Raijin Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Bare til å teste det Frigata. Ingen kan vite om det er penger eller maskingevær du har i kofferten din Lenke til kommentar
Touchdown Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Jeg satt med en jente forrige helg som jeg hadde en god tone med, og da jeg skulle forlate henne for å hilse på en kompis som nettopp hadde kommet skulle jeg kysse henne på kinnet. Hun feiltolket signalet mitt og kysset meg på munnen, og ble flau. Piiiiinlig for henne, ikke sant? Jeg ble selvsagt med henne hjem. Nesten det samme her. Satt på et utested med en kompis, også kommer to fine damer bort til oss, og setter seg til bordet vårt. Jeg kom på en god tone med brunetten, og starta å tasfe, være litt frekk osv. Blondie sa etter ca 20 minutter, at de må gå, og jeg sa til brunetten at jeg ikke vil at de skal gå, og går inn for et kyss på kinnet, hun tolker det for en kyss på munnet, og går inn full guffe. French og alt. Hey, jeg har også en liknende historie, bare at min endte bad. Jenta drev å maste om at hu ville gå hele tiden, men hu ble bare sittende. (Prob ville hu ha med meg, noe jeg ikke fikk med meg.) Når hu endelig reiste seg for å gå strekker hun seg mot meg. Jeg prøver å gi hun en hadeklem, men ser nå at hun faktisk prøvde å kysse meg. Jenta blir flau og stikker, alene! Sucks 2 be me. Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 *wall o' text* * Raven, treffer jeg deg en dag skal du få minst 3 øl. Du er et medmenneske av rang! Jeg har alltid hatt lyst til å sjenke han! Men hver gang jeg møter'n på byen, så er jeg for dritings til å huske på det :/ Lenke til kommentar
Svenskekongen Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 August S: Dette er godt kjent psykologi. Man ønsker sterkere det man ikke kan få (blant annet derfor gifte menn kan være ettertraktet). Hu visste først at du var interessert, og hadde kontrollen. Nå lurte hun på hva som skjedde, og du ble plutselig mer interessant. Du fikk kontrollen, og interessen hennes økte. Kan godt være at hu er gira, eller at hu bruker interessen din til å pleie "egoet" sitt. Akkurat det er umulig å svare på for oss, men det høres veldig bra ut.Det er fint. Det skjer forøvrig hver eneste gang jeg ikke klår eller snakker med hun. Man bør vel balansere klåing/careface ganske godt, så hun ikke får full kontroll, eller at hun til slutt ikke gidder prate med meg? August S: Ja, må ha litt balanse. Men hvis ting ikke "skjer", kan interessen til slutt dø ut. Spør deg hva du vil med henne. Bli bedre kjent, ta flørten et steg videre? I så fall, be henne med på noe en dag, finn på en artig aktivitet dere kan gjøre sammen. Får du henne på tomannshånd, er det lettere å bli kjent, samt at hu kan åpne seg mer. Kanskje hu er litt tilbakeholden, fordi vennene ser at du berører henne? Be henne med på en tomanns-aktivitet, og fokuser på å ha det gøy. Så berører du henne en del samtidig, men gi litt blandede signaler. Men igjen, det spørs hva målet ditt er. Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 August S: Ja, må ha litt balanse. Men hvis ting ikke "skjer", kan interessen til slutt dø ut. Spør deg hva du vil med henne. Bli bedre kjent, ta flørten et steg videre? I så fall, be henne med på noe en dag, finn på en artig aktivitet dere kan gjøre sammen. Får du henne på tomannshånd, er det lettere å bli kjent, samt at hu kan åpne seg mer. Kanskje hu er litt tilbakeholden, fordi vennene ser at du berører henne? Be henne med på en tomanns-aktivitet, og fokuser på å ha det gøy. Så berører du henne en del samtidig, men gi litt blandede signaler. Men igjen, det spørs hva målet ditt er. Takk skal du ha! Jeg er med hun omtrent hver dag, men da er det alltid andre til stede så det kan godt være det det er. Hun har hintet til å finne på noe bare oss to, men hun er ny på skolen og hun har ikke så mye selvtillit. Jeg liker hun, og har lyst på et forhold. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Hei folks! Jeg har et problem... og det problemet er at jeg stresser for mye. Da tenker jeg på stress, ikke bare i PU-situasjoner, men også f. eks når jeg øvelseskjører og gjør andre ting som er nytt for meg. Er også ganske vesentlig føler jeg å få gjort noe med stress-nivået mitt i forhold til eventuelle jenter som kunne ha blitt LTR, men som jeg sikkert skremmer vekk. Da tenker jeg på at når jeg stresser i forhold til måloppnåelse = needyness. Noen pointers? Lenke til kommentar
