Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 MM gir nyttige rammer å operere innenfor. ACS. Men, som Jeffy ville sagt det, spit your own shit. Lenke til kommentar
Raven_Heart Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Har fått intrykk av det jeg også. Så prøver å være litt natural. Så blir nok litt MM her og der, men ikke for mye som du sier. Skal også undersøke litt andre teknikker. Mye av det jeg leser er jo fra forumer sånn som denne posten her. Er mye å lære fra historiene til folk. Såklart Men, fritt etter Tyler fra RSD - vær alltid kritisk, forsøk å finne det som passer din personlighet og finn ut hvorfor, ikke bare at teknikk X gir resultat Y. Uansprett, lykke til Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Takk for svar og tips så fort folkens! Har masse å lære og det jeg må jobbe mest med nå fortiden er rett og slett å prøve ute i feltet. Gleder meg som en unge til høstferien, da har jeg en del tid til overs. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 (endret) Sjekk ut Gunwitch, Swinggcat og RSD Foundations. I mine øyne er det alt du trenger i starten. Så er det bare å lempe flesket ut i felten. Endret 23. september 2009 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Jeg anbefaler å ta femti pushups, se noen minutter med Frank TJ Mackey, drikke fire Red Bulls og dra på nærmeste fest med mord i blikket. Dorian Method. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Du glemte vinen, Dorian. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Tror ikke de 4 redbullsa hadde hjelpt meg noe særlig. Hadde vel egentlig bare fucka det opp litt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Dorian Method. Som for øvrig aldri har fungert. Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Dorian Method. Som for øvrig aldri har fungert. EYH! Han fikk med seg meg i seng! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Dorian Method. Som for øvrig aldri har fungert. Det er en teori, og den fungerer i teorien. Mer kan man ikke be om. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Lazsjis_* Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Mystery Method har en ting, som ingen andre har like bra. Posisjonering. Dette er key - og skaper jævlig mye verdi i lokalet når det ser ut som om den deiligste dama sjekker opp deg, og ikke motsatt. Og forsåvidt, body rocking også Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Mystery Method har en ting, som ingen andre har like bra. Posisjonering. Dette er key - og skaper jævlig mye verdi i lokalet når det ser ut som om den deiligste dama sjekker opp deg, og ikke motsatt. Og forsåvidt, body rocking også Nøkkelen er jo at dama skal sjekke deg opp, uansett hvilken metode du går etter Man "planter" egentlig bare ideen om at hun vil sjekke deg opp. Lenke til kommentar
EL MUPPO Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Mystery Method har en ting, som ingen andre har like bra. Posisjonering. Dette er key - og skaper jævlig mye verdi i lokalet når det ser ut som om den deiligste dama sjekker opp deg, og ikke motsatt. Og forsåvidt, body rocking også Hva er 'body rocking'? prøvde å google det uten resultater... Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Godt forklart her: http://tinyurl.com/ycr9svk Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Oki har seriøst lært hva jeg scorer så sykt på for tida. Er ikke mye som gjør meg mer alpha enn dette. Fungerer kanskje ikke på alle da. Almost never give anyone a straight answer, hvertfall ikke til å begynne med i en samtale. Lenke til kommentar
Touchdown Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Sikker på at det gjør deg alpha, og ikke bare mysterisk? (som er en positiv ting) Lenke til kommentar
haswonit Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Noen som har noen gode tips til hvordan man skal behandle jenter på steder der hvor det er en skjev fordeling med fordel jentene? (altså flere hukjønn enn hankjønn ;p) Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Act kool, don't be a fool. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Behandle dem godt som alltid. Snakk med alle, vær interessant og interessert, og social value klatrer. Lenke til kommentar
Touchdown Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 (endret) [frustrert] Skulle egentlig ha boys night out pga en fyr som har vært veldig opptatt i det siste, men nå 1 time før vi skal stikke til vorset sier han at han ikke gidder å dra ut, og da hoppa halve lasset av... XD Yeye, har allerede handlet inn drikke så byn blir det nok uansett...![/frustrert] Happy hunting folkens! Endret 25. september 2009 av Touchdown Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå