Suburbian Hero Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 (endret) Jepp, jeg antar at det at jeg nå ser de dårlige kvalitetene hennes fører til at jeg er ganske gretten for tida. Jeg sprakk den illusjonen, og er nå sur på meg selv fordi jeg faktisk lot så mye tid gå bort på henne. Det har igjen ført til at jeg er redd for å forelske meg igjen, og prøver å gjøre samtlige jenter til livløse objekter. Hvordan kunne jeg la dette skje? Ser ut til at egoet mitt er i full sving her, jeg må ta kontroll virkelig snart. Hvordan du faller så lett for jenter er for meg et mysterium. En forelskelse skaper jo en illusjon om at den personen du forelsker deg i verdens beste person osv. Å bli betatt er selvfølgelig noe annet, men jeg vet ikke hvordan jeg kan få det til. Det kan jo tom skape AA å la seg bli betatt, så hvordan gjør du dette her? Hva er hemmeligheten din? Endret 2. september 2009 av Working Class Hero' Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 (endret) Hvis jeg møter en ny jente som jeg liker, begynner jeg automatisk å forestille oss sammen i morsomme situasjoner. Det gjør at jeg skaper et bånd mellom oss fra min egen side ettersom jeg føler vi kunne hatt det drittfett sammen basert på mine egne forestillinger. Jeg har aldri fått følelsen av at "dette er verdens beste person" uansett hvor forelsket jeg har vært. Det kan ha noe med at jeg er fryktelig glad i meg selv og kanskje overdriver mine egne positive egenskaper (delusional confidence). Jeg ser automatisk feil hos andre (også meg selv) og så er det opp til meg å velge hva jeg skal fokusere på. Endret 2. september 2009 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Får besøk av en HB9 imorgen. Forslag til hva man kan finne på? Hun er klar for det meste. Lenke til kommentar
Mez Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Nakentwister / klespoker? Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Heh, ja men før den biten. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Fersking_* Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Hei, jeg er ingen ekspert på noen av områdene her inne, men jeg synest det er morsomt å kunne dele erfaringer og få tilbakemeldinger å utvikle meg selv i en forhåpentligvis positiv retning. Jeg startet på videregående i år. For to uker siden var det en fest på et utested som var leid med tilhørende vors. Det er ikke ofte vi under 18, eller 26 for den saks skyld får more oss ute, så dette var sjansen. Jeg er ingen PUA, men jeg vet heller ikke hva man må ha gjort for å kalle seg det. Men jeg er generelt veldig bevisst på meg selv og andre rundt meg, og er god til å oppfatte signaler, og spre både positiv og negativ energi hvis jeg er i riktig humør. Det startet i 8-tiden, og jeg var i godt humør. Det er en jente på mitt trinn jeg har peket meg ut. Dette er en jente jeg virkelig liker, helt min type som jeg har en ordentlig god kjemi. Det er ikke så mange jenter jeg faktisk vil like å være sammen med. Jeg kan prate med aller fleste jenter, men da er det som regel en fasade, men dette er en god dame, noe å satse på. Hun er morsom og har samme humor som meg, og jeg får henne til å le hele tiden. Hun var på vorsen. Vi kaller henne 1. Jeg drakk en del ble i godt humør. Jeg gikk rundt og pratet med hvem som helst, jeg tenkte ikke noe teori, men jeg pratet med de fleste og småflørtet med jenter, men hadde ingen intensjoner. Jeg fant opp en greie hvor jeg ikke hadde drikke, (jeg hadde det egentlig) så gikk jeg rundt med et glass og spurte om donasjoner til en god sak (altså drikke) fra alle. Selvfølgelig kan det ses på som snyltete men man må gjennomføre det på en morsom måte, og jeg maste heller ikke hvis de ikke ville selvfølgelig. Sånn var det naturlig å snakke med masse folk, og dessuten utføre skåler og hifives. Fett. Man blir LETT drita sånn også btw. Jeg vet ikke hvor mye jeg fikk, men det var nok. Når vi skulle dra til utestedet måtte jeg få en del hjelp til å finne mine eiendeler. Vi måtte ta t-banen dit vi skulle, og på veien ditt kom i kontakt med en random jente fra skolen min. Kall henne 2 Jeg trengte noe å støtte meg på så jeg tok henne rundt halsen og vi gikk sammen, jeg prata vel en del piss er ikke sikker. Når vi kom til stasjonen satt vi oss og jeg tror jeg sa noe så banalt som at "I filmer er det nå de begynner å rote". Så gjorde vi det da. Måtte ikke jobbe mye for den. Her er jeg vet et veiskille, jeg er egentlig heftig keen på godjenta som sikkert sto 5m unna (men ingen så meg og nr 2 da. Før senere...), men alikavel sitter jeg der med nr 2. Hele kvelden hadde jeg hatt det morsomt og sagt til kompiser at nr 1 var min, og hun skal jeg faen meg gifte meg med. Men alikevel kan jeg ikke kontrollere meg. Jeg tror det er fordi jeg blir litt oppgitt fordi nr 1 er ikke noe man fikser med en gang. Hun sier at hun bare tror på den store kjærligheten. Hun har hatt kjæreste og slikt altså, men hun er nok ikke ons-jenta akkurat. Jeg respekterer dette og det er en av grunnene til at jeg liker henne. Hun er ikke så lett å få has på. Men kanskje jeg respekterer henne for mye, og tenker at hun er FOR vanskelig, derfor tar jeg lettere utfordringer? Litt senere befinner vi oss på banen. Nr 1 får en tlf om at hun ikke får være med på festen siden hun måtte hjem å passe søsken (lang historie). Hun må gå av en stund før resten av oss. Jeg føler at hun liker meg. Hun ser veldig mye på leppene mine og jeg merker at hun generelt er komfortabel rundt meg. Når vi skal si hadet gir hun meg en klem før jeg ber om et kyss på kinnet, det får jeg, men jeg snur meg for et på det andre så møtes vi på midten og det blir et stort smask på munnen. Kveldens høydepunkt for meg egentlig. Selvfølgelig betyr det ikke allverdens i semi-fylla, men det er noe. Jeg er glad. Når vi ankommer utestedet er det trangt. Jeg må pisse. garderobekø, sure dørvakter. Kjipt. Men jeg klarer meg. Jeg danser, prater med folk, poser på bilder etc. Jeg fikk en rejection. Jeg begynte å danse med en random jente og utvekslet alder skole osv. før jeg spurte hvilken klasse hun gikk i. Hun svarte at "det skulle du vel likt å visst". Eneste jeg faila på men jeg bare stakk, jeg var egentlig i FOR godt humør. Så skjer det noe nytt.. Jeg kom i prat med tre jenter. Plutselig dro to av hennes veninner og vi var alene. Vi kaller henne nr 3. Jeg husker den dag i dag ikke navnet hennes, men hun gikk et trinn over meg. Vi sto ganske close, og hun sa jeg hadde fine øyne. Jeg reagerte ikke så veldig før jeg gikk nærme henne og myste henne i øynene og sa at hun hadde ikke så ille øyne du heller. Så gikk det to sekunder før vi rota. Jeg tror hun closa egentlig. Denne jenta mente litt mer alvor. Hun tok meg i hånda inn på en dass og vi fortsatte. Jeg var litt usikker på om dette var en invitasjon til en f-close fra hennes side eller om hun bare ville rote. Jeg kunne nok f-closa der inne, men jeg visste ikke helt om jeg egentlig ville det. Jeg ble enig om at hvis det skulle bli noe sånt måtte hun ta initiativet. Det ble til at vi sto der opptil veggen mens jeg fingret henne, det var det eneste initiativet jeg tok. Hun gjorde ikke noe mer mot meg. Det var sånn en stund før hun sa at venninene hennes sikkert ventet på henne og hun måtte gå. Jeg ble egentlig litt snurt siden jeg ikke fikk noe sjæl. Jeg vasket hendene og kneppet som best jeg kunne igjen skjorta før vi gikk ut. Jeg så henne ikke igjen den kvelden. Jeg var litt i en slags koma etter opplevelsen. Jeg hadde faktisk aldri opplevd noe slikt. Jeg gikk rundt og sosialiserte med kjente da jeg fikk øye på 2 igjen. Jeg satt meg med henne, og selvfølgelig begynte vi å rote igjen. Denne gangen til offentlig skue. Jeg gikk rundt å sa til kompiser at de ikke måtte si det til noen fordi nr 1 var dama for meg o det her betydde ikke en dritt! Men det var før denne gangen her. Jeg er ganske sikker på at nr 1 må vite at jeg var med hvertfall nr 2 den festen, jeg vet ikke hvem som så meg med nr 3. Jeg er veldig usikker på om dette var postivt alt i alt, og jeg tok ikke med alt engang, men dette ble veldig langt. Er dette en report? Det er kanskje ikke nok vekt på selve sjekkingen. Takk for oppmerksomheten. Beklager skriveleifs men jeg er trøtt. Jeg kan fikse det i morgen. Lenke til kommentar
Mez Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Heh, ja men før den biten. Du sa jo at hun var kar for det meste...? Da er det jo bare å gasse på! Lenke til kommentar
Mez Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 * Syntes dette ble veldig langt, tungt å lese! Måtte prøve meg flere ganger med å skumme megg gjennom før jeg fant noe spennende. Lite detaljer om sjekkingen da men. Det viktige for deg er å finne ut hva som gjorde at du fikk fingre hu dama. Var det noe spesielt du gjorde? Eller var det kun at du var i så bra state at det "lukta" alfahann lang vei og hun bare måtte ha? På meg virker som det er litt fyllegreie hele den greia med nr 3. Men tenk på et positive, dette vil hjelpe deg senere - er sånn du lærer! Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Heh, ja men før den biten. Du sa jo at hun var kar for det meste...? Da er det jo bare å gasse på! Ja, men skal møte henne først i byen før vi stikker opp til meg, men tror jeg har planen klar. Eat, home. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Fersking_* Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Hm, jeg tok egentlig fingringa for gitt der og da, fordi hun tok meg inn på dass. Så jeg bare gjorde det, også fordi jeg hadde en bra state og god selvtillit. Men når jeg tenker meg om er det jo ikke sikkert det var en selvfølgelighet i det hele tatt, vi snakker jo stort sett ikke om myndige personer her også. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Bruker man HB9 for å skryte av at man har funnet en pen jente eller for å forklare hvordan man forholder seg til jenten? Hvis man er så selvsikker/likegyldig at man klarer å sjekke opp verdens flotteste jente like lett som nabojenten som er tre år yngre og har vært forelsket i deg siden du flyttet inn i nabolaget så virker hele skalaen meningsløs. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 (endret) Jeg sprakk den illusjonen, og er nå sur på meg selv fordi jeg faktisk lot så mye tid gå bort på henne. meligheten din? QFT, jeg vet virkelig hvordan det er å "kaste vekk" tid på en one-itis. Jeg hadde en slik en på FHS som oppholdt mine tanker helt fra tja.. juletider til jeg egentlig fant ut hva hun villle nå i sommer. La oss si en 6-7 måneders tid. I løpet av den tiden hadde jeg en del fullgode muligheter både til ons og en potensiell LTR, men tok jeg de sjangsene? Neida, jeg var bare mentalt "stuck" på hun jenten her som var "perfekt" og gjorde ikke noe ut av de andre sjangsene. Ellers så angående redhead vs. brunette, så tror jeg det blir redhead. Hun er ikke like pen som brunetten, men nå føler jeg at brunetten har "droppet" meg, da hun absolutt ikke er like responsiv på meldinger osv. Men tror jeg brukte for lang tid, fra vi snakket om å gjøre noe til nå. Er uansett rimelig fornøyd med ms. redhead og da blir det kanskje et LTR på meg litt utover høsten, hvis andre ting også klaffer. Endret 2. september 2009 av Xtra Lenke til kommentar
myrdan Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 (endret) Hva er HB9? Syns forøvrig systematisk sjekking og sånn mind greier er helt bak mål, wtf liksom, du lurer til deg dama. Endret 2. september 2009 av myrdan Lenke til kommentar
Vargan Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 ...hele skalaen meningsløs. Det er den. Hva er HB9? HB9, betyt Hot Babe 9. Hvor hot? 9/10. Som Dorian Gray sier, er skalaen egentlig meningsløs, fordi den er helt subjektiv. Jeg har ALDRI lest om noen som har sjekket opp noen under HB7. Syns forøvrig systematisk sjekking og sånn mind greier er helt bak mål, wtf liksom, du lurer til deg dama. Se deg rundt. Har du lest denne tråden? Dette er et chode mekka. Før det ble mainstream var ideen bak pickup metoder å hjelpe de mindre pene, evt usikkre og kanskje mer sosialt innadvendte med å finne seg en partner. Det er lettere å snekre med en hammer. Idag skal selvfølgelig alle snekre, både en to og trekant. Det har sine morsomme sider selvfølgelig. Spesielt i denne tråden. (p.s.: Det er ikke lureri før du tyr til NLP.) Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Jeg tror at hvis man er en tryllekunstner eller en hypnotisør så vil folk flest finne deg svært sjarmerende. Hvis man fremstår som sjarmerende for andre mennesker og de nyter ditt selskap så er det ikke lureri. Sånn sett har det ingenting å si hva man gjør, så lenge de har det godt. Det finnes egentlig bare én eller to ting man kan gjøre som faktisk er kjipt gjort, og det er å enten utnytte fulle jenter mens man er edru eller å bryte ned selvtilliten til jenten for å få henne med deg hjem. Alt annet, uansett hvor systematisk det er, er helt greit i mine øyne så lenge jenten har det godt med deg. Jeg skal innrømme at noen av tingene (samtlige) jeg gjør i sengen er ting jeg har lest meg til, sånn sett kan det være jeg lurer en jente til å komme. Jeg skal heller gi beskjed når en av dem klager. Lenke til kommentar
toth Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Det finnes egentlig bare én eller to ting man kan gjøre som faktisk er kjipt gjort, og det er å enten utnytte fulle jenter mens man er edru Jeg er helt enig her, når en full jente ringer meg dritings med "heeeei.. kan ikke jeg komme opp en tur?" når jeg er edru, forholder jeg meg meget skjebelig. Men, kan noen forklare hvorfor det føles sånn? Hvorfor er det greit å sjekke dritings>dritings, men ikke edru>dritings? I realiteten er det jo null forskjell for [dritings], h*n hadde jo gjort det samme uansett. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Fordi du som er edru tenker rasjonelt, mens den som er drita ikke gjør det. Lenke til kommentar
toth Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 (endret) Så det er rått parti, mener du? Jeg er ikke helt enig, en dritings jente som kan tenke seg å bli med Ole hjem, kan tenke seg det uansett hans promille. Det er hennes promille og generelle holdninger som avgjør om hun blir med. For å spørre litt annerledes; Er det noen som leser dette, han- eller hunkjønn, som ville blitt fornærmet dagen derpå dersom det viste seg at ONS'n din hadde vært edru kvelden før? Altså mer fornærmet, følt seg mer brukt, enn om denne også hadde vært full? Endret 3. september 2009 av toth Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Man burde egentlig ikke føle at man gjør noe galt, de fleste skal klare å styre sitt eget alkoholinntak. Lenke til kommentar
Touchdown Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 (endret) Jeg tror det er fordi jeg blir litt oppgitt fordi nr 1 er ikke noe man fikser med en gang. Hun sier at hun bare tror på den store kjærligheten. Hun har hatt kjæreste og slikt altså, men hun er nok ikke ons-jenta akkurat. Jeg respekterer dette og det er en av grunnene til at jeg liker henne. Hun er ikke så lett å få has på. Limited belives! Men kanskje jeg respekterer henne for mye, og tenker at hun er FOR vanskelig, derfor tar jeg lettere utfordringer? Probably det du gjør feil. Selv om jenta ikke virker lett på tråden, og helt sikkert ikke er ONS-jenta som du beskriver det, så betyr ikke det at man må bruke tre skoleår på å bli kjent med jenta før man endelig kan ta et steg. Jeg har selv håndtert slike jenter. F.eks. en jente som jeg merket at ikke var veldig seksuell direkte, aldri ONS o.l. så jeg kjørte heavy comfort game for å vinne stor tillit. Det er derfor det ikke finnes noen universal guide som funker på alle jenter, fordi jenter er forskjellige. Noen dåner av direkte sex game, andre løper. Du kjenner jenta og vet hvordan hun er, mao hvordan du må møte hun på slagmarken. Så reis deg opp fra knele-posisjonen og se hun inn i øynene som en hvem-som-helst+1. Men, kan noen forklare hvorfor det føles sånn? Hvorfor er det greit å sjekke dritings>dritings, men ikke edru>dritings? I realiteten er det jo null forskjell for [dritings], h*n hadde jo gjort det samme uansett. Fordi man har et mye mer sosialt ansvar når man selv er edru. I følge samfunnet mister man noe av ansvaret når man drikker, derfor er det mer akseptert å gjøre noe galt. Er man edru har man fortsatt det same sosiale ansvaret, type passe på dine nærmeste. Er begge fulle har begge to redusert ansvar = win Er begge edru har begge to fullt ansvar = win Er en full og den andre edru har den ene mer ansvar = den med ansvaret failer og den uten får epic win. Epic win fordi man kan legge ansvaret helt over på en annen. Endret 3. september 2009 av Touchdown Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå