Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I det siste har det vært en del diskusjoner om boot camps, og hensikten med de og så videre. Det som viser seg er at ingen av tilbyderne fører noen form for statestikk over hvordan det går med elevene etter at bootcampen er ferdig - og dermed vet ingen hvilke som er best.

 

Uansett går gode vibber for å være bra, genuine connections er vel drevet av knektene (men de sier begge to at de ikke er så flinke på clubgame/Samenightlay med coldapproaches). Det har også kommet et nytt firma, som jeg tror er billigere enn de andre, Good Times.

Lenke til kommentar
Noen som kan hjelpe meg med å tolke en skrivende samtale med mitt target? Vil ikke poste her pga. man vet aldri. PM.

Det blir ikke sjekkerelatert av å bytte ut "jenten jeg er forelsket i" med "target", uansett om hun er en 7er eller en 9er. HIT IT AND QUIT IT.

 

Eventuelt tar du kontakt på MSN, så skal jeg se på det.

Har skifta MSN for lenge siden tror jeg.

 

Se PM.

Endret av Bandidos-Pelle
Lenke til kommentar

Huff, ganske skuffet over meg selv akkurat nå. Var stor fest i går og jeg hadde planlagt å kjøre edru game. Men jeg endte opp med å drikke altfor store menger med champagne, sprit, øl, vin, you name it. Fikk jo kontakt med flere jenter, men lysten var liksom ikke der, så jeg gadd ikke å ta noe mer initiativ. Jeg var bare helt fjern og endte opp i senga hjemme tidligere enn planlagt. Men jeg mener det var riktig av meg. Hadde ikke gått bra med meg hvis jeg hadde blitt med videre, hadde sikkert våknet i en grøft eller noe.

 

Men det som er flott med PUA er jo at man skal hele tiden forbedre seg selv og lære nye ting. Nå har jeg lært at jeg ikke må drikke altfor mye siden det ødelegger gamet mitt.

Endret av Norbit
Lenke til kommentar
Noen flere her som skal være med på seminaret til ICON i Bergen på tirsdag?

Ikke uten at du linker til den.

 

Står om seminaret på hjemmesiden til ICON.

http://www.iconspeeduplife.com/

 

Han har ikke skrevet noe om at han også skal holde et seminar i Bergen. ICON eller Morten som han heter, er en bekjent av meg og vi i project bergen har maset nok på han til å ta turen innom på tirsdag. Seminaret er i utgangspunktet gratis, men vi tar 100 kr pr hode her i bergen for å dekke reiseutgiftene til Morten og Sami, samt dekke leige av kurslokale.

 

Anbefaler alle som bor i Bergen å ta turen innom på tirsdag. De som er interesserte må sende meg en PM omgående, siden det snart er fult.

 

Edit: Bare 10 Plasser igjen! Om noen herfra vil være med, må de henge i!

Edit: Bare 1 ledig Plass igjen!

Endret av QBab
Lenke til kommentar
Gjest Guest_random_*

Hei!

Jeg trodde jeg kjøpte "The game" i dag av Neil Strauss, men viste seg at det var oppfølgeren som heter "Spillets regler" eller "Rules of the Game".

 

Har jeg bommet helt? Eller funker den boken og?

 

Har lest Double your dating og Magic Bullets, så tenkte det var kjekt å lese denne også selv om mange mener den ikke er særlig bra. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...