneste jeg kan komme på som ser litt "feil" ut, er at du er så utdypende som du er i svarene, når hun skriver såpass lite og du ramser opp med en halv side, så virker du overinteressert bare av førsteinntrykket.
Derfor hjelper det ofte å være forsiktig i starten (selv om hun der virket usedvanlig sint)
Hadde nok bare vært bedre å bare ta komplementet. Selve svaret var morsomt, men en så lang diskvalifikasjon passer nok bedre lenger ut i samtalen enn i første svar imo. Men kanskje likeså at du slapp å investere noe mer i en så negativ kvinne.

Haha, neineinei gutter, misforstå for all del ikke her. Jeg var overhodet ikke ute etter å sjekke opp dette mennesket(når første halvdel av profilen er "sånne og sånne og sånne og sånne kan drite i å kontakte meg!!" og siste halvdel er "Vålerenga<3", er det ikke noe der for meg), første svaret var bare for å være høflig, resten var rett og slett for underholdningens skyld :!:

Endret av toth
Lenke til kommentar

I kveld skal jeg ut med noen som ikke går ut så ofte. Eller, som ikke går ut i det hele tatt. Så hvordan forholder man seg når man er ute med kompiser som bare er sure og liker å sitte i et hjørne? Dette er et lite dilemma for meg, siden det virker som om jenta man snakker med automatisk assosierer deg med hvordan vennene dine oppfører deg. "Vennene hans oppfører seg som asosiale nek, da er også han det". Jeg har prøvd utallige ganger å spleise de med venninnene til hun jeg snakker med, men det virker noen ganger som om noen av de har rein angst for å snakke med en fremmed jente. Dette da også etter flere øl innabords.

Endret av Mido
Lenke til kommentar

Jeg ville valgt utested med omhu. Det viktigste er at man føler seg komfortabel i en vennlig atmosfære, og dansesteder er designet spesifikt for å hindre samtaler, ødelegge selvtillit og gjøre kvelden så deprimerende som mulig for alle som ikke er en PUM eller en danseløve. Hvis du er i en by med utvalg så ville jeg valgt et utested med lavere volum, flere sitteplasser og mindre dansegulv. Det er slike steder hvor det er mer naturlig for gutter (og jenter) som ikke liker å dra ut å være, hvor man kan kjøpe en øl, sette seg i en sofa med noen ukjente eller venner av venner og bli litt kjent og litt tipsy.

Lenke til kommentar

Min erfaring:

Når jeg går ut med kompiser som ikke er så komfortable med å snakke med fremmede, må jeg velge hva det er jeg vil. Henger jeg med gutta og vi koser oss, så gjør jeg bare det. Ikke noe sjekking. Vil jeg derimot bli kjent med jentene i lokalet, så forlater jeg vennegjengen min og tar kontakt med jentene.

Jeg kan ta med jenta bort til vennegjengen, men bare for å hilse på vennene mine og så er det vekk igjen.

Selv om kompisene har de beste intensjonene så er de helt jævlige wingmen. De er som regel wasted --> helt ukalibrerte og er som regel helt oppi trynet på jenta --> skremmer henne vekk.

For min del booster ikke kompisene sjansene for at jeg får henne med hjem. Det blir mer damagecontrol.

Selvsagt, det kan være at du gjør deg opp helt andre erfaringer. At dine kompiser er flinkere til å takle slike situasjoner.

Bottomline,

Når jeg henger med gutta, så henger jeg med gutta. Når jeg vil bli kjent med jentene, så blir jeg kjent med dem. Ikke begge deler på en gang.

Lenke til kommentar

Har nå kommet frem til en ting som jeg trenger å jobbe med: eskalering. Dette er et problem jeg har hatt lenge, men har ikke summet meg sammen til å skrive noe før nå.

Det føles som om jeg har mistet så utrolig mange lays på grunn av at jeg har manglet viljen og gutsen til å eskalere. Når jeg tenker tilbake så ser jeg bare for meg at jenta sitter der og venter på at jeg skal ta "the next move". Jeg kan ta et eksempel som skjedde i går: Jeg åpner hun enkelt og random, og får hun etter hvert isolert. Utover i samtalen viser det seg at hun har type, og den stygge venninnen hennes bryter inn gjentatte ganger for å sjekke at alt er òk, og for å konstantere at ingenting spesielt skjer mellom oss. Den ene venninna ser forøvrig ut som en gutt, og jeg tror faktisk til å begynne med det er typen hennes. Et av spm'ene blir rett og slett: "Og her har vi typen med det kule håret!" Fett å se når hun snur seg, at det er en jente.

Etter hvert begynner jeg å snakke om hvor dumt det er at jenter blir dømt for å være horer i samfunnet etc. Hun blir sjokka og er så enig så enig, og tar etterhvert hånda si på låret mitt. Jeg begynner så å massere henne, før hun begynner å sutte meg på brystet, så på halsen. Typen spiller liksom ikke så stor rolle lenger. Tror jeg. Jeg kikker på venninnene hennes, og de kikker på oss. Plutselig backer hun ut, uten å si et ord. Fra å sitte og slikke meg på halsen og lage stønnelyder, stikker hun uten å si så mye som et pip. ASD?

Jeg vet at jeg blowa dette ganske greit takket være meg selv, men for å unngå lignende situasjoner i fremtiden har jeg spurt både her og på et annen lukket forum: skulle jeg bare ha cavemannet henne, eller brukt en annen måte å gå frem på? Det er ikke første gangen jeg driter meg ut pga manglende eskalering, og det irriterer meg heftig.

Endret av Mido
Lenke til kommentar

Hmm... jeg er litt forvirret.

Jeg holdt på med en jente en stund, men så ombestemte hun seg (eller for dårlig game...) og så "ville hun bare ha meg som en venn". Det som var rart med dette tilfellet av LJBF var at vi faktisk holdt på, så kan ikke skylde på dårlig kino.

Anyways, nå nylig, da det er gått nesten to uker at jeg har sett henne (vi klatrer sammen..), dvs nå på lørdag, var jo hos en kamerat fordi damen hadde bursdag osv osv.. Så driver nå hun og jeg å skrive litt fram og tilbake om helt "vanlige" ting, jeg treffer hun i byn mens jeg venter på bussen hjem. (er ikke 20, orker ikke 18-årsstedene)

Sender litt flere mldinger, så får jeg en melding "ska bare ete først, så er det hjem. Hjem å legge seg aleine, det er kjedelig det.."

Personlig synes jeg det er rart når man blir LJBF-et etter at man har drevet på også nå er hun "på" igjen eller er det bare jeg som tolker det for mye? Jeg er en "mester" i tolkning, gjerne i positiv retning, derav problemene, så si ifra hvis jeg er helt på jordet.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Raven, sett deg små del-missions. Du er tydeligvis en innsiktsfull mann, så du hva du er god til og hva du kan forbedre. Dog føler jeg at du er litt passiv. Du lar ting bare skje og feies av gårde i øyeblikket istedetfor å ta kontroll over situasjonen og gjøre noe med sticky-pointsene dine.

Trust me, jeg er der jeg også. Sett deg små delmål. Jeg vet du ikke har problemer med å være seksuell. Lille Raven sier klart ifra når han ser noe han har lyst på. Derfor, istedetfor å sette deg ned på pianokrakken og gaule av fulle lunger og ha det kjempegøy:

1. Se deg rundt i lokalet. Se på alle de deilige damene som bare lengter etter å bli dasket av lille-raven. Forestill at dem er nakne, eller i et antrekk som tenner deg. Fokuser på dem og den seksuelle følelsen inni deg. Fantaser om dem og det du har lyst å gjøre med dem. Glem at de er mennesker. Akkurat nå er de bare seksuelle leketøy skapt for å tilfredsstille Raven.

FEEL the LUST...

Nå har du opparbeidet deg seksuell state. Nå har du gjort tenkearbeidet som bringer oss videre til det morsomme. Det som betyr noe, Jeg vet ikke hvordan seksuell state oppleves for deg. Om den er bundet til et fåtall av personer du synes er seksuelt tiltrekkende eller om du tenner på alle damene rundt deg.

Jeg er mer den sistnevnte. Når jeg har nok seksuell state er jeg ikke kresen.

2. Act on your state. Tankegangen din er helt annerledes nå. Avhengig av hvor dypt inn i seksuell state du er vil fokuset være deretter.

For min del er det ikke slik at jeg tenker på sex. Men det er en veldig "primitiv" følelse. Det føles som noe som har sine røtter dypt inni meg. På et instinktivt, nærmest dyrisk plan. På en måte føles det som om jeg er sint, men jeg er ikke sint. Men sinne er den nærmeste følelsen. Det er ikke noen glad følelse. Dette er ikke vanlig glad-state. Det er ikke high energy. Men likevel, veldig intens. En intens low-energy state. Den virker sløvende. For jeg tenker ikke normalt. jeg får ikke med meg ting. Bare det som er i fokus: Sulten.

Fokuset legger seg rundt meg og henne. Det er alt som betyr noe. Bare meg og henne. Jeg vil ha henne. Jeg vil kjenne duften av henne. Jeg vil bite henne. Slikke henne. Jeg vil ha mer. Hendene mine vil ha mer. Jo mer staten tar over, jo mer kontroll mister jeg over omverdenen. Det er som å bli slukt inn i noe helt annet..

Det er en sykt kul opplevelse, og med dette går du bort til ei jente, oser seksuell state og lar den omkranse henne til det bare er dere to. Dog, Caution, seksuell state må få et utløp. Hvis du ikke får pult og staten ikke får gradvis avta kan du ende opp lettere forvirret mens den rasjonelle delen av deg strømmer tilbake. Og ja, du kan få lyst til å slå noe ^^

Lenke til kommentar
Gjest randomz

Skulle gjerne hatt litt hjelp med hva som har gått galt her.

Begynte i ny klasse nå for ikke lenge siden ,og det er en jente i klassen jeg blir ganske godt kjent med på en fest etter en helg. Vi gjorde ingenting på festen, men satt ved hverandre stort sett og pratet. Begynte etter dette å prate ganske ofte på skolen f.eks. , og jeg inviterte henne da over på film neste helg, noe som hun ville.

Endte opp med litt klining, men ikke så mye mer. Spurte da igjen noen dager etterpå om hun ble med på noe, og fikk at det ville hun kanskje, men dette ble ikke noe av. Spurte igjen da helgen kom , men hun var ikke så gira da heller.

Det virker da ofc som om hun bare ombestemte seg på et visst punkt, men er usikker på hvor dette gikk galt.

Lenke til kommentar
Raven, sett deg små del-missions. Du er tydeligvis en innsiktsfull mann, så du hva du er god til og hva du kan forbedre. Dog føler jeg at du er litt passiv. Du lar ting bare skje og feies av gårde i øyeblikket istedetfor å ta kontroll over situasjonen og gjøre noe med sticky-pointsene dine.

Trust me, jeg er der jeg også. Sett deg små delmål. Jeg vet du ikke har problemer med å være seksuell. Lille Raven sier klart ifra når han ser noe han har lyst på. Derfor, istedetfor å sette deg ned på pianokrakken og gaule av fulle lunger og ha det kjempegøy:

1. Se deg rundt i lokalet. Se på alle de deilige damene som bare lengter etter å bli dasket av lille-raven. Forestill at dem er nakne, eller i et antrekk som tenner deg. Fokuser på dem og den seksuelle følelsen inni deg. Fantaser om dem og det du har lyst å gjøre med dem. Glem at de er mennesker. Akkurat nå er de bare seksuelle leketøy skapt for å tilfredsstille Raven.

FEEL the LUST...

Nå har du opparbeidet deg seksuell state. Nå har du gjort tenkearbeidet som bringer oss videre til det morsomme. Det som betyr noe, Jeg vet ikke hvordan seksuell state oppleves for deg. Om den er bundet til et fåtall av personer du synes er seksuelt tiltrekkende eller om du tenner på alle damene rundt deg.

Jeg er mer den sistnevnte. Når jeg har nok seksuell state er jeg ikke kresen.

2. Act on your state. Tankegangen din er helt annerledes nå. Avhengig av hvor dypt inn i seksuell state du er vil fokuset være deretter.

For min del er det ikke slik at jeg tenker på sex. Men det er en veldig "primitiv" følelse. Det føles som noe som har sine røtter dypt inni meg. På et instinktivt, nærmest dyrisk plan. På en måte føles det som om jeg er sint, men jeg er ikke sint. Men sinne er den nærmeste følelsen. Det er ikke noen glad følelse. Dette er ikke vanlig glad-state. Det er ikke high energy. Men likevel, veldig intens. En intens low-energy state. Den virker sløvende. For jeg tenker ikke normalt. jeg får ikke med meg ting. Bare det som er i fokus: Sulten.

Fokuset legger seg rundt meg og henne. Det er alt som betyr noe. Bare meg og henne. Jeg vil ha henne. Jeg vil kjenne duften av henne. Jeg vil bite henne. Slikke henne. Jeg vil ha mer. Hendene mine vil ha mer. Jo mer staten tar over, jo mer kontroll mister jeg over omverdenen. Det er som å bli slukt inn i noe helt annet..

Det er en sykt kul opplevelse, og med dette går du bort til ei jente, oser seksuell state og lar den omkranse henne til det bare er dere to. Dog, Caution, seksuell state må få et utløp. Hvis du ikke får pult og staten ikke får gradvis avta kan du ende opp lettere forvirret mens den rasjonelle delen av deg strømmer tilbake. Og ja, du kan få lyst til å slå noe ^^

Dude, det der.....SKAL prøves!

Lenke til kommentar
*snip*

Veldig bra, men for å fortsette analogien så snakker ikke LilleRaven så mye til meg for tiden. Dvs hvis ei jente legger hånda på'n og inviterer ham til å reise seg og hilse på eller grinder'n i fem minutter så får jeg kanskje en reaksjon, men ellers er det stort sett totalt dødt.

Jeg har også prestert å komme i prat med jenter som har rankert som noe nær en perfekt 10'er både utseende- og personlighetsmessig, laget meg en mental notis om at jo, hun var jævla fin, og så bare fortsatt å preike piss.

Så, hvordan føle noe man ikke engang kan finne? :confused::hmm:

Og for å gjøre forvirringen helt komplett - alt funker ellers, men skal jeg snakke til ei jente er det som om jeg står i en stamp med isvann opp til navlen. Jeg har et par ideer om hvorfor, men jeg har fletta peil på hvordan jeg skal få Junior til å reagere "fornuftig". Blæh...

PS: Jeg er ikke så passiv lenger, takket være -Nikken :p

Endret av Raven_Heart
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...