Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri

Anbefalte innlegg

JEG er i en knipe.

dater 2 jenter.. eller

datet 1 jente her ifra, som jeg fikk bra kontakt med. ble forelska og vi var på endel dates, så fikk jeg vite av henne at jeg framstod som "desperat, og at jeg gav utrykk for at hun var det første og beste" jeg gikk etter ( da hadde jeg vært på date med 10 andre jenter her inne).

Så da selvfølgelig ble jeg såret.. og så møtte jeg ei jente igjennom skolen og ble med henne hjem, nå har vi møtt hverandre i nesten 2 uker, og hun er også fantastisk.. hun andre har jeg ikke møtt på 3 uker grunnet jobb o.l + at hun ville at vi sku ta det roligere..

hva gjør jeg?? vil jo ikke såre noen av de, og er selv veldig usikker.. selv om jeg vet at de to kan VÆRE den rette.

og ja dette er vel et "luksus" problem.. men det tynger meg veldig samtidlig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg begynner på 1.vgs nå til uken, og da blir det veldig mange nye folk å forholde seg til. Er en imøtekommende og postivit fyr som ikke har noe stort problem med å holde en samtale, men hva kan man gjøre for å ikke forsvinne helt i mengden av folk?

Edit:

Tenker egentlig generellt, ikke kun jenter.

Endret av Karlson
Lenke til kommentar

Sjekkeskolen til knektene har en del materiale på sosiale nettverk, samtaler osv. Noe av det er basic stuff, som de fleste alleredde driver med, andre ting finner jeg unødvenige men det er sikkert bare egoet mitt det er snakk om. Uansett, du finner nok noe du har bruk for der. Det er mye stoff der ute på den bloggen, så finn det du har behov for og ikke bli overloada... :)

http://sjekkeskolen.vgb.no/

Endret av Working Class Hero'
Lenke til kommentar
Jeg begynner på 1.vgs nå til uken, og da blir det veldig mange nye folk å forholde seg til. Er en imøtekommende og postivit fyr som ikke har noe stort problem med å holde en samtale, men hva kan man gjøre for å ikke forsvinne helt i mengden av folk?

Edit:

Tenker egentlig generellt, ikke kun jenter.

Ta kontroll, det har jeg gjort og det funker. Vis at du bestemmer, vis at du er alfa.

Edit; leifer.

Endret av fredderen
Lenke til kommentar
Aha. Nei, jeg har hatt større suksess med å snakke om ting jeg liker. Når det er sagt, vet jeg ikke hvor stor forskjellen er. Jeg snakker som regel MYE, men jeg har begynt å roe meg der også.

Jeg får kjøre litt bevisst drittslenging i kveld og se hvordan det funker ^^

No ska æ ut! Klem <3

hihi, hvordan gikk det White?

Jeg er i Førde atm.

En ting som funker ganske bra er å kommentere antrekket til jentene. De har faktisk lagt ned en god del tanker og tid i antrekket sitt. Da flyr man rett under radaren.

Word of Caution: Det KAN være at dette setter starten på en homofil-vibe.

Og så vil jeg legge til at dette funker bra for meg fordi jeg genuint synes at det er dritkult med tøffe klær eller hvis ei jente har matchende tilbehør, åh! og ikke for å snakke om røde kjoler! Jeg digger når folk kler seg i rødt xD

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
hihi, hvordan gikk det White?

Det gikk så som så. FR ligger you know where.

En annen interessant observasjon jeg har gjort angående drittsnakk er hvor vanlig det er blant studenter som lærer hverandre å kjenne. I går besto den ene dobbeltimen med undervisning kun av drittslenging og det gikk opp for meg hvor jævlig slitsomt det er. Men det bekreftet poenget mitt: Mennesker får raskere kontakt om de finner noe felles å hate (som studieemner).

Lenke til kommentar

Sabrina the Teenage Witch programmerte en gang en klone av seg selv som kun kunne si tre uttrykk, slik at hun fikk gå på to fester samtidig elns.

Sabrina- So let's start with... 'I'd love to.'

Sabrina's Double- I'd love to.

Sabrina- Okay, and I want me to be a good listener so let's try. 'That is so true.'

Sabrina's Double- That is so true.

Sabrina- And we need a universal truth. Oh that's easy. 'Mr. Pool can be so annoying.'

Sabrina's Double- Mr. Pool can be so annoying.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...