McMuffin Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Argh, hvorfor klarer jeg ikke å holde oppe en fornuftig/morsom samtale med folk jeg ikke kjenner? Er det jenter jeg kjenner litt til kjører jeg masse kino, C&F, etc. Men når jeg i edru tilstand skal møte jenter jeg ikke kjenner går det helt i stå. Noen tips? Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Tenk i hodet ditt at dere ikke er fremmede. At dere er bestiser, kjærester eller nettopp har hatt sex; alt ettersom hvilken vibe du vil starte. Lenke til kommentar
Touchdown Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 (endret) Ikke vær så opptatt av hva dere skal prate om, det er viben som spiller en viktig rolle. For å komme med et eksempel: For lenge siden på byen traff jeg en jente, cold set, som jeg begynte å prate med. Hva endte vi opp å prate om? Bocha (curling med baller). Kjedelig topic, men viben traff så vi endte opp med å ha det gøy. Jenta gikk faktisk til innkjøp av bocha (fin timebrigde?). Når jeg så møtte hu spillte vi i maks 5min... Fordi bocha er driiit kjedelig. Når jeg nå prater med hu og mimrer over at vi pratet om bocha den første kvelden så ser vi begge rart på hverandre og lurer på hvorfor vi ikke stakk vår vei. Bocha sucker, men viben rocka. (Vi snakka serriøst lenge om bocha... Skulle gjerne skrevet ned samtalen dagen etterpå! ) Så ikke møt opp nærvøs for å finne på de mest inteligente og humoristiske vinklingene av samtaleemner. Bare prat om det første du ser, tenker på eller whatever. For når kjemien og viben kommer frem vil det begynne å gå på skinner. EDIT: Tipset til Rajin kan sikkert funke fett det for å få i gang kjemien / viben. Ha et lite rollespill i hodet ditt om at dere kjenner hverandre kjempe godt. Etter noen få minutter vil det sikkert føles slik ut. Endret 30. september 2009 av Touchdown Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Man må også trene litt. Det var vanskelig for meg i starten også, men det går bedre nå etter jeg ble bevist på det. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 (endret) Er det bra jobba hvis jeg får dama jeg holder på med å skifte navn til kallenavnet jeg har gitt henne på face? Endret 30. september 2009 av Bandidos-Pelle Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Er det bra jobba hvis jeg får dama jeg holder på med å skifte navn til kallenavnet jeg har gitt henne på face? yeh! Her har du en liten medalje *gir bandidos en liten medalje* ^^ Lenke til kommentar
ViktorBravo Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 (endret) Duger Robert Greene - The Art Of Seduction noe? Ha lasta ned audiobooken for en stund siden, men har ikke hatt lust å høre på det endå. Eller er det bortkastet tid? Ha forresten kommet halveis gjennom Blueprint DVDne, men syns det er vanskelig å følge med på det. Trur det er på tide å prøve ut PUA og endre meningen min om det. Endret 30. september 2009 av ViktorBravo Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Greene har fått massiv kred for The 48 Laws of Power og jeg tror det meste han tar på er good stuff. Men produktet du nevner er ikke direkte knyttet til miljøet. Når det er sagt finner du som regel den beste informasjonen utenfor en industri som ledes av de med størst talent for markedsføring. Blueprint er bare å drite så tidlig. Kjør på med Foundations. Drit i gimmickseminarer som Flawless Natural. Les bøker om kroppsspråk, evolusjonsteori, spiritualitet osv og husk hele tiden at det viktigste er at finner deg selv (og dine kjerneverdier for å si det med klisjèen) oppi det hele. Sannheten er at du sannsynligvis kommer til å være borti mye som du synes er drit. Sjekk ut Gunwitch og Swinggcat mens du først er i gang. Det er bra greier. Endret 1. oktober 2009 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
ViktorBravo Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Takker for svaret. Jeg holdte på å skrive en litt lang post nå, men har du hatt lust å snakke med meg på MSN, så kan jeg forklare litt bedre hva jeg er ute etter. Fjortiss adressen min kommer på pm. Lenke til kommentar
Lazsjis Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Blueprint er bare å drite så tidlig. Kjør på med Foundations. Drit i gimmickseminarer som Flawless Natural. Les bøker om kroppsspråk, evolusjonsteori, spiritualitet osv og husk hele tiden at det viktigste er at finner deg selv (og dine kjerneverdier for å si det med klisjèen) oppi det hele. Sannheten er at du sannsynligvis kommer til å være borti mye som du synes er drit. Sjekk ut Gunwitch og Swinggcat mens du først er i gang. Det er bra greier. Det mener jeg at kommer helt ann på hvor en er nå, og hvor en vil. Har du normal sosial intelligens (som mange av gutta i miljøet mangler) kan noe som flawless natural være "det rette". Rett og slett for å bli litt mer morsom og begynne å sjekke damer. Blueprint er bra for å fatte mer av sosialdynamikk, utifra det jeg hører og selv har sett av det. Kroppspråk er veldig bra å lese, spesielt holdning. Evolusjonsteori trenger man absolutt ikke, da det ikke gjør noen forskjell, bortsett fra at det er kult å vite noe om. Spiritualitet kan du også bare drite i, så lenge du innser at er du rimelig lykkelig, så går det meste bra. Er du ikke lykkelig og har det bra, for all del. Men det leve i nuet og tro at hjernen din er din største fiende?. Rask liste: Hva vil du. (målet ditt med å lese pu stoff er?) Vil du pule damer på dass, 4 minutter etter at du møtte de? Sjekk ut sexual game. Vil du bare være en kul fyr (les "natural")? Vil du dra damer gjennom vennekretsen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Evolusjonsteori trenger man absolutt ikke, da det ikke gjør noen forskjell, bortsett fra at det er kult å vite noe om. Hva legger du til grunn for dette? Du er kanskje ikke klar over at begrepet "evolusjonsteori" innbefatter blant annet seksuell seleksjon? For å sitere wikipedia: Faktorer som fører til seksuell seleksjon er således (1) partnervalg, (2) konkurranse med individer av det egne kjønn og (3) kurtiseatferd som imponerer det motsatte kjønn. Hvis du skal bli god (spesielt hvis du skal bli god på en sunn måte) holder det ikke å svelge ned produktene til RSD, Love Systems, Speed Seduction, Charisma Arts osv på høykant. Ingen av disse har funnet opp kruttet. Spiritualitet kan du også bare drite i, så lenge du innser at er du rimelig lykkelig, så går det meste bra. Er du ikke lykkelig og har det bra, for all del. Men det leve i nuet og tro at hjernen din er din største fiende? Du har tydeligvis ikke skjønt dette og jeg vil råde deg i å ikke avskrive så vel som anbefale ting du enkelt og greit ikke har peiling på. Det er et typisk trekk i miljøet og kalles KJ-ing. Men det visste du vel <3 Endret 1. oktober 2009 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Jeg kan ikke støtte den tankegangen der, jeg ser ingen grunn til at spiritualitet skal være nødvendig og jeg støtter ihvertfall ikke "hvis du ikke liker det så vet du ikke nok om det"-tankegangen. Kast slikt svada ut vinduet og se det rasjonelle, så ordner det seg. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Jeg kan ikke støtte den tankegangen der, jeg ser ingen grunn til at spiritualitet skal være nødvendig og jeg støtter ihvertfall ikke "hvis du ikke liker det så vet du ikke nok om det"-tankegangen. Kast slikt svada ut vinduet og se det rasjonelle, så ordner det seg. Det finnes folk som trenger spiritualiteten, siden ikke alle er født med din selvtillit. Noen sliter med å være glad i seg selv, og å skape positiv energi. Derfor er det godt å ha Tolle & co, slik at de kan vise en person som er ulykkelig at ting ikke er så ille i seg selv. Jeg er klar over at det kan føre til at folk blir overloada med positiv energi, for så å falle tilbake i gamle mønstre. Allikevel er dette nødvendig, siden det krever en viss vibe for å kunne plukke opp chicks og close. Dette er noe jeg har jobbet med selv, slik at jeg skal kunne være mer positiv og dermed slippe å gjøre dumme ting. Jeg pleide å være ganske folkesky, og siden jeg egentlig er ganske hissig så førte det meg til en del uønskede situasjoner. Nå som jeg har brukt diverse materiale om selvutvikling fra bl. a Tolle så er jeg mer positiv enn noensinne. Jeg gjør ting på en helt annen måte. Noen ganger er det nødvendig med den type ting, selv om ikke alle trenger det. WCH out Endret 1. oktober 2009 av Working Class Hero' Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Jeg kan ikke støtte den tankegangen der, jeg ser ingen grunn til at spiritualitet skal være nødvendig og jeg støtter ihvertfall ikke "hvis du ikke liker det så vet du ikke nok om det"-tankegangen. Kast slikt svada ut vinduet og se det rasjonelle, så ordner det seg. Igjen, ikke kommenter ting du ikke har peiling på. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Hey! Før jeg skriver noe som helst vil jeg bare si at jeg er i et godt forhold, og vi har vært sammen i 2 år nå. Så jeg ønsker ikke å sjekke damer. Jeg vet at dette er en sjekketråd, og at det kanskje finnes en annen tråd som passer bedre for det jeg ønsker. Men noen av dere i tråden her har vel mest erfaring siden dere hele tiden er "ute i feltet", Det jeg ønsker er rett og slett å bli bedre til å snakke, bli morsommere. Gjøre meg selv mer interessant for dama mi. Gjøre meg mer interessant for foreldrene hennes. Bli en person som folk liker rett og slett. Jeg vil applye PUA eller lignende i helt andre situasjoner.a Kanskje noe mer "naturlig" enn PUA, for det handler vel mye teknikker, noe som kan bli slitsomt å ha som fundament. Og selvfølgelig få større sjarm og karisma, slik at det ikke er bare dama mi som har folk som sikler etter henne. Okey, jeg skal ikke overdrive. Men dere skjønner greia! Altså, ikke at dette er et mirakel skjer over natta, og jeg vet at det ikke er svaret på alt. Men jeg vet at jeg kan gjøre underverker for mitt sosiale liv. Så først vil jeg begynne å lese litt, og det er sikkert mange som kan anbefale mye bra. Man kommer ingen vei med å lese et par bøker selvsagt, og jeg skjønner at det krever mye øving. Men for å rett og slett bli mer sosial og pratsom, gi faen i smalltalk, holde gode foredrag foran klassen, og andre ting jeg har nevnt her, hva bør jeg begynne å gjøre? Jeg vil bli mer likt av begge kjønn rett og slett. På en god måte. Jeg vil si at jeg har ganske høy sosial intelligens på noen måter, jeg vet hva folk vil rett og slett. Jeg skjønner ofte de egentlige intetsjonene til folk. Men jeg har liten, eller "feil" utsråling. Jeg har opparbeidet meg god selvtillit, så det er i orden. Det er på tide å reparere en av mine svakeste sider. Så gjerne anbefal bøker, men kom gjerne med andre konkrete tips og efaringer om hva jeg bør unngå og hva jeg absolutt bør prøve. Håper noen vil hjelpe! Endret 2. oktober 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 PUA handler først og fremst ikke om teknikker. Det finnes hovedsaklig to "skoler" innenfor PUA, det er en som baserer seg mer på teknikker og en som baserer seg helt og holdent på hvordan man lærer seg å opptre i sosiale sammenhenger, både mentalt og fysisk. Du bør ta en titt på Flawless Natural eller noe annet av RSD som tilhører sistnevnte skole. Evt. vente på en femsiders avhandling fra wh1te på hva du bør se/lese. Lenke til kommentar
Lazsjis Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Du har tydeligvis ikke skjønt dette og jeg vil råde deg i å ikke avskrive så vel som anbefale ting du enkelt og greit ikke har peiling på. Det er et typisk trekk i miljøet og kalles KJ-ing. Men det visste du vel <3 Takk, hyggelig at du kommer med sånt. Jeg er ikke smart nok eller utdannet nok til å vite hva det heter, men det kan vel kalles en form for hersketeknikk. Eller på sjekkelingo, du setter meg i en frame. Hva med å droppe det, og heller vinne en diskusjon ved hjelp av faglig kompetanse? D Jeg venter på at noen her kan si at det å lese power of now økte layraten sin. Eller en annen bok (innenfor spiritualisme). Eller at det å lese om evolusjonsteori. Jeg tror det blir lettere å finne en som økte layraten sin etter å ha lest Way of Gun, Mystery Method, FlawlessNatural eller bloggen til knektene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Det finnes nok av de som beskriver hvordan både Tolle og Dawkins bidro til økt layrate, men det er naturligvis få som legger ut om det på et offentlig forum i en samletråd som holder generelt laber kvalitet. For mange vil det sannsynligvis være bedre å starte med PU-relatert litteratur, men jeg vil allikevel understreke at mange får mye ut av å lese materiale av forfattere som ikke er populære fordi de kan promotere. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Godt poeng, TPON osv øker ikke layraten med en gang... men i lengden bidrar de til at en utvikler seg til å bli en mer spennende og attraktiv person, muligens å øke karismaen sin også. Dette bidrar til at du blir mer spennende for jentene, og hjelper det ikke nettop med å få resultater? Ikke glem at alle har sine egne mål i PUA også, mitt mål er i lengden å finne meg en god partner og bli en mer utgående fyr. Du vil kanskje pule hele Skandinavia, men vær nå litt tolerant mot stoffet til Tolle osv. Det hjelper enkelte av oss å lese den type bøker. Hvorfor misliker du det stoffet så mye uansett? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 The Power of Now er i mine øyne et av de beste verktøyene for å fjerne AA. Hvis du bruker den på riktig måte, selvsagt. Noen velger å crashe 200 sets med vilje for å bli mindre sensitiv, andre velger å gi faen from the get-go. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå