Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg gleder meg så SYKT til å bli 20, slik som det er nå så går det ikke å prate med noen på utestedene jeg går på i Bergen, altfor høy musikk, og når folk sier "HÆ?" hele jævla tiden ødelegger det hele greia for min del. Blitt veldig lite field testing i det siste, skal prøve litt igjen til høsten. Falt litt ut av det for min del...

Lenke til kommentar
jeg gleder meg så SYKT til å bli 20, slik som det er nå så går det ikke å prate med noen på utestedene jeg går på i Bergen, altfor høy musikk, og når folk sier "HÆ?" hele jævla tiden ødelegger det hele greia for min del. Blitt veldig lite field testing i det siste, skal prøve litt igjen til høsten. Falt litt ut av det for min del...

Er det ikke da enklere å game litt på nach og vors?

Lenke til kommentar

Er så sjukt dårlig på ta imot komplimenter, snakket med en jente (som var 3 år eldre, 9'er imo) og vi pratet om løst og fast, hun kjenner søsteren min som er modell og spurte om jeg også skulle drive med modellvirksomhet nå til høsten. Jeg bare "hæ? what? jeg har aldri drevet med det, det er søsteren min som driver med sånt" svarte jeg. Hun repliserte: "Åja, for dere har begge veldig pene trekk". Jeg visste ikke hva jeg skulle svare egentlig, tips og råd til å ta imot sånne litt weird compliments. :x

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Flere her som hører på the Barry Kirkey Radio show? Dette er en ex-rsd'er som harselerer med alt og alle i PUA-miljøet. Slitsom type, men til tider meget morsomt. Som for eks da han avslørte Badboy som en åpenbar løgner, samt da en småfull Gunwitch snakket om å angripe Tyler mens han holder foredrag.

 

Eks-RSDer? Det er Extramask.

 

Anyway, han er dødsmorsom.

 

"Neill, do you have my $10.000 from The Game?"

 

Og til han som spurte om søsteren min er digg: Vi deler samme genbasseng, så naturligvis. Synd at Dorian er foran deg i køen.

Lenke til kommentar
jeg gleder meg så SYKT til å bli 20, slik som det er nå så går det ikke å prate med noen på utestedene jeg går på i Bergen, altfor høy musikk, og når folk sier "HÆ?" hele jævla tiden ødelegger det hele greia for min del. Blitt veldig lite field testing i det siste, skal prøve litt igjen til høsten. Falt litt ut av det for min del...

 

Utesteder i Bergen for oss under 20 er dritt, rett og slett.

 

Men stedene 20+ er mye av det samme, mtp musikken og slikt. Det som er annerledes er bekledningen og at man kan få kjøpt sprit/drinker i baren og at de ofte skal være mye mer "fancypants" enn 18'års klubbene.

 

Ellers er det enkelt å game på vors og nach, men problemet er ofte at på vors er de ikke klar for å rote med deg og når du kommer på byn er du helt "meh" da du er så grusomt lei disse 18-årsstedene.

 

 

Jeg er flink på vors, men jeg klarer ikke å følge opp når jeg kommer på byn. Det skal sies at det er lenge siden jeg har gått på byn siden jeg er så ufattelig lei 18-års plassene i byn.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Vel, av det jeg har hørt fra utesteder som (S)exodus er ikke bra. Guttene sloss og jentene tramper på føttene til hverandre. Folk er uanstendig drita og alt er kaos. På de fleste 20 års stedene i Bergen er det vanskelig å komme inn hvis man er for drita. Der kan man også bruke fine sko på byen uten at de blir nedtrampet av andre sjalu jenter.

 

Edit: I helgen skal jeg endelig på byen i Trondheim igjen. Det er altfor lenge siden! Gleder meg masse :)

Endret av Nymph
Lenke til kommentar
Vel, av det jeg har hørt fra utesteder som (S)exodus er ikke bra. Guttene sloss og jentene tramper på føttene til hverandre. Folk er uanstendig drita og alt er kaos. På de fleste 20 års stedene i Bergen er det vanskelig å komme inn hvis man er for drita. Der kan man også bruke fine sko på byen uten at de blir nedtrampet av andre sjalu jenter.

 

Det stemmer ganske bra med mitt inntrykk av stedet, men slossing skjer da ikke så utrolig ofte. (ikke når jeg gikk der hvertfall, for over 1 år siden)

 

Mads7: De fleste jenter er nogenlunde sjenert, men regner med du mener de som er mer enn vanlig. Du må gjøre de samme tingene som vanlig, bare forvent at ting tar litt lenger tid enn vanlig. Med det mener jeg at kanskje hun ikke åpner seg for deg før etter så og så lang tid.. osv. Som alltid så kommer det ann på individet hvordan hun reagerer etc.

 

Personlig så er jeg ekspert på å feiltolke sjenerte jenter, da jeg bortforklarer ting med at "ja, men hun er sikkert bare sjenert". :!:

Lenke til kommentar
Hva er det man gjør for å få en ganske stille/sjenert jente til å snakke og føle seg godt likt?

 

Få hun til å føle seg trygg på deg, for så å introdusere henne til din sosialsirkel som en kul og utadvendt jente. I mange tilfeller vil hun da falle i framen din og faktisk bli utadvendt og kul

Lenke til kommentar
hvordan skal man få tilbake overtaket på en jente man er i et forhold til?

 

jeg føler jeg ikke helt har kontrollen gitt

 

Hva er grunnen til at jenta har overtaket?

 

mulig jeg overvurderer for mye, lager for mye planer i mitt eget hode.(perfeksjonist?)

På sjekkedelen er jeg vinneren, men i forhold er jeg taperen. har ikke jobbet noe på dette, da jeg ikke har vært i noe forhold etter jeg fant ut om pickup

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...