Seth_pua Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Etter man har holdt på en stund er det klart man forandre seg litt. Men det er i 99% av tilfelle til det bedre. Man får mye bedre selvinnsikt og vet mer hva man vil, hva man godtar og ikke godtar. Lenke til kommentar
MK2 Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Pick-Up-Master; skjekk PM! Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2007 PUA... wtf skjer med deg a? Glemte visst helt denne. vennligst utdyp Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Hvem er best, trådstarter, Alfie eller Hitch? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Fant nettopp ut at en gammel kamerat har lest en del og vært ute og gamet en del. Konge, for da kan vi gå ut sammen i jula for å sarge =D Lenke til kommentar
QBab Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Hvem er best, trådstarter, Alfie eller Hitch? Trådstarter seff -.- Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Spørsmålet skulle egentlig være rettet mot trådstarter, ikke inkludere ham, men det er kanskje like greit. Lenke til kommentar
Arcane23 Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 denne tråden går ut på å sjekke noen du ikke kjenner eller har møt på byen, men hva gjør du for at noen du kjenner skal like deg? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Omtrent akkurat det samme! Det blir bare mye vanskeligere, da de allerede har et veldig sterkt inntrykk av deg. Pluss at du slipper å være nervøs for å åpne henne da, og finne noe å snakke om. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Velger skrive igjen, om en jente decline'r som venn på face, buste henne for det neste gang man ser henne eller bare ignorere henne totalt? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Kanskje hun legger mer i ordet venn enn "tilfeldig person jeg traff på byen en gang"? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Velger skrive igjen, om en jente decline'r som venn på face, buste henne for det neste gang man ser henne eller bare ignorere henne totalt?Gi faen i hendelsen, drit i at den skjedde. Nestegang du tilfeldigvis snakker med henne snakker du med henne som normalt. Så venter du med å prøve igjen til du har en bedre kontakt med henne Fisk også litt etter SOI/IOI'er; det kan jo hende at du har feilet i å lese kroppsspråket hennes og at hun ikke kan fordra deg i det hele tatt. Kanskje hun legger mer i ordet venn enn "tilfeldig person jeg traff på byen en gang"?Man kan bli venner med tilfeldige personer man møter på byen Kanskje litt drastisk å adde henne etter å ha snakket sammen i noen minutter på byen, men jeg tror vi må la Cape utdype før vi kan si noe mer om hvor god kontakt de to har. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Pratet vell fra og til hele kvelden, legger stort lite i at hun dro en decline. Er vell forskjellig, noe aksepterer vell alt andre litt mer forsiktig I guess. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Morsom guide! Møtte på en sånn for et par dager siden, og det er hysterisk når grundig innøvde triks plutselig ikke funker helt optimalt og man er helt uten evne til å improvisere. Men for all del, det er utrolig moro å observere på nært hold. Lenke til kommentar
Seth_pua Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Hehe! Det er blandt annet derforr jeg ikke er helt for ferdig innøvde rutiner (kjent som canned). Mye bedre og bruke en naturlig stil Lenke til kommentar
Seth_pua Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Må nesten slenge inn en ting til: Canned er veldig bra i begynnelsen slik at man kan bygge opp selvtilliten sin med damer. Det var det jeg gjorde, og når selvtilliten ble bygd opp så begynte jeg og bryte ned hvorfor forskjellige rutiner funka. Og etter det har fokuset vært på det man kaller for natural game. Det viker mye mer ekte og sannsynligheten for og bli "busta" på det er minimal. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 (endret) Dette var i hvertfall så opplagt at han liksågodt kunne sittet og lest i boken/guiden/whatever underveis. Endret 15. desember 2007 av Slettet-Axby2kEH Lenke til kommentar
Seth_pua Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Så pass ja... Det er jo aldri bra, hvertfall hvis ikke man vet hvordan man evt skal handtere situasjonen hvis ting går feil... Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Dette var i hvertfall så opplagt at han liksågodt kunne sittet og lest i boken/guiden/whatever underveis.Da var han nok en nybegynner ihvertfall.. høres sånn ut. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Jeg spurte han ikke hvor lenge han hadde øvd nei men men, han får nå herje på, hvis han synes det er gøy, så får jeg heller få lov å synes det er litt morsomt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå