Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

HJELP SØKES !!!

 

Ehm, jeg er nå i både ekstase og helvete!

 

Jeg skal på date nr 2 på torsdag, der damen jeg skal date er utrolig pen, selvsikker og vet akkurat hva hun vil ha.

På date 1 gav jeg henne endel iois, og ganske lite negg egentlig, men daten gikk utrolig bra, og det endte med at vi kysset litt før daten ble avsluttet..

 

Hvordan i helvete skal jeg toppe date 1 ? jeg var cool calm and collected og spilte på absolutt alle mine beste sider tror jeg, da hun er en 8 og jeg en 6er så trenger jeg tips! :p! vi skal ut å spise btw

Lenke til kommentar
HJELP SØKES !!!

 

Ehm, jeg er nå i både ekstase og helvete!

 

Jeg skal på date nr 2 på torsdag, der damen jeg skal date er utrolig pen, selvsikker og vet akkurat hva hun vil ha.

På date 1 gav jeg henne endel iois, og ganske lite negg egentlig, men daten gikk utrolig bra, og det endte med at vi kysset litt før daten ble avsluttet..

 

Hvordan i helvete skal jeg toppe date 1 ? jeg var cool calm and collected og spilte på absolutt alle mine beste sider tror jeg, da hun er en 8 og jeg en 6er så trenger jeg tips! :p! vi skal ut å spise btw

 

Bra at det gikk fint for deg på første daten og at du fikk en annen date.

 

Hvorfor må du toppe date 1? Du trenger jo bare å være på akkurat samme måten som du var på den første daten.

 

Her ser man hvorfor det å karaktersette andre og seg selv og la det påvirke ens eget syn på seg selv kan være negativt; du sier at hun er en 8'er og fordi du "bare" er en 6'er da trenger du tips. Du er absolutt like mye verdt som hun er, akkurat det mindsettet der er ikke sunt!

 

Summere: Vær slik om du var på første daten, da er hun nok komfortabel med det og ikke sett henne "over" deg i verdi.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
takk :)

 

 

vet, men har alltid levd med janteloven hengende over hodet.

 

nå mer tips ?:p heh.. hmz.

 

Om du fortsatt lever med janteloven hengende over deg: kast den langt, langt vekk!

Ellers er det vel bare å kjöre på med kino, være calm og rolig, ha öyekontakt når du snakker med henne of flörte i vei ;)

Lykke til hvertfall! :thumbup:

Lenke til kommentar
sats på klem du, alt avhenger av hvor dere står, og er du usikker så er nok klem det beste

 

tenkte det jeg og.. men går jeg ikke tilbake p"å "framskrittet" vi tok på 1 date?

blir det ikke desto vanskeligere å vite for begge to når man "kan" kysse senere?:p

Lenke til kommentar
du tenker feil retning ;)

 

tro meg, har du først kclosa henne så blir det ikke noe problem å gjøre det igjen, bare ikke hast deg inn i det

 

 

takk;D

 

skal ta fram a-game imårra ;P

 

har aldri vært inn i pua livet, men etter jeg så the pickup artist og leste litt på forumer så har jeg ( forruten jantelov instinktet som kommer fram nå og da) ubevisst brukt ting som nagg og ioi uten å ha de "lært" inn :p

 

takk for tips :D blir en selvsikker klem med glis rundt kjeften regner jeg med ;P

Lenke til kommentar
du tenker feil retning ;)

 

tro meg, har du først kclosa henne så blir det ikke noe problem å gjøre det igjen, bare ikke hast deg inn i det

 

 

takk;D

 

skal ta fram a-game imårra ;P

 

har aldri vært inn i pua livet, men etter jeg så the pickup artist og leste litt på forumer så har jeg ( forruten jantelov instinktet som kommer fram nå og da) ubevisst brukt ting som nagg og ioi uten å ha de "lært" inn :p

 

takk for tips :D blir en selvsikker klem med glis rundt kjeften regner jeg med ;P

 

hør nå! Du ser ut som en million bucks, og hun er HELDIG som får gå på date med deg.

blir det ikke henne, blir det garantert noen andre som er like bra eller enda bedre.

Si det til deg selv, helt til du tror på det. Da skinner det igjennom og ut til henne, og trust me jenter plukker opp på sånt ;)

 

Go for it playa, vi er med deg!

Endret av GRendal
Lenke til kommentar

Daten gikk flott !

 

starten var vanskelig da vi spiste mat på resturant, men med engang vi fant på andre ting gikk praten bra og jeg fikk endel iois, selv om jeg tilslutt spurte om det var greit at jeg kysset henne ( det gjorde jeg på date 1 og )

 

fyfaen hun er flott jente ass hah :D

 

regner med vi skal på date 3 og !:p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...