Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri

Anbefalte innlegg

er det noen her som har hatt commitment-issues og kommet seg over dem?

Ja, jeg har commitment-issues, men har akkurat klart å våge meg inn i et forhold igjen og jeg bare venter på at det går til helvete igjen. Det er uansett min eneste løsning på problemet, og hun her (eller noen for den saks skyld) kan da neppe være like gal som min eks. Nå aner jeg ikke om du er i samme situasjon, men jeg bare sier at hvis du virkelig har lyst til å overkomme commitment-issuesene dine må du vel bare hoppe i det igjen og gjøre det bedre enn sist. Ærlighet og sånn. Alfagreier. Selv om det er et forhold.

Endret av Kakofoni
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
...og jeg bare venter på at det går til helvete igjen.

Dette er hva som så fint kalles en "self-fulfilling prophecy". Om du har sett The Blueprint burde du vite dette. Hvis ikke så kan jeg kort si at hjernen alltid jobber på spreng med å underbygge dens realitet. Hvis det som er sitert er din realitet kan du være sikker på at forholdet ditt vil gå til helvete.

Uansett anbefaler jeg å lese litt om dette; Mindsets, beliefs, reality-forståelse og lignende.

Lenke til kommentar

Jeg forsøkte meg på en kveld uten KINO, rett og slett fordi en tidligere erobring var til stede. Det resulterte i at jenten tok initiativ og tok på meg. Jeg satt med hendene i fanget hele kvelden, og jeg merket frustrasjonen. Hadde jeg bare vært kjip nok til å forsøke meg...

Kanskje imorgen.

Lenke til kommentar
jeg må mest snansynlig slutte å drikke så myeat jeg ikke husker noe av kvelden...

husker bare pianodama sa: "ive got a very jealous boyfriend, so i cant do that"...

biatch....

Vurdert muligheten for at hun tok deg for enda en tafatt hobbysjekker på stupfylla og ga deg autopilot-responsen?

Lenke til kommentar

Fy faen. For en ukes tid siden begikk jeg meg ut på et ukjent terreng, game online. Jeg åpner en jente på andre siden av landet, siden jeg skal en trip dit neste uke. Etter masse viss vass spør hun om facebook og msn'en min. Midt ut av det blå og inne i samtalen påpeker hun hvor mye jeg ligner på en person.

Jeg åpnet en jente på andre siden av landet, og det viser seg at hun er i samme sosiale sirkel som broren min. Jeg vet ikke oddsene for det, men selveid er i alle fall veleid.

Endret av Mido
Lenke til kommentar
Jeg lå nylig med en jente som eksen min flytter inn med nå. FUN!

Wait, what?

Jeg er sammen med en jente. Jeg slår opp med jenten, drar ut på byen og finner meg en ny. Hun blir med meg hjem, noen dager senere ser jeg eksen min og byjenten sammen. De er nettopp blitt venner, og nå, noen uker senere, har de bestemt seg for å bo i kollektiv sammen.

Lenke til kommentar

Siden det har med kommunikasjon på tvers av kjønn å gjøre, samt at første melding er småflørtete, poster jeg historien min her i tillegg til i "tråden om kvinnfolk-logikk". Jeg vet ikke med dere, men slik tankegang er fullstendig turnoff her i gården:

Etter å ha blitt kontaktet av et tilfeldig, 22årig kvinnemenneske på nettby, sitter jeg igjen med prakteksemplarer på redselsfull kvinnfolk-tolkning:

Først hun, så meg, deretter annehvert:

-Må si jeg likte profilen din veldig godt. Hørtes nesten perfekt ut. (For godt til å være sant).. Hehe...

Men står til med deg da?

-"Om noe høres for godt ut til å være sant, er det som regel det", har mange kloke mennesker sagt.

Profilen min er dønn ærlig og lite sugarcoated den, men jeg har ikke vanskeligheter med å påpeke mangel på perfeksjon i sammenheng med din: Jeg har _overhodet_ ingen interesse av fotball. Bortsett fra å spille tjuett på løkka. Fotball på TV utgår lett til fordel for Curling, om ikke tilogmed kappgang(grøss).

Jeg bør kanskje nevne fotballignoransen min i profilen da, så slipper fler uskyldige sjeler å tro jeg er bedre enn jeg er.

Sånn helt ellers står det bra til!

-Om du ikke har no interesse av fotball burde da ikke være no problem. Alle har forskjellig smak.. Unødvendig å utdype det så mye pga jeg liker det og ikke du.. Jeg ville jo egentlig bare si at jeg likte det jeg leste.. Men da var du ikke så "perfekt" alikevel.. Ha en fortsatt fin dag

-Haha, nå tror jeg du tok det litt annerledes enn det var ment, gitt. Det var ikke ment fornærmende eller avvisende på noe som helst vis, at det ble mengden ord det gjorde er rett og slett et resultat av måten jeg skriver på.

Jeg har absolutt ikke noe problem med å omgås "fotballidioter", de fleste vennene mine er strengt tatt slike.

MAO var det bare ment som en liten morsomhet med hensyn til at halve din profil hadde fotballstoff, og at det første jeg kom på når jeg leste "for godt til å være sant" var nevnte sitat.

Ikke noe faktisk negativt altså

-Jeg tok ingenting av det negativt.. Jeg bryr meg fint lite om hva andre mener.. Bare et takk for det jeg skreiv hadde vært det jeg forventa.

-Ah, sånn å forstå. Jeg er usikker på om jeg nevner det i profilen, men jeg er dessverre utstyrt med forholdsvis korte sosiale antenner, så litt kalibreringsvansker oppstår med ujevne mellomrom.

Det var _selvfølgelig_ veldig hyggelig å høre!

[litt uviktig, småsurt pludder fra henne og litt solskinn fra meg følger, hvorpå historien fortsetter:]

-Mhm.

Hør, før jeg stikker avgårde for en måneds tid, skal du få et velment råd(No offence, men det var ganske lett å se at du ble litt.. mutt av noe jeg skrev) :

Ta ALT i beste mening. Dette er en av få ting jeg vet hva jeg snakker om, og jeg kan love at å ta ting negativt når det _kan_ ha vært uskyldig, fører bare til vondt for en selv.

Hvis du umiddelbart tar noe i en kjip mening, tenk igjennom en gang til om det _kan_ ha vært ment positivt eller uskyldig. Og er det noen som helst mulighet for det - tolk det positivt. Det gir deg ikke bare mye mer å smile av, det har dobbel effekt fordi det totalt avvæpner de som faktisk mener noe negativt når du tolker det velment.

Totalt sett gir det deg en veldig mye lysere og lykkeligere hverdag og liv, det garanterer jeg personlig.

Lykke til, ha en fin helg!

-Hadde du visst hva det var snakk om så hadde du ikke skrivd alt det der. Ganske så bortkasta.. Og jeg trenger ikke fra en person jeg ikke kjenner. Jeg klarer meg utmerket uten dine "vise" ord.. Jeg vet faktisk hva jeg gjør og hvorfor, noe du ikke vet at jeg gjør..

Er det mulig å være SÅ bitter? Jeg sendte et siste svar, men hun blir vel bare forbanna:

-Nå tok du tilogmed det velmente rådet dårlig opp, ser du virkelig ikke hvordan det forsurer hverdagen og humøret?

Jeg vet ikke "hva det er snakk om", og har heller ikke behov for å vite det. Jo, jeg hadde skrevet akkurat det samme, det var helt generelt råd kjære deg, ikke tilsvar på noe konkret.

Og at jeg ikke kjenner deg spiller heller ingen rolle, sannhet er sannhet, lykke er lykke og blide mennesker er blide mennesker. Heldigvis.

Dog ser jeg at du er trassig innstilt til mine innspill uansett nå, så bidrar nok desverre lite uansett hva jeg sier. Lar deg derfor være i fred fra nå, jeg får bare håpe det synker inn en dag, kanskje om du hører det fra noen andre

http://www.youtube.com/watch?v=RntL-2uwt_g

http://www.youtube.com/watch?v=l9K4BKkLaCI

Ønsker deg all mulig lykke fremover

Greit nok at jeg er kvalmende hyggelig i mine meldinger, men er det mulig å være så POTTEsur for ingenting? Jeg lo hvertfall godt. Jenter; Det over er prakteksemplar på hvordan dere ikke skal reagere.

Lenke til kommentar

Skjønner hva du snakker om toth. Selv legger jeg ofte merke til at jenter som til vanlig er i rimelig godt humør og kan ta ting med et smil, har en tendens til å ikke gjenspeile det på nettet(facebook osv). Der blir de ofte aggresive og grinete for de minste ting som går på deres bekostning. Derfor hjelper det ofte å være forsiktig i starten (selv om hun der virket usedvanlig sint)

Lenke til kommentar

Haha, vet ikke en gang hva jeg skal si, hadde nok sluttet å sende meldinger med hun etter andre svaret! Eneste jeg kan komme på som ser litt "feil" ut, er at du er så utdypende som du er i svarene, når hun skriver såpass lite og du ramser opp med en halv side, så virker du overinteressert bare av førsteinntrykket.

Men uansett, ganske spaca kjerring. Tror hu var litt dum eller bare hadde pms, du vet aldri ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...