Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri

Anbefalte innlegg

Alkohol får meg til å gjøre dumme valg! Jeg endte opp i stillingen 69 med en jente...

(Men hva er så galt med 69?)

... etter at jeg allerede har hatt sex med hun minst 5 ganger tidligere den kvelden....

(Det nærmer seg nå)

.... uten kondom (m.a.o jeg kom i hu alle gangene, m.a.o ikke rent og pent der nede.)

:blush:

Pent! :D Går hun på pilla? Jeg er heller ikke den beste til å huske dongen når jeg er påseilt, så jeg kan lett sympatisere her.

Skal på fest med en del kjente, og mange ukjente i kveld. Noen tips? Er ikke så veldig erfaren, og merker jeg er litt nervøs

Ingenting tar knekken på nervøsitet som litt latter. It's a fact. Prøv å komme i godt humør før du ankommer i kombinasjon med en anelse promille, så er resten smooth sailing.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skal på fest med en del kjente, og mange ukjente i kveld. Noen tips? Er ikke så veldig erfaren, og merker jeg er litt nervøs

Ingenting tar knekken på nervøsitet som litt latter. It's a fact. Prøv å komme i godt humør før du ankommer i kombinasjon med en anelse promille, så er resten smooth sailing.

True talk....

Om du vil utvide sosialkretsen din så er alkohol win! Selv har jeg fått bortimot 50(?) nye bekjentskaper og venner i løpet av sommeren, mye takket være to av mine beste venner! :D

Lenke til kommentar

True talk....

Om du vil utvide sosialkretsen din så er alkohol win! Selv har jeg fått bortimot 50(?) nye bekjentskaper og venner i løpet av sommeren, mye takket være to av mine beste venner! :D

Hvem da? Jack og Daniel? :D

Lenke til kommentar

Kvelden var konge! Er ikke fan av å drikke så altfor mye, men det var null problem. Jeg var nervøs, delvis fordi alle på festen var ett år eldre enn meg, helt til jeg kom dit. I det jeg tok steget innenfor døren forsvant alle nerver, og jeg var helt med. Kom i kontakt med mange, ble godt kjent med noen jævlig kule typer. Var redd for at folk skulle disse meg for å være yngre enn dem, men fikk som oftest høre at folk syntes det var kult. Noen jenter så litt spørrende på meg. Da sa jeg bare "er det et problem da?" "neida, hehe" "så gi meg en klem da!", så tenkte man ikke mer på det.

Var for "rotete" til at jeg kunne kjøre skikkelig game på jenter, men jeg gjorde så godt jeg kunne. Kjørte en del kino, øyekontakt og vitser, og fikk god respons.

Alt i alt en flott aften :D alkohol er faen ikke dumt.

Lenke til kommentar

Jeg flørter like mye på dagtid uten alkohol (vel, innimellom uten alkohol), men med en gang jeg fjerner alkoholen fra bildet og bare drar ut for å sjekke så føler jeg meg creepy. Da innrømmer jeg for meg selv at jeg er ute etter kuse og ingenting annet, og det er ikke bra. Jeg må da dra ut og kose meg også, og det er ingenting annet enn å få med seg en jente hjem som kan redde en edrukveld på byen.

Lenke til kommentar

man er jo ganske gay om man faktisk prøver å lure noen da. Hva med å faktisk bare drikke vann, rett fra et vanlig ølglass slik man alltid får det på utesteder?

Det har funket fjell for meg, og fått veldig lite negativt, så lenge jeg er ærlig med hvorfor jeg drikker vann.

Lenke til kommentar
Jeg har aldri forstått debatten drikke vs. ikke drikke. Noen er glad i alkohol og damer, og andre er glad i damer. Jeg kunne aldri tenkt meg å gå ut edru, rett og slett fordi en god flaske vin er en av livets gleder.

Sant, sant. Jeg driter i om folk drikker eller ikke så lenge de er kule folk jeg liker å tilbringe tid med. Jeg er glad i både vin og øl, så for min del er alkohol nesten selvfølgelig i helgene, men hvis folk ikke drikker er det care for min del.

Lenke til kommentar
Det skal også være sagt at kritikken ikke er rettet mot de som ikke drikker til vanlig, men de som dropper å drikke den kvelden de skal ut og "sarge". That's bringing a gun to a knife fight.

Enig! Litt som gutta i lace lounge oslo som drakk tonic water med lime i. Om du da ikke sier at du faktisk drikker tonic water med lime. Men det å drikke vann, og så sjekke damer ser jeg absolutt ikke noe problem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...