Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

PUA: Jeg kommer til å kysse deg.

HB: Nei.

PUA: Det var ikke et spørsmål.

HB: Oki <3

 

"Hadde det ikke vært så jævli digg å snakke med deg, hadde vi klina for lenge siden."

Lenke til kommentar

Møtte en jente ved en utescene i går.. Dansa litt, og klina etter 2. sangen. Etter hvert tok jeg med med henne ut av mengden, så vi kunne prate, og fant ut at hun var kun ute etter sex hun og, i tillegg til at hun skulle hjem (mangfoldige 100km borte) dagen etter, så da slo vi til.

 

Hun ble med hjem til meg, og jeg fikk med noe, så dette er vel ett bevis på at en ikke trenger å lese masse teori for å få seg ett ligg :)

 

Grunn til gjestepost: vil ikke bli gjenkjent.

Lenke til kommentar

Hola players!

 

Må bare si en ting : TUSEN TAKK !

 

Husker for en gaanske lang stund siden, kom jeg over denne tråden her ( har ikke lest her på _lenge_ nå ) men denne tråden her startet min reise innenfor pickup og har forandret meg til et helt annet menneske.

 

All glory goes too Choosen_one :D

Endret av Morten21
Lenke til kommentar
Møtte en jente ved en utescene i går.. Dansa litt, og klina etter 2. sangen. Etter hvert tok jeg med med henne ut av mengden, så vi kunne prate, og fant ut at hun var kun ute etter sex hun og, i tillegg til at hun skulle hjem (mangfoldige 100km borte) dagen etter, så da slo vi til.

 

Hun ble med hjem til meg, og jeg fikk med noe, så dette er vel ett bevis på at en ikke trenger å lese masse teori for å få seg ett ligg :)

Banebrytende oppdagelse det der. Er det noen som har hevdet det motsatte eller måtte du bare å snekre sammen en "konklusjon" for å skjule innleggets egentlige natur?

 

For min del blir det flytting, psykologistudier og ikke minst fadderuke fremover. Forhåpentligvis the good life ahead, med andre ord. Jeg kjenner stagnasjonens klamme hånd på skulderen min, så litt forandring blir nok bra. Livet i periferien blir litt begrensende etterhvert.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Jarle_*
Møtte en jente ved en utescene i går.. Dansa litt, og klina etter 2. sangen. Etter hvert tok jeg med med henne ut av mengden, så vi kunne prate, og fant ut at hun var kun ute etter sex hun og, i tillegg til at hun skulle hjem (mangfoldige 100km borte) dagen etter, så da slo vi til.

 

Hun ble med hjem til meg, og jeg fikk med noe, så dette er vel ett bevis på at en ikke trenger å lese masse teori for å få seg ett ligg :)

 

Grunn til gjestepost: vil ikke bli gjenkjent.

 

Brukte du "nimbusen" din?

Lenke til kommentar

Har sett på RSD Flawless Natural, og det han egentlig sier når han forteller sine historier er:

 

So liek I said Happy Birthday have u had ur first make out yet? And then we made out lolol awesome!

 

Eller den om hu russiske jenta i DVD 2, hvor han ignorerer henne og så spontan makeout og sex. Hvor er gamet i det? Man blir jo ikke bedre i det sosiale ved det? Det er litt mer sånn om man bare er ute etter å få seg noe og liker det slik.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg er litt motsatt av Dorian, sannsynligvis fordi jeg ikke klarer å være like kynisk som ham, men PU er ikke like viktig for meg som Tolle og resten av New Age-røkla.

 

Det internasjonale miljøet er full av syke, syke mennesker. Folk blir fanatiske douchebags, pengegriske tapere og kyniske playere. Not for me. Alle som har hørt på Barry Kirkey, lest bloggen til Thundercat eller i det hele tatt The Game, skjønner at det er en del dritt i miljøet.

 

Nå for tiden hører jeg på AJ og Jordan fra pickuppodcast og de vet tydeligvis hva de snakker om. Jeg anbefaler alle å høre på dem.

 

"Chodes diss self-help" Jeffy

 

Så litt nyheter:

 

Alright so probably by now you’ve heard I’m wrapping up with my role as figurehead of RSD and moving into self help.

 

If you’re not a regular reader of RSDN then you probably guessed it based on the content of this blog.

 

This has been a conflict for me personally because “personal transformation” and “pick up artistry” are intense passions of mine and I love teaching bootcamps. Funny enough I actually consider teaching bootcamp my “time off” because I enjoy it so much.

 

Regardless I have to take this next step which will likely limit my future availability to, well, pretty much nothing.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Hva mener du med "bedre sosialt sett"? En av de kanskje beste i landet (i hvert fall i forhold til alderen) har temmelig amputerte antenner (tilsynelatende, jeg har aldri møtt ham).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...