Cazzo Grande Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Nå vet jeg ikke hva du legger i "Gir faen i", men selv om det bare er en jente du skal bolle på, fortjener hun respekt, så behandle hun slik jenter skal behandles Dessuten er hun såpass snill å lære opp deg at du bør være takknemlig. Jeg mener ikke at jeg skal knulle hun og deretter være frekk mot henne og ditche henne. At jeg øver meg litt opp på henne (jeg har større feilmargin her siden hun er interresert) og kanskje et par knull og lar det hele gå naturlig over. Win-Win situasjon. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Så lenge du spiller med åpne kort. Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Så lenge du spiller med åpne kort. Man må ikke nødvendigvis være så veldig åpen på at man bare vil ha et fysisk forhold heller. Bare han ikke lyver om at han har mer følelser for henne, eller gir signaler om det. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Man må ikke, men det er kanskje like greit. Jeg unngår forhold fordi jeg ikke vil ha drama, og det får man i bøttesvis hvis man ikke er 100% ærlig. Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Men det er jo ikke egentlig noe stress for meg. Hun bor dritlangt unna. Eneste ulempen er at mora hennes er en kollega av faren min, var sånn vi ble kjent. Funker jo å blokke på msn, slette numre osv. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Funker jo å blokke på msn, slette numre osv. Hadde jeg vært jente så hadde jeg ikke villet bli kjent med deg. Det skal helst ikke være tilfellet for PUAs. Det skal helst ikke være tilfellet noen, egentlig. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 (endret) Har funket utmerket for meg å være helt åpen om mine intensjoner. Dessuten har man da alt på det reine om ting skulle gå til helvete. Det skal ikke mye til før jenten tror det ligger mer bak. Selv om det ikke er din feil at hun tolker det annerledes, så kan man være gentleman og være føre var. Hvordan du velger å håndtere det sier mye om en som person. Er ikke så viktig å få kjøtt på kuken. Edit: Lite stilig å "forsvinne fra overflaten" når trøbbelet kommer. Endret 11. september 2009 av McBitch Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Det var egentlig mest ment som kødd. Jeg vet hvor dritt det er med jenter noen ganger. Det kan bli et slit uansett, men har lite lyst til å få rykte på meg som han som går rundt å knuller jenter i hytt og pine. Jeg vet det er skikkelig dritsekk. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Hvem er norges mest alpha person? Eller verdens mest alpha for den saks skyld? Skulle vært en alpha-off konkuranse. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Tror nok Brad Pitt ville kommet ganske høyt på den listen, den autorieteten han får fra både kvinner og menn er nok ganske unik, spørsmålet er om det er pga. kjendisstatus eller ei, men vil tro han er en het kandidat. Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Er kanskje litt noob, men kan det bety noe hvis noen kommer akkurat til deg og spør om å få se på planen? På skolen i dag sto jeg ved klasserommet, og en gjeng fra klassa 2-3 M unna, og så å si alle hadde sekker/vesker med timeplan i. Hu ene sier navnet mitt og kommer bort for å se på planen. Har så å si ikke snakket med hu før, siden jeg er så sjenert. Idèer?? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Det betyr mest sannsynlig at hun ville finne ut hva dere skulle ha neste time/slutten av dagen osv. Men er du HELDIG, kan det bety at hun viste pittelitt interesse. Lenke til kommentar
Pezzonovante Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Er kanskje litt noob, men kan det bety noe hvis noen kommer akkurat til deg og spør om å få se på planen? På skolen i dag sto jeg ved klasserommet, og en gjeng fra klassa 2-3 M unna, og så å si alle hadde sekker/vesker med timeplan i. Hu ene sier navnet mitt og kommer bort for å se på planen. Har så å si ikke snakket med hu før, siden jeg er så sjenert. Idèer?? Beklager ¨å si det. men fy FAEn som folk overanalyserer.. Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 12. september 2009 Forfatter Del Skrevet 12. september 2009 Hvem er norges mest alpha person? Eller verdens mest alpha for den saks skyld? Skulle vært en alpha-off konkuranse. Aune Sand, uten konkurranse en gang Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 (endret) Og da stenger vi litt for å rydde tråden for slikt som ikke hører hjemme på dette forumet. Noen innlegg forsvant, og vi åpner igjen. Hold dere saklige og unngå personangrep, så blir dette et hyggeligere forum for oss alle. Geir Endret 12. september 2009 av tom waits for alice Lenke til kommentar
quakie Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 (endret) Hvem er norges mest alpha person? Eller verdens mest alpha for den saks skyld? Skulle vært en alpha-off konkuranse. Aune Sand, uten konkurranse en gang På hvilket grunnlag mener du det, har du møtt han i virkeligheten? Bare nygjerrig. Endret 12. september 2009 av quakie Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Aune Sand er omtrent like pimp som Marilyn Manson. Det vil si veldig. Apropos sistnevnte, her har dere noe å modellere: Lenke til kommentar
applemania Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Aune Sand er omtrent like pimp som Marilyn Manson. Det vil si veldig. Apropos sistnevnte, her har dere noe å modellere: Yum! Lenke til kommentar
Raven_Heart Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Aune Sand er omtrent like pimp som Marilyn Manson. Det vil si veldig. Apropos sistnevnte, her har dere noe å modellere: "I used to do houses, now I do portraits" I lol'd Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Hater livet mitt nå - må gi opp alkohol! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå