Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En "date" i seg selv er dårlig ide, ettersom det setter dama i en rolle hvor det er forventet at hun skal gå sakte frem.

Få hun med på en spontan filmkveld? Eller bare dra hun med deg på en vors.. Å planlegge minst mulig er cluet her.

Lenke til kommentar
En "date" i seg selv er dårlig ide, ettersom det setter dama i en rolle hvor det er forventet at hun skal gå sakte frem.

Få hun med på en spontan filmkveld? Eller bare dra hun med deg på en vors.. Å planlegge minst mulig er cluet her.

Hvordan får man til en spontan filmkveld?

Så ringe dama og spørre om hun er ledig til uka er en dårlig idè?

Lenke til kommentar

Vel, du sier du prater med hun. Nevn en film du synes er bra, og hør om hun har sett den. Har hun ikke sett den så har hun ikke annet valg en å komme til deg på fredag å se den.

Eventuelt finn et fag du synes er vanskelig og spør om hjelp, eller bare prøv å komme på en gruppe med hun. Jobb sammen hos deg eller henne og si du trenger en pause -> launch en film. Bridge over.

Og ikke ta det over tlf hvis du skal finne på noe nei, og heller ikke gi hun åpne spørsmål som "til uka", fastslå en dag/kveld hvis du absolutt må. Men merk at det å gå på en date er veldig dumt hvis du ikke allerede vet at du har hun attraktert ;)

Endret av DMN
Lenke til kommentar

Når det kommer til "dates" er jeg mest fan av:

"Hey, lyst til å spandere et glass vann på meg? Tenkte *insert cafe here* på *insert day* sånn 16-ish."

(jeg er så forbanna blakk at jeg kun drikker vann på kafe for tiden :p )

evt.

"Jeg tenkte å kjøpe en gave til lillesøstra mi - type klær. Jeg trenger hjelp!"

Lenke til kommentar

Jeg hadde ikke dratt ut hvis jeg var broke. Jeg er løs med lommeboken rundt jenter, rett og slett fordi jeg har snakket med mer enn nok jenter som er kjempeglad i kjæresten men som blir litt irritert når han ikke har råd til å dra ut eller må låne penger hele tiden. Jeg viser at jeg har orden på økonomien og at det aldri vil skape problemer i forholdet. Nok en ting jeg har under kontroll.

Lenke til kommentar
Jeg hadde ikke dratt ut hvis jeg var broke. Jeg er løs med lommeboken rundt jenter, rett og slett fordi jeg har snakket med mer enn nok jenter som er kjempeglad i kjæresten men som blir litt irritert når han ikke har råd til å dra ut eller må låne penger hele tiden. Jeg viser at jeg har orden på økonomien og at det aldri vil skape problemer i forholdet. Nok en ting jeg har under kontroll.

Er ikke så lett når husleia ligger på 4k, og du får 6600 i stipend.

Har uansett aldri vært en sånn "jeg spanderer"-type, og glad for det. Nærmeste jeg kommer er at jeg kan betale taxien hjem fra byen ... en gang.

Lenke til kommentar

Hei. Var på fest forige helg, og endte med å kline med en jente i 2 timer omtrent, og havnet på do etterhvert. Ble ikke noe sex, men heller litt oralt. Det har nå gått over en uke, og jeg har egentlig bare snakket med henne på facebook. Hu synes det er litt flaut og sånn, så er litt vanskelig å få snakket med henne på skolen. Passer også som oftest ganske dårlig.

Når jeg snakker med henne på facebook, er det som oftest jeg som må si hei, men når vi først er i gang, skriver hun som bare det, spør meg om ting, og har smileyer i absolutt alle svarene.

Det jeg lurer på er hvordan jeg skal gå fram nå? Jeg har lyst til å bli bedre kjent med jenta, men føler det er litt vanskelig i denne situasjonen.. Skal jeg ringe henne å spørre om hun vil være med meg hjem å se en film eller lignende? Har jeg ventet for lenge?

Håper noen kunne vært så snille å hjulpet meg litt.

Takk

Lenke til kommentar
Isolere, eskaler, close.

Lyst til å forklare det litt nærmere?

Isolér: Vær med henne alene, ikke rundt folk. Hun er ikke flau for det hun gjorde, hun er flau fordi folk kan finne ut av det. Jenter vil ha sex, de vil bare ikke at noen skal vite om det. I hvert fall ikke en bj på dass.

Eskalér: Når dere er alene vil hun ikke lenger tenke på hva andre tenker om dere, og da har du en fin mulighet til å begynne på an igjen der dere sist slapp. Hvis du er interessert i et forhold ville jeg ikke åpnet smekken og luftet kuken med en gang, men den avgjørelsen tar du selv. Etablér en vibe og få henne inn i den, enten det er en vibe av at når dere to møtes så puler dere som villkatter eller en vibe av at når dere er sammen så klikker dere perfekt og er skapt for hverandre.

Close: Få til det resultatet du er ute etter. Hvis du får et kyss av jenten du er forelsket i og jeg har sex med en tilfeldig tøs så har vi oppnådd akkurat det samme, vi har avsluttet sjekkesituasjonen med et resultat. Når det er en jente man er oppriktig interessert i så burde man ikke tenke på å få seg noe som den eneste formen for closing, man burde se på det som noe man gjorde som beveget forholdet fremover. Hvis dere blir enig om å dra ut sammen til uken og dere kysser litt før hun går så er det en bunnsolid close.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...