Lazsjis Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Jeg misliker det ikke noe spesielt. Jeg misliker bare at det kommer som råd(noe det ikke gjorde heller) som noe "nybegynnere" bør lese. Leser faktisk A New Earth av akkurat Tolle nå. Men når en person spør om art of seduction duger, tenker jeg at han i første omgang er ute etter å bli bedre til å forføre, sjekke og herunder generelt bli bedre med damer. Da mener jeg fast bestemt at det er mer riktig å lese stoff som har som mål å gjøre deg bedre med damer, ikke å lese om spermkrig, huleboer eller kraften av å leve i nuet. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Noen som har lest A-Magasinet som følger med Aftenposten i dag? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Japp. Bare enda en variasjon av den samme artikkelen som har blitt posta før. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Noen som har lest A-Magasinet som følger med Aftenposten i dag? Hva står det der? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Jeg kan ikke støtte den tankegangen der, jeg ser ingen grunn til at spiritualitet skal være nødvendig og jeg støtter ihvertfall ikke "hvis du ikke liker det så vet du ikke nok om det"-tankegangen. Kast slikt svada ut vinduet og se det rasjonelle, så ordner det seg. Igjen, ikke kommenter ting du ikke har peiling på. Pricks, har du byttet nick? Lenke til kommentar
Gjest Guest_..._* Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Hei, testet ut noe i går uten særlig resultat. Jenta spurte alle om det var noen som ville være med å lage noe mat nedi kjelleren. Jeg var den eneste som sa ja, så vi to stakk ned. Var passe drita, så når vi satt der dyttet jeg henne plutselig bare bakover og kysset henne på halsen og deretter på munnen. Problemet var at ho ikke gjorde noenting tilbake, fikk ikke noe kyss i return, men hun sa heller ikke noe. Er det ikke vanlig at jenter sier ifra? Ble litt kleint siden jeg ikke fikk noe igjen, så jeg trakk meg unna. Etter det her spurte ho om jeg ville ha noe pizza, da sa jeg at jeg ikke ville ha noe pizza, men at jeg ville ha ho. Da smilte ho bare, men jeg tørte liksom ikke pushe på noe mer siden jeg allerede hadde prøvd å kysse ho. Endte med at vi stakk opp igjen begge to. Må også nevnes at ho egentlig likte kompisen min virket det som, ettersom de hadde pratet masse sammen den kvelden, og jeg så ho var litt keen på han. Jeg hadde bare sagt hei og pratet så vidt med ho. Så spørsmålet mitt er. Funker det å prøve sånne ting som dette? Eller må jeg ha bygget opp litt comfort for at dette skal fungere? Føler jeg virket litt desp, haha. Lenke til kommentar
toth Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 At hun verken deltok eller protesterte virker ganske spesielt. Tror ikke du støter på den så mange fler ganger. 1 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Veldig høflig jente, det der. 1 Lenke til kommentar
Gjest Guest_..._* Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Ja det var litt spessielt, ho latet som ingenting hadde skjedd. Hun var veldig pen også. Men var forsøket mitt dårlig? Eller funker det å overraske noen jenter man ikke har snakket så veldig mye med? Nettopp ferdig med et 2 år langt forhold, så er litt ny i gamet. Lenke til kommentar
haswonit Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Du sa jo hun likte kompisen din? På meg virker det som om hun var litt i tvil hvem av dere hun likte best, og dermed ville holde alle muligheter åpne. Lenke til kommentar
Gjest Guest_..._* Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Det kan godt hende. Men det jeg lurer litt på er om dette faktisk kan fungere på andre jenter? Må man ha snakket/flørtet med personen før man kan prøve på å kysse jenta? Synes selv det jeg gjorde var jævlig desp, men ho viste ingen tegn til at ho ikke likte det bortsett fra at ho ikke kyssa tilbake. Så tror dere dette kan funke på andre jenter? Har ikke lyst til å teste det ut engang til hvis dere mener det var en dårlig måte å få seg noe på. Lenke til kommentar
Gjest Guest_jente18_* Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Det kan godt hende. Men det jeg lurer litt på er om dette faktisk kan fungere på andre jenter? Må man ha snakket/flørtet med personen før man kan prøve på å kysse jenta? Synes selv det jeg gjorde var jævlig desp, men ho viste ingen tegn til at ho ikke likte det bortsett fra at ho ikke kyssa tilbake. Så tror dere dette kan funke på andre jenter? Har ikke lyst til å teste det ut engang til hvis dere mener det var en dårlig måte å få seg noe på. Jeg kan med en gang si at det der på INGEN SOM HELST måte hadde funket på meg. Jeg hadde blitt sjokkert, målløs, og mildt sagt pissed. Det er greit nok å "ta jenta med storm", men man bør helst ha utvekslet mer enn 15 ord først.. Som sagt ovenfor her så må det ha vært en veldig høflig jente du kastet deg over. Mitt tips er å starte opp en samtale med henne først (les tråden og finn tips om oppførsel. Smiger og billige sjekketriks funker dårlig), se om hun vil bli med deg alene en plass etterhvert, og DERETTER "go for it", men med litt mindre voldtekts-vibbe enn det du beskriver ovenfor her. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Hvorfor i all verden syntes du det var en god ide å overfalle hun? Man slipper kanskje unna med det i russetiden, men ellers ville jeg gått frem på en annen måte. Lenke til kommentar
Scooby snacks Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Haha, enten en veldig høflig jente - eller veldig drita? Lenke til kommentar
Gjest Guest_..._* Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Hahaha, får droppe det fremover. Det var uansett ikke helt overfall heller, startet først med å stryke håret hennesbakover for å se hva ho sa..da sa ho ingen ting. Så kysset jeg henne i nakken, og da smilte ho. Er ikke helt voldtektsmann heller. Ho var heller ikke drita, og jeg vet ho er typen som kan si ifra. Ho viste tydeligvis at jeg hadde slått opp med exen min osv, uten at jeg viste hvem ho var.. Så mulig ho viste hvem jeg var osv elns. Anyways, takk for svar alle sammen. Lenke til kommentar
Gjest Guest_..._* Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Liten update. Årsaken til at ho ikke gjorde noe tilbake var at hun var exen til kameraten min, og at ho fortsatt likte han. Ho sa til kameraten min at ho likte måten jeg gjorde det på siden hun ble så overraska og satt ut. Og de at jeg prøvde viste at jeg hadde guts. Så jeg skal teste dette en annen gang også, bare få inn litt mer comfort først. Lenke til kommentar
Svenskekongen Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Gjest: Det finnes ikke noe teoretisk fasitsvar på spm ditt. Alt handler om å tolke situasjonen riktig der og da, noe som blir umulig for oss. Jenter liker ofte at du er direkte og bare "tar for deg", da det viser selvtillit og at du er seksuell. Men det krever at du "leser" henne riktig, noe som handler om erfaring. Hvis ikke kan resultatet bli mildt sagt dårlig. Mitt råd: Vær først sikker på at hu er keen før du pusher på. Får du IOIs og vet hu ønsker mer, kan du jo prøve deg fram. Lenke til kommentar
loffen90 Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Heisann, vurderer å dra på en workshop nå snart, men skulle gjerne hatt noe tips til hvem jeg bør gå til. Noen erfaringer, anbefalinger? Lenke til kommentar
Touchdown Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) Jeg kan med en gang si at det der på INGEN SOM HELST måte hadde funket på meg.Jeg hadde blitt sjokkert, målløs, og mildt sagt pissed. Det er greit nok å "ta jenta med storm", men man bør helst ha utvekslet mer enn 15 ord først.. Kjære deg, det er lett å være etterklok. Jeg vet om uttalige ting som ikke hadde fungert på noen, helt til de faktisk opplever det selv. Det er noe jeg kaller å bli tatt i et emosjonelt øyeblikk. Et eksempel: Jeg kommer ut fra toalettet på et utested, og ser en søt jente i øynene. Hun smiler til meg og jeg er rett på "fuck-eyes" (lurt smil og kåte øyne). Holder øyekontakten litt for så å gå sakte bort til hun (var maks 5meter elns) tar hånda rundt ryggen henns og presser hun mot meg. Vi ser hverandre i øynene og leppene er maks 10 cm vekk fra hverandre. Sier "Hei, søta!" og hun smiler litt småflaut tilbake. Fortsatt øyekontakt. Gir hun et teasende kyss (ikke nuss, kyss). Hun strekker seg inn og fortsetter der jeg slapp. Hadde noen spurt denne jenta tidligere på kvelden om hun hadde rotet med en gutt som kommer rett ut fra toalettet, går bort til hun, gir en sleazy kommentar og kysser hun, så ville nok svaret vært nei. Men der og da ble hun "tatt med storm" og havnet i et emosjonelt øyeblikk hvor følelsene kutter ut logisk tenking, type "hvem faen er han?". (BTW, kom en kar å dyttet meg rett ned etter dette. Så ikke noe mer til han eller hun resten av kvelden ) Endret 5. oktober 2009 av Touchdown Lenke til kommentar
ViktorBravo Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Ferdig med å lese Gunwitch. Veldig enkelt å forstå. Daygamen hannes viker veldig godt. Ha ikke prøvd det ut endå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå