Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest troillonge

Etter å ha vært forelsket i ca. et halvt år prøvde jeg ved nyttår å kapre drømmejenta, men det gikk ikke så veldig bra. Alle signalene var der, men da jeg la kortene på bordet og fortalte hva jeg følte, ble jeg etter noen dagers betenkningstid veid og funnet for lett. Hjertet mitt er fortsatt gravert med hennes navn, så andre jenter er like interessante som gutter, altså uaktuelle.

Siden nyttår har jeg bare sett denne dama en håndfull ganger (hun bodde i nærheten av hjembyen min, jeg bor i en annen del i landet). I denne perioden har vi bare beholdt kontakten via msn. En god del i begynnelsen, lite de siste 3mnd. Har igjen hatt litt kontakt de siste ukene, har f.eks hjulpet henne med å komme til rette her i byen (hun har flyttet hit for å studere). Hun var hos meg helga for et par uker siden da hun var innom byen for å ordne med hybel, og nå er vi faktisk naboer.

Siden hun tydeligvis var interessert den gang, er det mulig å få henne interessert igjen? Eller har jeg ødelagt alt ved å fortelle hva jeg følte? Hvordan bør jeg gå frem for å få henne til å innse at hun egentlig vil ha meg? :)

Lenke til kommentar
Etter å ha vært forelsket i ca. et halvt år prøvde jeg ved nyttår å kapre drømmejenta, men det gikk ikke så veldig bra. Alle signalene var der, men da jeg la kortene på bordet og fortalte hva jeg følte, ble jeg etter noen dagers betenkningstid veid og funnet for lett. Hjertet mitt er fortsatt gravert med hennes navn, så andre jenter er like interessante som gutter, altså uaktuelle.

Siden nyttår har jeg bare sett denne dama en håndfull ganger (hun bodde i nærheten av hjembyen min, jeg bor i en annen del i landet). I denne perioden har vi bare beholdt kontakten via msn. En god del i begynnelsen, lite de siste 3mnd. Har igjen hatt litt kontakt de siste ukene, har f.eks hjulpet henne med å komme til rette her i byen (hun har flyttet hit for å studere). Hun var hos meg helga for et par uker siden da hun var innom byen for å ordne med hybel, og nå er vi faktisk naboer.

Siden hun tydeligvis var interessert den gang, er det mulig å få henne interessert igjen? Eller har jeg ødelagt alt ved å fortelle hva jeg følte? Hvordan bør jeg gå frem for å få henne til å innse at hun egentlig vil ha meg? :)

Det burde du muligens ikke gjort.

Å få henne interressert igjen burde ikke være umulig, bare ikke løp etter henne osv nå, selv om dere er naboer. Som jeg husker å ha lest tidlig i min "karriere", be the prize.

Lenke til kommentar
Gjest troillonge

Jeg innser i ettertid at det neppe er noe av det smarteste jeg har gjort ja :p

Jeg maser ikke på henne og henger ikke i skjørtekanten hennes. Tvert imot lar jeg henne leve sitt liv akkurat nå, med fadderuke og mye fyll og festing og "bli kjent"-greier. Men når dette roer seg litt, har dere noen greie tips på hva man kan finne på som kan få opp interessen? Se film, gå på kino, vanlige ting, men med en del berøring og nærhet? (KINO?)

Lenke til kommentar

Vel, hun vet allerede at hun kan få deg anytime, anywhere, det har du allerede vist tegn til. Og det er en stooooor turn off for jenter.

Prøve å kjøre på med dater og mye berøring kan faktisk gjøre vondt verre i dette tilfellet, ettersom hun mest sannsynlig vil reagere negativt og kanskje trekke seg unna. Prøv heller å vise interesse for hun samtidig som du "ignorerer" hun (counterproductive, eh?), prat med andre jenter forran hun og vis at du har mange muligheter og at hun er dum som ikke valgte deg når hun HADDE sjansen!

Lenke til kommentar

Faddere blir overraskende attraktive når de viser dominanse over en større flokk. Når man som fadder er den man går til for alle svarene, den som vet når ting skjer og han som alle kan navnet på så er det klart at man ligger godt an. På den andre siden er det selvfølgelig ikke alle jenter som vil holde på med fadderen sin da det gjerne blir sett litt ned på, men det får bli din jobb å løsrive henne fra denne tankegangen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...