Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf

And on that note, her er sanger som får MEG i state:

 

Nomy - Cocaine

The Strokes - You Only Live Once

Whimsical - Walk Like A Champion

Asher Roth - I Love College

Black Milk - Losing Out

Michael Jackson - Billy Jean

Foo Fighters - Best Of You

 

Dette er alle sanger som ene og alene får meg i state, uten noe WOOOOO-YEEEHA. Men det kan funke det også...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjedde noe rart idag. Jeg driver jo ikke akkurat aktivt PU, men her er greia:

For en stund siden ble jeg kjent med ei jente. Ville ikke faile på denne jenta også, så jeg flørtet som bare faen. Alltid når jeg har berørt hun har hun nesten vært littegrann unnvikende. I dag bestemte jeg meg for å gi faen i henne, jeg bare satt der, og hun klarte omtrent ikke å holde fingra av fatet. Er dette å være "hard2get" for min del, eller var hun bare i kåt modus?

Endret av August S
Lenke til kommentar
Å spørre noen hva som får deg i "state" er som å spørre hva slags musikk som er "bra". Vil tro det finnes over en milliard ulike svar.

 

For meg er det Deadmau5, en del Guetta + andre random DJ's som gjelder.

Sant det du sier, men hurtige, lystige sanger er jo bra for å komme i state. En dyster langsom sang har aldri fått meg i state.

 

Men jeg er enig i det du sier.

Lenke til kommentar
Jeg har funnet ut at Black Eyed Peas med I got a feeling, er en konge sang for å få deg i rikting stemning for å gå ut.

Jeg får også lyst til å gå ut av den sangen. For å slippe å høre mer av den, så det holder gjerne med litt bort i gata eventuelt inn i naborommet og tvinge roommaten til å skru av skiten.

 

Red.:

 

Noen sanger som får meg i state:

 

War - Low Rider

Run-DMC - It's Tricky

Run-DMC - It's Like That

Michael Jackson - Beat It

Daft Punk - Robot Rock

Daft Punk - Voyager

Daft Punk - One More Time

Daft Punk - Digital Love

Daft Punk - High Life

Alter Bridge - Come to Life

Alter Bridge - Coming Home

Phoenix - If I Ever Feel Better

Lil Wayne - Lollipop

Lil Jon - Get Low

Will Smith - Miami

House of Pain - Jump Around

Laurent Wolf - No Stress - Fordi russetiden var awesome, og den minner meg om russetiden

Sunset Strippers - Falling Stars

Uniting Nations - Out Of Touch

Armand van Helden - I Want Your Soul

Armin van Buuren - Unforgiveable

Eric Prydz - Pjanoo

SASH! feat. Stunt - Raindrops [Encore Un Fois] (Hardcore)

Rockwell - Somebody's Watching Me

Tiësto - Elements Of Life

Dave Darrell - Children

Dave Darrell - Freeloader

Snow - Informer

Dire Straits - Brothers In Arms

Disturbed - The Game

David Guetta - Love Is Gone

Scotty - The Black Pearl - Igjen, russetiden

Endret av Atald
Lenke til kommentar

Heisann, er ny innen "the game" har lest litt av det game og endel på forum, har fieldtestet masse though, fått litt erfaringer om hva jeg syns fungerer for meg.

 

På fredag så var jeg på fors hvor jeg satt å snakket med 4 jenter alene.

hun jeg ville ha snakket jeg ikke nesten ikke med, utenom når hun kom med en litt småfrekk kommentar da latet jeg som jeg ble sur, og hun kom rett i fanget mitt å sa unnskyld (IOI?) jeg krevde klem som unnskyldning, hun klemte meg og kysset meg på kinnet (IOI?) og så skulle vi på byen, jeg skulle med kompiser å hun skulle en annen plass, begge skulle på nachs til samme personen som der var vors til, å da sa hun når vi dro at hun ville ligge på samme rom som meg (IOI?)

kunne vell fått hun men røyket meg bort og sovnet så stupid me!

 

Lørdag.

fotball avslutning på utested som vi hadde for oss selv til klokken 10, fikk veldig bra state av dette å klarte å kiss-close 2 jenter hvoran hu ene var fra russland å så vidt kunne engelsk.

 

må si dette er veldig artig å drive med, å se hvor langt en kan dytte grensene sine, men føler det er litt farlig, for nå ser jeg på jenter som et spill.

 

 

Sang som får meg i state rick ross - everyday im hustling

Endret av samebob
Lenke til kommentar

August S: Dette er godt kjent psykologi. Man ønsker sterkere det man ikke kan få (blant annet derfor gifte menn kan være ettertraktet). Hu visste først at du var interessert, og hadde kontrollen. Nå lurte hun på hva som skjedde, og du ble plutselig mer interessant. Du fikk kontrollen, og interessen hennes økte. Kan godt være at hu er gira, eller at hu bruker interessen din til å pleie "egoet" sitt. Akkurat det er umulig å svare på for oss, men det høres veldig bra ut.

 

Samebob: Ga deg klem, kyss og ønsket å dele rom? Kan vel trygt kalles IOI ja... For øvrig godt "jobba". Ja, jeg kan også se det litt som et "spill". Det viktige er (som mange påpeker) å være ærlig, og ikke gå på akkord med seg sjøl. Sjekking er veldig ofte et "spill" for jentene også. Nå har jeg det blant annet mye artigere med jentene enn før, samt er mye mer fysisk med dem (alt fra lett kino til sex). Alt dette setter både de og jeg større pris på. Med tida går forresten ting mer automatisk, og du tenker litt mindre. Du blir en mer tiltrekkende person, uten at du bruker altfor mye "teknikker" og spill for å få henne.

Lenke til kommentar
Jeg hører kun på Daft Punk - Robot Rock på repeat til jeg er klar for å dra ut.

Daft Punk <3

 

Jeg har funnet ut at Black Eyed Peas med I got a feeling, er en konge sang for å få deg i rikting stemning for å gå ut.

En chick drev å pratet i vei om at I got a feeling må være tidenes vors sang. :)

 

To "state-sanger" fra meg til dere:

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=mhZ1tPxypHE

Lenke til kommentar
August S: Dette er godt kjent psykologi. Man ønsker sterkere det man ikke kan få (blant annet derfor gifte menn kan være ettertraktet). Hu visste først at du var interessert, og hadde kontrollen. Nå lurte hun på hva som skjedde, og du ble plutselig mer interessant. Du fikk kontrollen, og interessen hennes økte. Kan godt være at hu er gira, eller at hu bruker interessen din til å pleie "egoet" sitt. Akkurat det er umulig å svare på for oss, men det høres veldig bra ut.
Det er fint. :) Det skjer forøvrig hver eneste gang jeg ikke klår eller snakker med hun. Man bør vel balansere klåing/careface ganske godt, så hun ikke får full kontroll, eller at hun til slutt ikke gidder prate med meg?
Lenke til kommentar
(min utheveing)

Hvorfor bryr du deg om hva som er poppis? Du har lest mye fett, mye bra (hey, har begynt å digge mye av prinsippene i MM igjen, tjohei!) men kom deg ut i felt mann, og finn ut hva du mangler.

 

Problemet er nok ikke at jeg har lest for mye, men at det er for mye å lese - så jeg må være selektiv. Grunnet en operasjon er jeg ikke i stand til å gå ut i felten enda, så du kan si jeg har nok av tid til lesing.

 

Leste Get the Girl! i dag, og nå, etter litt ettertanke, tror jeg at jeg har funnet ut hva jeg skal gjøre. I alle metodene jeg har lest har jeg fått "lightbulbs", og funnet preferanser med tanke på "teknikker". Tanken bak å lese så mye er å finne det som passer meg best, men jeg har letet på feil måte. Jeg så etter èn metode som skulle være perfekt for meg, mens jeg hele tiden har funnet små, perfekte deler som er perfekt for meg. Så det jeg skal gjøre er å systematisk gå gjennom det jeg allerede har lest, og plukke ut disse delene og lage min egen "metode" :yes:.

 

Hvilke av MM prinsippene er det du liker?

Lenke til kommentar
Jeg hørte seminaret var en nedtur, noe som ikke skal så mye til etter den heftige hypen. Hva synes du?

 

Jeg er ikke så veldig inne i PU lenger (mistet litt interesse), men jeg synes det var ganske alright.

 

Var ikke så mye nytt" stoff akkurat, men synes Icon er en karismatisk og alright type og han bidro hvertfall med noen nye "takes" på "gamle" problemer.

 

Syntes også at det var morsomt hvordan PU tiltrekker seg så forskjellige folk... for på seminaret var det 18-40 og vi hadde vel 2-3 jenter også..

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...