Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folk har virkelig misforstått shit-tester her ja :p Bra du klargjør det White ellers begynner folka å overanalysere og drite seg ut på de enkleste naturligste spørsmål :p

 

Hun: Skal vi finne på noe?

 

(*OMG shit-test.. what now???... ignorere shit-test!!* )

 

Han: Jeg liker skilpadder!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

I denne FRen fra Herbal er det en typisk jente som har shittesting som hobby.

 

It was the 2004 pickup summit that I organized (see how involved I got?), and everyone was there. More importantly, everyone was trying to show off.

 

Thundercat and Cristophe were talking to two girls of a three set. The last girl was facing away from the group and had the coldest body language I’d ever seen.

 

The One came up to me and pointed her out.

 

“Dude, that girl is really cold. Try talking to her.”

 

It sounded like a challenge to me. PUAs from all over the world were watching, and I had a lot to prove since I had just moved to ProHo.

 

I walked up and started talking. She ignored me. I just stacked and stacked and stacked, totally unwilling to walk away as a failure. She didn’t acknowledge my presence. In any other situation I would have given up long ago, but too many people were watching.

 

Finally I said something funny and I noticed that the corner of her mouth, the only part I could see, had broken into a slight smile.

 

“I caught you!” I said, “You’ve been sitting here being entertained this whole time while I stand here like an idiot? Forget this…”

 

I started walking away, knowing that she would turn around.

 

“No… wait!”

 

I turned and saw that she was smiling. She looked embarrassed. We started talking like normal, and she became attracted to me. Hey, who can blame her?

 

Thundercat, Cristophe, the three girls, and I walked to Mel’s as I had gotten used to doing every night.

 

During dinner I tried to use a new lying game Style had taught me. Unfortunately I introduced it without really knowing how to follow up.

 

“Did you know that you can tell if someone’s lying just by looking in their eyes?”

 

“Really, how? Ask me something and tell me if I’m lying or not”

 

Oops. That’s not how this is supposed to go. I got an idea.

 

“Ok. Do you want to kiss me?”

 

“No.”

 

“You’re lying.”

 

Really, was there anything else I could say? Kissing’s always been my big sticking point, so I figured I might as well practice. She was cute.

 

“No I’m not.”

 

It was a test. I could now tell that she was attracted.

 

“Yes you are. And now that you’ve lied to me, I’m NOT going to kiss you.”

 

There was a pause.

 

“I’m sorry for lying! I didn’t know what to say!”

 

I shrugged apologetically and kept eating. She apologized a couple more times, now very eager to kiss me.

 

On the way back up to the house I asked her why she was in a bad mood earlier. It was a guy.

 

Some guy had chatted her up. She didn’t like him, but gave him her number in hopes that it would end the conversation.

 

It did, but then he called her every day until she finally answered. He badgered her into going on a date with her.

 

Then he badgered her into being his girlfriend.

 

She had broken up with him earlier that day and was calling her incessantly. That’s why her phone was ringing every few minutes. I answered once and told him I was her new boyfriend and to stop calling. He was furious.

 

We got up to the house and laid down in the pillow pit. I made out with her, but it wasn’t really appropriate. There were 20+ PUAs standing in the living room. Maybe that’s why I did it.

 

It didn’t seem to be going as well with Thundercat and Cristophe’s girls (maybe they weren’t interested in the girls, I dunno), so soon the girls left.

 

My girl and I called each other a few times, but suddenly she stopped calling back. Oh well.

 

More than six month later I was eating dinner with Mystery when he got a call from TD.

 

“Dude… tell Herbal to answer his phone. Someone’s going to call him.”

 

Sure enough my phone rang. It was that girl. I let it go to voicemail for some reason and her message said :

 

“Hey Herbal! I’m so sorry I never called you back. I lost your number! I just met your friend Tyler and he used the same tricks on me that you used! We should hang out again! Call me!”

 

I was dating Katya at the time, so I never called her back. I like that set because I learned a lot. It shows how importance persistence is (both with her boyfriend and me). If I can turn around a set like THAT, I can turn around any set. I probably talked to her back for at least five minutes.

That’s a long time when the other person is totally ignoring you.

Lenke til kommentar
Folk har virkelig misforstått shit-tester her ja :p Bra du klargjør det White ellers begynner folka å overanalysere og drite seg ut på de enkleste naturligste spørsmål :p

 

Hun: Skal vi finne på noe?

 

(*OMG shit-test.. what now???... ignorere shit-test!!* )

 

Han: Jeg liker skilpadder!

 

Hah, word! :thumbup:

Lenke til kommentar
På hvilken måte da?

Det var en shittest fordi jeg hadde prata med jenta i 5 min og satt framen som en veldig seksuell selvsikker person på så kort tid, og hun sa den setningen bare for å se om jeg faktisk var "ekte". Dette innrømte hun senere, hun prøvde rett og slett å hive meg ut av framen.

 

 

husker når jeg var ganske ny i gamet, og en dame sa til meg helt plutselig; "jeg pleier å ha sex 5 ganger daglig når jeg i et forhold"

 

nå der har du en shittest.

hva svarte du? :)

 

Som sagt var det en god stund sida, men tror jeg svarte noe alà; "Da kan ikke vi ligge sammen, siden da kommer du til å ende opp i en rullestol".

Endret av DMN
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Til DMNs forsvar, så kan det der tolkes som i shittest i konteksten han nevner. Hun prøver tydelig å vippe ham av pinnen. Jeg forestiller meg at brorparten av alle gutter/menn hadde

 

a) Rødmet

b) Ikke hatt et svar

c) Sagt noe idiotisk

d) Tenkt "it's on" uten å få seg noe

Lenke til kommentar
Btw: Beste tingen for shittests, om en ikke er kongruent er nok å være litt cocky. Ey, works for me...

 

Den beste tingen for shit-test, om en egentlig ikke er kongruent med framen sin, er å ignorere helle spørsmålet. Ved å prøve å være cocky kan man fort feile og havne ut av framen.

 

Eksempelet til DMN:

 

Konteksten er at du har sagt at du er en veldig seksuell person, og jenta vil shit-teste deg ved å se hvordan du reagerer på at hun er det samme.

 

Jente: Jeg har sex 5 ganger om dagen når jeg er i et forhold.

PUA-Ukongruent: Hah, jeg har minst 10 ganger, i forskjellige stillinger hver gang!!!

 

Jente tenker "saklig... bye bye!"

 

Hvis vi spoler tilbake til der hvor mr ukongruent mottok denne shit-testen:

 

Jente: Jeg har sex 5 ganger om dagen når jeg er i et forhold.

PUA-Ukongruent: Fint for deg. Blablabla fortsette samtalen.

 

Ved å ignorere utsagnet slipper han å fake framen sin på nytt. Jenta vil ta det som at det å ha sex 5 ganger om dagen ikke spiller noen rolle for han da han så og si ikke la merke til utsagnet hennes. = Han består shit-testen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...