Nymph Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Heisann, vurderer å dra på en workshop nå snart, men skulle gjerne hatt noe tips til hvem jeg bør gå til. Noen erfaringer, anbefalinger? Genuine connections, Hjerter? De har vel workshop i Trondheim straks. Lenke til kommentar
Raven_Heart Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Heisann, vurderer å dra på en workshop nå snart, men skulle gjerne hatt noe tips til hvem jeg bør gå til. Noen erfaringer, anbefalinger? Jeg gir stemmen min til Gode Vibber eller Genuine Connections. Begge har svært dyktige folk som vet hva de driver med, så velg og vrak Lenke til kommentar
Lazsjis Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 I det siste har det vært en del diskusjoner om boot camps, og hensikten med de og så videre. Det som viser seg er at ingen av tilbyderne fører noen form for statestikk over hvordan det går med elevene etter at bootcampen er ferdig - og dermed vet ingen hvilke som er best. Uansett går gode vibber for å være bra, genuine connections er vel drevet av knektene (men de sier begge to at de ikke er så flinke på clubgame/Samenightlay med coldapproaches). Det har også kommet et nytt firma, som jeg tror er billigere enn de andre, Good Times. Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Lazsjis, du har jo vært på bootcamp. Hva syns du, kontra det å lese teori for så å praktisere det. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Jeg håper bootcamps lærer deg å samle med deg gode venner med de samme intensjonene når du først skal ut. Man kan vel ikke forvente å gjenskape de resultatene man får når man er ute med 5-6 andre målrettede karer (der minst to av dem vet hva de driver med) når man drar ut i hjembyen sammen med sjenerte kompiser. Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Hmmmm. Jeg vurderer på høyt nivå å bli monogam igjen :o Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Denne tråden er som Alcoholics Anonymous, bare at hver gang noen vurderer å bli edru så frister vi med mojitos. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Noen som kan hjelpe meg med å tolke en skrivende samtale med mitt target? Vil ikke poste her pga. man vet aldri. PM. Lenke til kommentar
loffen90 Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Denne tråden er som Alcoholics Anonymous, bare at hver gang noen vurderer å bli edru så frister vi med mojitos. haha, beste inlegget i denne tråden på ukesvis! ler meg skakk Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Noen som kan hjelpe meg med å tolke en skrivende samtale med mitt target? Vil ikke poste her pga. man vet aldri. PM. Det blir ikke sjekkerelatert av å bytte ut "jenten jeg er forelsket i" med "target", uansett om hun er en 7er eller en 9er. HIT IT AND QUIT IT. Eventuelt tar du kontakt på MSN, så skal jeg se på det. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Noen flere her som skal være med på seminaret til ICON i Bergen på tirsdag? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Noen flere her som skal være med på seminaret til ICON i Bergen på tirsdag? Ikke uten at du linker til den. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Noen som kan hjelpe meg med å tolke en skrivende samtale med mitt target? Vil ikke poste her pga. man vet aldri. PM. Det blir ikke sjekkerelatert av å bytte ut "jenten jeg er forelsket i" med "target", uansett om hun er en 7er eller en 9er. HIT IT AND QUIT IT. Eventuelt tar du kontakt på MSN, så skal jeg se på det. Har skifta MSN for lenge siden tror jeg. Se PM. Endret 6. oktober 2009 av Bandidos-Pelle Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) Huff, ganske skuffet over meg selv akkurat nå. Var stor fest i går og jeg hadde planlagt å kjøre edru game. Men jeg endte opp med å drikke altfor store menger med champagne, sprit, øl, vin, you name it. Fikk jo kontakt med flere jenter, men lysten var liksom ikke der, så jeg gadd ikke å ta noe mer initiativ. Jeg var bare helt fjern og endte opp i senga hjemme tidligere enn planlagt. Men jeg mener det var riktig av meg. Hadde ikke gått bra med meg hvis jeg hadde blitt med videre, hadde sikkert våknet i en grøft eller noe. Men det som er flott med PUA er jo at man skal hele tiden forbedre seg selv og lære nye ting. Nå har jeg lært at jeg ikke må drikke altfor mye siden det ødelegger gamet mitt. Endret 7. oktober 2009 av Norbit Lenke til kommentar
QBab Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) Noen flere her som skal være med på seminaret til ICON i Bergen på tirsdag? Ikke uten at du linker til den. Står om seminaret på hjemmesiden til ICON. http://www.iconspeeduplife.com/ Han har ikke skrevet noe om at han også skal holde et seminar i Bergen. ICON eller Morten som han heter, er en bekjent av meg og vi i project bergen har maset nok på han til å ta turen innom på tirsdag. Seminaret er i utgangspunktet gratis, men vi tar 100 kr pr hode her i bergen for å dekke reiseutgiftene til Morten og Sami, samt dekke leige av kurslokale. Anbefaler alle som bor i Bergen å ta turen innom på tirsdag. De som er interesserte må sende meg en PM omgående, siden det snart er fult. Edit: Bare 10 Plasser igjen! Om noen herfra vil være med, må de henge i! Edit: Bare 1 ledig Plass igjen! Endret 8. oktober 2009 av QBab Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Greit å klaske jenter på rompa folkens? Lenke til kommentar
haswonit Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Så lenge det er lekent og hun er i rett humør, så ja. Lenke til kommentar
Gjest Guest_random_* Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Hei! Jeg trodde jeg kjøpte "The game" i dag av Neil Strauss, men viste seg at det var oppfølgeren som heter "Spillets regler" eller "Rules of the Game". Har jeg bommet helt? Eller funker den boken og? Har lest Double your dating og Magic Bullets, så tenkte det var kjekt å lese denne også selv om mange mener den ikke er særlig bra. Lenke til kommentar
Deneb Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Gave til gutta som skal ut i kveld: Muddy waters - Mannish boy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå