Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri

Anbefalte innlegg

MM funker, Flawless Natural funker, Gun funker... så lenge du kommer deg ut og gjør noe.

Du vet hva du må gjøre for å utvikle deg. Ikke sitte hjemme og lese. Hold deg til en ting og test det ut --> evaluer og SÅ kan du lese mer eller annet stoff.

Samle sammen en guttegjeng, drikk dere brisen, gå ut og ha en kongekveld. Test ut noen av tingene du har lest. Se om det funker for deg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_guest_*

Hei, kom i snakk med ei jente i går. Etter å ha pratet endel med ho og kysset engang begynte hun å snakke hvor deilig hun synes sex var osv mens vi stod ute å snakket.

Jeg ble litt satt ut, så fikk ikke sagt noe tilbake.. Men følte at hvis jeg hadde svart noe riktig tilbake kunne det blitt noe mer på meg. Eneste jeg sa var "ja det er digg det", omg.

Hva ville dere svart? Eller var det ikke noe spessielt at jenter snakker sånn?

Lenke til kommentar

Der og da har du jo et flott emne til en samtale! Bygg på hvordan samfunnets syn på at jenter som liker sex er horer, og prat om hvor naturlig og deilig det er. Helt sykt lett å bygge opp seksuel spenning rundt det temaet, særlig når hun trekker det fram først.

Lenke til kommentar
Hei gutter! Det er jeg som skrev forrige uke om at jeg "overfalte" en jente på fest og kyssa ho med success.

Prøvde noe i nytt i dag. Var ei HB9er på festen som jeg hadde blitt introdusert til. Vi drev å tok bilder, så jeg sa til ho " Jeg vil gjøre exen min sjalu, kom å ta bilde med meg" Så sa hun først at ho kunne kysse på meg kinnet, så så jeg rart på ho og sa skjerp deg kyss meg på munnen! Denne gangen fikk jeg kyss tilbake, så ble great success!

Haha, dette er jo alt for enkelt.

Neste uke går jeg får F-Close. :)Blir LETT. Har sett meg ut en sterk hb 9,5, må være en av de fineste jeg har settt på leeeenge.

Alle fester har noen jenter som er lette å få i havn. Sist nyttår skulle jeg ha meg et nyttårskyss. Klokken var 2358 og jeg hadde glemt det helt ut, så løp utenfor huset, gikk bort til en jente, holdt rundt hun og sa vi måtte ha et nyttårskyss. Så klinings ble det. Veldig greit når man ikke gidder stresse.

Lenke til kommentar

Hvordan ville dere oppført dere mot en jente som nettopp har fått seg kjæreste, men som indirekte sier at når det går skeis så er det dere to? Ble kjent med en jente samtidig som hun ble sammen med en, og hun har sagt dette til meg, vet liksom ikke helt åssen jeg skal forholde meg til det :p

EDIT: Hun er ikke løs på noe som helst måte.

Endret av Bandidos-Pelle
Lenke til kommentar
Gjest Guest_..._*

Bandidos-Pelle@ Hadde aldri ventet på noen som hadde sagt noe slik. Du skal jo vise at du har flere alternativer, og hvis hun ikke innser det er det hennes loss.

Hvor gammel er ho? 16-17?

Lenke til kommentar

Jesus. Hva er problemet?

Du styrer med andre, og behandler henne som normalt i mellomtiden. Om det blir slutt mellom hun og typen, så har du en potensiell FB/whatever.

EDIT:

Der og da har du jo et flott emne til en samtale! Bygg på hvordan samfunnets syn på at jenter som liker sex er horer, og prat om hvor naturlig og deilig det er. Helt sykt lett å bygge opp seksuel spenning rundt det temaet, særlig når hun trekker det fram først.

Det eneste som kan kødde til ting for deg, er deg selv. Dette er et strålende eksempel. Dess mer du gjør, dess større sannsynlighet er det for å kødde til alt!

Her har jenta alt investert mye i karen, de har kysset osv. Dette er en gylden mulighet til å bare go all "ME TARZAN YOU JANE!" on her ass!

Det jeg mest sannsynlig ville gjort i en slik situasjon: holdt kjeft. Gitt henne fuckeyes big time. Mikrosmil. Len deg saaaaaakte inn, fortsett å se på henne - og når du kysser, skal kysset kommunisere et BEIST som kjemper inni deg - noe du bare så vidt kan kontrollere, og det trenger utløp NÅ! Så tar du hånda hennes og guider henne til nærmeste toalett... Hanky panky-time

Endret av -Nikken
Lenke til kommentar

Sexual game kødder det til? Sjekker du opp kjerringer i kirka du eller? Hvordan vet du at det hele ikke bare var en shit test?

Hadde han sagt der og da at han sa seg enig og beskrivd hvor deilig det vil være å kjøre hun hardt i leiligheten/dassen/gatehjørnet/whatever, så hadde hun (i min erfaring) tent som faen.

Selvom hun sier at hun liker sex så er ikke dette en åpen situasjon til å knulle hu på dassen. Har hatt jenter som har sagt de knuller opp til 5 ganger daglig når de er i FB forhold, og dette har vært reine shit tester.

Lenke til kommentar

Når jenta er med en gutt, de har pratet og faktisk kysset og hun pluselig sier at sex er DIGG! så betyr ikke dette "Jaaa la oss prate om hvor digg sex er". Når du sier at popcorn er digg, så har du ikke lyst til å snakke om hvor digg det er. Du vil ha popcorn! Med en gang!

Når jenta sier sex er digg betyr det: "Less Talking! More Doing!"

Dama er ikke interessert i å sjekke ut hvor tight game du har. Hun er interessert i kjepp.

Derfor kan det bare gå en vei når man så prøver å game henne videre. Noe man vanligvis gjør fordi man er redd for å eskalere videre.

Endret av Raijin
Lenke til kommentar

Det å prate om seksuelle ting kan kødde det til. Dess mer du prater, dess større sannsynlighet er det for at du kødder det til.

Handling > prat i enhver anledning.

På tidspunktet har gjest fått kyssa target. Og da går jeg ut fra at vi snakker tungewrestling. Så klart er det ting som spiller inn her - kroppsspråket og øyekontakt +++

Så, hvis vi sier han har fått en god del IOIs, samt et kyss - så er faktisk dette en invitasjon til å gjøre hva man vil med henne. Hun har lagt et grunnlag, med en brei plattform - hva du gjør med det, er opp til deg. Jeg snakker ikke om å voldta henne på dassn, men hvis du leder så hadde det der glatt utartet seg til gjensidig moro på toalettet.

Ved å prate om hva han kunne tenkt seg å ha gjort med target, så har det en effekt som et forspill - selvfølgelig. Men dette må kalibreres (akkurat som ved toalett-pulls), og det er utrolig mye større sjanse for å kødde det til, at logistikken ikke funker, cockblocks osv osv osv.

Direkte seksuelt game > indirekte seksuelt game

Lenke til kommentar

Jeg har skrevet det på forumet før og nevnt dette for en del jenter som alle virker enig - det er guttens jobb å presse det videre og det er jentens jobb å si ifra om at man har gått for langt, men samtidig innse at det er sånn det fungerer og ikke bli fornærmet. Man eskalerer og eskalerer helt til jenten sier "Her liker jeg meg, vi trenger ikke å gå så mye lenger ikveld" og der stopper man. Man kan selvfølgelig prøve igjen om 10 minutter hvis man vil (en del PU oppfordrer til dette, og det er ingenting galt med å gjøre jenten så kåt at hun trekker tilbake "nei"-et sitt og blir med), men det er ingenting flaut med å ta det neste steget hvis man allerede har fått litt interesse.

Når det er sagt så finnes det bitcher av typen "Ikke tro at jeg ligger med deg ikveld bare fordi vi roter", men sånne jenter er ikke noe særlig uansett. Hvis hun ser på sex som en gave fra henne til deg så har hun feil innstilling, uansett om hun skal bli FB eller kjæreste. Hvis man klarer å unngå å bli flau og se på det som naturlig å ta det videre, samtidig som du innser at det også er naturlig for henne å be deg roe deg ned og ta det i hennes tempo, så pleier ting å gå greit.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_guest_*
Det jeg mest sannsynlig ville gjort i en slik situasjon: holdt kjeft. Gitt henne fuckeyes big time. Mikrosmil. Len deg saaaaaakte inn, fortsett å se på henne - og når du kysser, skal kysset kommunisere et BEIST som kjemper inni deg - noe du bare så vidt kan kontrollere, og det trenger utløp NÅ! Så tar du hånda hennes og guider henne til nærmeste toalett... Hanky panky-time

Hehe,det der var veldig bra!

Grunnen til at jeg ble usikker var fordi hun først snakket om at det hadde blitt så mye sex med randoms i det siste, og at hun skulle skjerpe seg blabla, men deretter at det var fordi det var så godt og at jeg ikke måtte se på ho som noen tøs osv.

Siden ho sa det på den måten tenkte jeg at dette kunne hun ha sagt til hvem som helst, og at ho ikke la noe i det. Ville derfor ikke drite meg med å be ho med inn på doen... Det var bare et lite kyss også, som jeg egentlig lurte meg til..

Tror dere hun la noe i det? Eller det vanskelig å si?

Kommer uannsett til å møte ho på flere fester senere, så håper jeg ikke har driti meg ut..

Lenke til kommentar
Lazsjis: Det er det svakeste svaret på et spørsmål jeg noengang har lest. =D

Jeg håper det var ironi, men jeg vetta faen jeg. Synes selv jeg svarte ganske bra. Blir veldig glad om det ikke er det, da ros fra dine hardtslående fingre over internett vil bety mye for meg.

Hei gutta med draget. I stedet for å la dette bli et langt innlegg med masse bakgrunnshistorie hopper jeg rett til spørsmålet:

Hvor burde jeg fortsette (og ikke si get-in-field)?

Har pløyd gjennom:

The Game

The Pick-Up Artist 1&2 (showet)

Mystery Method

Revelations

Introducing NLP

Mystery's DVD Archive

The Vault Collection (DVDene som følger med Revelations)

Annihilation Method

+ masse diverse rundt om på nettet

Laster ned Way of the Gun ATM.

Jeg spør fordi jeg er veldig forvirret over hvordan scenen har utviklet seg siden M3, og hva som er greia for tiden.

Håper på et svar som ikke bare nevner en metode/bok, men en generell forklaring om hva som er poppis.

TUSEN TAKK :)

(min utheveing)

Hvorfor bryr du deg om hva som er poppis? Du har lest mye fett, mye bra (hey, har begynt å digge mye av prinsippene i MM igjen, tjohei!) men kom deg ut i felt mann, og finn ut hva du mangler.

Av annet bra stoff:

Power of Now/New earth - Echkart Tolle

Sex god method, how to make love all night, my secret garden.

Code of the Natural

Moteblogger rundt om kring på nettet

Lenke til kommentar
Lazsjis: Det er det svakeste svaret på et spørsmål jeg noengang har lest. =D

Jeg håper det var ironi, men jeg vetta faen jeg.

Det var det ikke, du svarte ikke på spørsmålet i det hele tatt. Jeg så ikke én sanganbefaling, bare samme "woo"-tale som Tim gir om å dunke i vegger og oppføre seg teit. Vi må bli flinkere til å svare på spørsmål her inne og ikke bare gi de samme talene om igjen og om igjen om å gå ut i feltet og at det ikke finnes snarveier og sånt. Lurer de på noe spesifikt så burde vi klare å hjelpe dem med det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...