toth Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Hei folks! Jeg har et problem... og det problemet er at jeg stresser for mye. Da tenker jeg på stress, ikke bare i PU-situasjoner, men også f. eks når jeg øvelseskjører og gjør andre ting som er nytt for meg. Er også ganske vesentlig føler jeg å få gjort noe med stress-nivået mitt i forhold til eventuelle jenter som kunne ha blitt LTR, men som jeg sikkert skremmer vekk. Da tenker jeg på at når jeg stresser i forhold til måloppnåelse = needyness. Noen pointers? Tja.. er vel mange diverse piller og behandlinger som hevder å være stressdempende, men hvorfor ikke sjekke ut noen meditasjonsteknikker? Lenke til kommentar
toth Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Det hotteste nye på bootcamps: Lenke til kommentar
Svenskekongen Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Xtra: Det første som impulsivt faller meg inn (overhodet ingen fasit, og mye er innlysende): Dette er normalt. Du stresser fordi du må konsentrere deg om flere ting på en gang. Med mer øving skjer ting mer automatisk, da målet er å slippe og TENKE så mye. Jeg har noen subjektive råd. Eks 1: Å svinge, blinke, se seg for, beherske pedalene er mye som skal gjøres samtidig. Du TENKER på å blinke, og glemmer pedalene, fordi det er vanskelig å tenke på flere ting samtidig. Løsning: Naturlig nok mer øving! Men ikke gap over for mye på en gang, men del oppgavene opp i mindre deler! Behersk steg en så godt som mulig, før du begynner på steg to. Jo større "problemet" er, jo mer stresser du. Plukker du utfordringa fra hverandre, har du mindre overkommelige oppgaver, som medfører mindre stress. Etter hvert trenger du ikke TENKE så mye, og du har lykkes. Altså; prøv og del opp utfordringene så mye du kan underveis, uansett hvilke utfordringer du møter!! Og ros deg selv når du lykkes underveis. Andre måter å slappe av på? Pust rolig, tenk at du er rolig, og fortell deg selv at du er rolig. STRAKS (!!) du begynner å stresse, fokuser enda mer på dette. Stopp opp og begynn på nytt, fra der ting begynte å skjære seg! Resultat: Du kveler stresset når det oppstår, og du overtar kontrollen. Eks 2: Du er på fest, eller prater med ei dame du liker. Du er needy, og skremmer dem vekk med stress. Løsning: Igjen, ha riktig fokus. Du må TENKE mindre der og da. Men hvordan? F eks ved kun å fokusere på å ha det gøy (!), være mer impulsiv, samt koble ut "hva bør jeg egentlig gjøre nå." Skal du tenke, så del det opp her også: Ikke tenk "Dette er en mulig LTR, så nå må jeg gjøre ALT riktig." Eller "Henne må jeg imponere!" Sett mindre mål: "Ok, målet er å gå bort til tre jenter i dag." Eller "målet er å få henne til å le to ganger." Eller "målet er å prate med jenta i minst ti minutter." Neste gang er kanskje målet "et kyss på kinnet." Da lykkes du underveis, og kan gå videre fra det, i stedet for å strekke deg mot LTR-tanken og "imponere henne"-målet hele tida. Det siste øker stresset, mens de andre eksemplene minsker det, fordi du har gjort oppgaven mer overkommelig. I bunn og grunn handler det altså om å tenke mindre, og å roe ned straks stresset kommer. Som klisjeen sier: Ikke fokuser på resultatet, men på oppgavene. Og de deler du opp til de er overkommelige. August S: Flott. Da ville jeg spurt om hu vil finne på noe en dag. Det er ingenting å vente på! Men hva da? Gjerne en aktivitet der noe "skjer", og dere har det gøy sammen. Sørg for at dere kan prate litt også (som er vanskelig f eks på kino.) Svenskekongen Lenke til kommentar
Honey Badger Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Kvalitet Jeg tror ikke jeg vet om noen andre på forumet som har så jevnt over høy kvalitet på innleggene sine. Creds til deg, Raven! Lenke til kommentar
Raven_Heart Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 (endret) Kvalitet Jeg tror ikke jeg vet om noen andre på forumet som har så jevnt over høy kvalitet på innleggene sine. Creds til deg, Raven! Aww... Blir helt varm og lodden inni meg av all denne rosen PS: Jeg drikker ikke øl, toth Endret 14. oktober 2009 av Raven_Heart Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Hei folks! Jeg har et problem... og det problemet er at jeg stresser for mye. Da tenker jeg på stress, ikke bare i PU-situasjoner, men også f. eks når jeg øvelseskjører og gjør andre ting som er nytt for meg. Er også ganske vesentlig føler jeg å få gjort noe med stress-nivået mitt i forhold til eventuelle jenter som kunne ha blitt LTR, men som jeg sikkert skremmer vekk. Da tenker jeg på at når jeg stresser i forhold til måloppnåelse = needyness. Noen pointers? Du mener at du blir stressa fordi du tenker "nå må jeg ikke bli stressa for da føkker det opp alt", selv i situasjoner du føler deg ganske trygge i? Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Stress er et helvete, og halve livet mitt er basert på stress. Jeg var 16 år gammel da legen min sa at jeg lider av stress, og siden da har jeg prøvd å roe ned. Det er ikke lett, først og fremst fordi jeg er en emosjonell fyr. Da tenker jeg på at jeg blir lett sur, lett oppgitt osv. Tingen er at jeg må leve med meg selv hele livet, og hvis jeg er stresset alltid og plager meg selv... hva vil da andre synes om meg? Dreier seg om at du må være i stand til å skru ned stresset, mediter, pust dypt eller tenk på at du er i din egen boble, hvor du er alene og lever i fred uten at noe utenifra kan skade harmonien i din boble. For min egen del har jeg blitt roligere naturlig, ved å utfordre de tingene som stresser meg. Jeg har et hundeproblem, men jeg prøver å omgås med hunder, slik at det stresset blir mindre. Stress er farligere enn folk tror, i helgen havna jeg på sykehuset pga sting i brystet (jeg har en mild lungebetennelse). Siden da har jeg nesten svimt av hver gang jeg begynner å stresse med noe, så jeg har måttet meditere og teste ut diverse tehnikker. Det hjelper meg, så finn en metode som funker for deg... tro meg, det jeg gjør nå er ikke noe jeg vil. Men det er nødvendig, og da gjør man det... ---------------------- Jeg har date i helga, det blir bowling og kafé. Satser på at det med kafévalg blir spontant som rakkern. Ingen av oss er flink i bowling, så det kan bli gøy. Skal definitivt snike inn KINO der . Jeg gleder meg, dette er det jeg elsker med PUA... få med meg en kvalitetsjente på aktivitet jeg liker, og ta ting videre derifra. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Bowling er så forbanna koselig. Jeg savner dater hvor jeg var den eneste som drakk. Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Får mer IOI fra kjerringa Sa idag at jeg muligens skal flytte, og da skulle hun flytte inn sammen med meg osv. Og idag klarte hun såvidt ikke holde fingra av fatet igjen. Spørsmålet er da, hvordan skal jeg eskalere? Jeg har allerede fått inn masse berøring, men hva gjør jeg nå? Lenke til kommentar
toth Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 PS: Jeg drikker ikke øl, toth Å spandere en øl menn imellom er ikke bare å gi deg en øl å drikke. Det er en statement, et vitnesbyrd om respekt, en anerkjennelse. Du har altså værsågod å ta den imot, så får du heller gi den videre til nærmeste dame Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 (endret) Får mer IOI fra kjerringa Sa idag at jeg muligens skal flytte, og da skulle hun flytte inn sammen med meg osv. Og idag klarte hun såvidt ikke holde fingra av fatet igjen. Spørsmålet er da, hvordan skal jeg eskalere? Jeg har allerede fått inn masse berøring, men hva gjør jeg nå? Du har henne på kroken, hva er problemet? Eskalering er ikke noe som slutter før sex. Det du gjør er å få henne alene med deg også går du fremover gradvis. Er ikke noe magi dette her. Takk for et godt svar, Svenskekongen. Altså, det er ikke det at jeg stresser når jeg for eksempel snakker med jenter, men det er når det først treffer en jente som har "noe mer" og jeg får noe interesse tilbake at jeg begynner å stresse med "hun der kunne jo kanskje blitt/vært..." Det er på en måte alltid underliggende. Kanskje jeg rett og slett får gå ut og fiske en ONS, da det kanskje kan roe meg ned litt. Endret 14. oktober 2009 av Xtra Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Altså, det er ikke det at jeg stresser når jeg for eksempel snakker med jenter, men det er når det først treffer en jente som har "noe mer" og jeg får noe interesse tilbake at jeg begynner å stresse med "hun der kunne jo kanskje blitt/vært..." Det er på en måte alltid underliggende. Kanskje jeg rett og slett får gå ut og fiske en ONS, da det kanskje kan roe meg ned litt. Jeg har vært i samme situasjon som deg jeg, og med jenta ovenfor (som jeg liker) bestemte jeg meg for å ikke drite meg ut på. Du må få erfaring ved å sjekke opp flere jenter, og når du ser deg ut en blir det naturlig å sjekke opp henne også. Er i sånn situasjon jeg er i nå. Svenskekongen og Raven_Heart, creds til dere for veldig gode innlegg. Lenke til kommentar
Schwarzkopf Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 (endret) Hmm, jeg har lenge hatt et godt øye til venninnen til venninnen min, og etter at jeg hadde isolert henne, hvisket hun noe til meg som jeg ikke visste hvordan jeg skulle forholde meg til: "Du er akkurat en sånn gutt jeg liker, bare så sinnsykt synd at du er vennen til *navn*". Jeg ble mildt sagt satt ut. Var dette push and pull på sitt beste, eller bare en real shit test? Jeg bare ignorerte den uansett, men alikevel hadde det vært kjekt å høre hvordan resten av godfolket forholder seg når target begynner å få kalde føtter fordi dere har en felles bekjent. Endret 15. oktober 2009 av Mido Lenke til kommentar
thrice Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Verste scenario er at vennina di følelser for deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå