Raijin Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Guest_random, du har allerede lest for mye. Ta en teori, stikk ut og test den, se hva som funker for deg. Det du har lest er omtrent samme ulla. Funker det for deg, eller er du lysten på å teste noe annet? Lenke til kommentar
Catastrof Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Hei. Ung fole på 17 som har lyst å bli bedre med jenter her. Har kjæreste, men vil allikevel bli bedre med det motsatte kjønn, og tørre å ta kontakt med jenta på bussen/butikken uten å føle meg som en idiot. Lurer på om jeg skal kjøpe meg "The game" av Neil Strauss for å få litt teori. Skjønner at teori sikkert ikke er det aller viktigste, at det er viktigere å være ute i feltet og skyve grensene sine, men tror det hadde vært nyttig for meg og lest litt? Lenke til kommentar
Deneb Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 har du dame er du enten fornøyd med det og holder deg til ho, eller gjør det slutt spør du meg... Lenke til kommentar
Lazsjis Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 (endret) Guest_random, du har allerede lest for mye. Ta en teori, stikk ut og test den, se hva som funker for deg. Det du har lest er omtrent samme ulla. Funker det for deg, eller er du lysten på å teste noe annet? For hver time teori, MINIMUM to timer infield som den ene kjente guruen sa til meg og deg Raijin. Endret 10. oktober 2009 av Lazsjis Lenke til kommentar
Lazsjis Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 (endret) Fulle meg>edrue meg Endret 10. oktober 2009 av Lazsjis Lenke til kommentar
QBab Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 JEG HATER Å VENTE PÅ AT FOLK SKAL ESKALERE ELLER HVA QBAB? (nå stikker vi!! eller hva Øyvind!))(KAN HAN ISOLERE SNART?) Jeg var redd okei? Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 (endret) Nice karer, høres ut som en bra opplevelse Jeg for min egen del har funnet ut av at jeg må bygge om på mine sosiale kretser, etter en snarere uheldig opplevelse. Jeg håpet på å utsette det til etter videregående, men sånn kan det gikk. Vel, jeg runder jo 18 snart så dette kan jo bli spennende. Edit: Glem det, nå har jeg faktisk en ganske grei plan Endret 10. oktober 2009 av Working Class Hero' Lenke til kommentar
toth Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Dan Clark's Guide to dating http://www.megavideo.com/?v=15P6ATRQ Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Hva slaks godsanger får folket her i state? Lenke til kommentar
Gjest 18år Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Hey, jeg har et spørsmål. Jeg var ute på byn for noen helger tilbake og jeg hold på med to jenter som var eldre enn meg. En som var året eldre og en som var tre år eldre. Begge mistet interesse da jeg sa jeg var 18, burde jeg jukse med alderen i slike situasjoner hvor kvinnfolket er eldre enn meg? Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Noen av PU-proffene her inne som har noen gode innspill på denne? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1161058&hl= Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Hva slaks godsanger får folket her i state? Vill housemusikk. Skikkelig bass får meg i stemning Lenke til kommentar
Gjest Guest_..._* Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Hei gutter! Det er jeg som skrev forrige uke om at jeg "overfalte" en jente på fest og kyssa ho med success. Prøvde noe i nytt i dag. Var ei HB9er på festen som jeg hadde blitt introdusert til. Vi drev å tok bilder, så jeg sa til ho " Jeg vil gjøre exen min sjalu, kom å ta bilde med meg" Så sa hun først at ho kunne kysse på meg kinnet, så så jeg rart på ho og sa skjerp deg kyss meg på munnen! Denne gangen fikk jeg kyss tilbake, så ble great success! Haha, dette er jo alt for enkelt. Neste uke går jeg får F-Close. :)Blir LETT. Har sett meg ut en sterk hb 9,5, må være en av de fineste jeg har settt på leeeenge. Lenke til kommentar
haswonit Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 100% failure denne helgen. Vurderer å begynne pugge rutine. Mystery, here I come! Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 (endret) For hver time teori, MINIMUM to timer infield som den ene kjente guruen sa til meg og deg Raijin. That's right Lazsjis! Dog, I have no idea hvem guruen er Haswonit, tilogmed Love systems, som tidligere frontet MM har gått mer og mer vekk fra MM. Nå tar de tilogmed i bruk direct game. List opp hva som er galt med gamet ditt og kom opp med strategier for å forbedre hver av punktene dine. Og, som Lazsjis sier, ikke les for mye teori! Nå for tiden er det Gunwitch som er in. Sjekk ut Way of Gun Endret 11. oktober 2009 av Raijin Lenke til kommentar
Schwarzkopf Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 (endret) For hver time teori, MINIMUM to timer infield som den ene kjente guruen sa til meg og deg Raijin. That's right Lazsjis! Dog, I have no idea hvem guruen er Haswonit, tilogmed Love systems, som tidligere frontet MM har gått mer og mer vekk fra MM. Nå tar de tilogmed i bruk direct game. List opp hva som er galt med gamet ditt og kom opp med strategier for å forbedre hver av punktene dine. Og, som Lazsjis sier, ikke les for mye teori! Nå for tiden er det Gunwitch som er in. Sjekk ut Way of Gun Som Raijin sier, så er Gunwitch dritt rått. I begynnelsen kan det kanskje virke som repetisjon for mange, men etter hvert blir det mindre og mindre teskje Jeg har selv gått mer og mer over til direct game, i stedenfor det opinion/indirekte opener bs'et, hvor du håper på å kunne fly under radaren hennes. "Hei! Jeg så du sto der og hadde så søtt smil og greier, hvem er du for en?" Senest i går fikk jeg creds fra en jente for at jeg var veldig direkte, men fortsatt ikke creepy, etterfulgt av en skikkelig shit test: "Du er akkurat sånn gutt jeg liker, men siden du er vennen til *navn*, så blir det helt feil!" :!: Drita fulle gutter samler seg rundt den første jenta de ser, akkurat som fluer rundt dritt. Det er ganske gøy å se at gutta ikke ser hvor sinnsykt ukomfortabel og awkward hele situasjonen er. Endret 11. oktober 2009 av Mido Lenke til kommentar
Lazsjis Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Hva slaks godsanger får folket her i state? En sang alene får deg aldri i awesome state. Dette gjør jeg for å komme i state: -Ha det gøy -Stresse -Gå inn på et utested -Rope, skrike og lage lyd -Utsette meg for sosialt press -Alkohol (key ;P ) -Være sosial. (short setting) Typisk rutine for meg når jeg går inn på stamstedet: Synge med wingsa på vei ned mot byen, ta noen shortsets ("Heyyy, hvor skal dere? Det er [insert sted] det skjer på, for dit skal jeg!" eller hva du vil.), snakke med dørvaktene littegrann, gå inn, banke litt i taket på vei ned, rope HABBELABBEBAH! til første jente jeg møter på, sette meg ved bordet og ta en skål med gutta. Til han fyren som lurte på med alder. Når jenter spør meg sier jeg alderen min, og følger opp med "Oh shit - nå går personsjonistene fra meg!", "Hvordan det, kan ikke dere gamliser henge med ungdomen?" Eller lignende shit. Bare reframe til at det er de som er gamle, ikke du som er ung. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 (endret) Lazsjis: Det er det svakeste svaret på et spørsmål jeg noengang har lest. =D Endret 11. oktober 2009 av Dorian Gray Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Framen om at det er de som er for gamle er bra. Raijin: 22 Milf: Er ikke du for ung for meg da? Raijin: Slapp av... Jeg skal gjøre deg ung igjen *Fuckeyes + fitteglis* Lenke til kommentar
StianGH Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Hei gutta med draget. I stedet for å la dette bli et langt innlegg med masse bakgrunnshistorie hopper jeg rett til spørsmålet: Hvor burde jeg fortsette (og ikke si get-in-field)? Har pløyd gjennom: The Game The Pick-Up Artist 1&2 (showet) Mystery Method Revelations Introducing NLP Mystery's DVD Archive The Vault Collection (DVDene som følger med Revelations) Annihilation Method + masse diverse rundt om på nettet Laster ned Way of the Gun ATM. Jeg spør fordi jeg er veldig forvirret over hvordan scenen har utviklet seg siden M3, og hva som er greia for tiden. Håper på et svar som ikke bare nevner en metode/bok, men en generell forklaring om hva som er poppis. TUSEN TAKK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå