Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri

Anbefalte innlegg

betyr det no spesielt når jenter viser frem magen sin eller? aner ikke hvem jenta er.

Det betyr at hun vil bli gravid :ph34r:

HAHAHA! DEN ga meg en liten dose lættis på morgenkvisten! :D gjett om det der kjem til å være i haue flere dager... ok.. kanskje man er LITT førr overtrøtt av seg nå... pyttpytt.

Eg så også ei vakker jente i går, men for meg som "sliter" med å ha ei som er halvfil (liksom bi) av seg, så veit eg ikkje hvem hun så på når vi sto i køen........ :ph34r: uansett, hun slo iallefall 2 fugler i ein smekk! :D

forresten... hva synes dere om det å ha et åpent forhold, egentlig? eller er det overdose med sjalusi som preger de fleste her?

nattamornings.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Revolution31

Flere her som hører på the Barry Kirkey Radio show? Dette er en ex-rsd'er som harselerer med alt og alle i PUA-miljøet. Slitsom type, men til tider meget morsomt. Som for eks da han avslørte Badboy som en åpenbar løgner, samt da en småfull Gunwitch snakket om å angripe Tyler mens han holder foredrag.

Lenke til kommentar

Jeg klarer ikke å game med alkohol i kroppen, ender alltid opp med at jeg får for høy promille og da blir det bare vanlig fylleroting. Ikke at det er så ille, men jeg foretrekker jaget og alt det fører med seg. Det er bare en ting å gjøre for meg, drikke så mye at jeg finner en grense der jeg kan game og nyter effekten alkoholen gir meg.

Lenke til kommentar
Jeg klarer ikke å game med alkohol i kroppen, ender alltid opp med at jeg får for høy promille og da blir det bare vanlig fylleroting. Ikke at det er så ille, men jeg foretrekker jaget og alt det fører med seg. Det er bare en ting å gjøre for meg, drikke så mye at jeg finner en grense der jeg kan game og nyter effekten alkoholen gir meg.

Har akkurat samme greia. Målet mitt er å kunne spille uten help av sosialt glidemiddel.

Leste at de fleste mennesker har det absolutt best på litt i underkant av 1 i promille. Kanskje det er den optimale "grensen" for å game :)

Lenke til kommentar

Sakset fra ung.no (fakta om alkohol, høhø)

Ved 0,5 promille begynner man å kjenne seg påvirket, humøret kan endre seg litt.

Ved 1 promille begynner man å bli ustø og den kritiske sansen reduseres.

Når man når 1,5 promille får man ofte problemer med hukommelsen og balansesansen, man er svært ustø.

Ved 2,0 promille er man svært beruset og har sterkt redusert kontroll på hva man tenker og gjør.

3,0 promille er livsfarlig, man kan miste bevisstheten, miste kontroll på kroppens funksjoner. Som foreks. Urinblæren, eller få alvorlige skader på indre organer.

Et sted mellom 0,5 og 1 i promille er kanskje fint? :p

Lenke til kommentar

Ved 0,5 promille begynner man å kjenne seg påvirket, humøret kan endre seg litt.

Når man når 1,5 promille får man ofte problemer med hukommelsen og balansesansen, man er svært ustø.

Ved 2,0 promille er man svært beruset og har sterkt redusert kontroll på hva man tenker og gjør.

3,0 promille er livsfarlig, man kan miste bevisstheten, miste kontroll på kroppens funksjoner. Som foreks. Urinblæren, eller få alvorlige skader på indre organer.

Typisk slike info-sider å svart-male fakta. De burde nevne noen positive sider også (helt seriøst) da hadde kanskje flere gått for en lavere promille :) Haha høres ut som en førskolelærer nå.

Lenke til kommentar

Husker jeg har blåst 3,3 - en fantastisk kveld! :D

Når jeg drikker foretrekker jeg en promille på 1-1,5 - dog er det ikke sjeldent den nærmer seg 2 :p Da jeg gjør lite bevisst innenfor game, så påvirker ikke alkohol meg så mye, annet enn total mangel på kalibrering = artige situasjoner! :w00t:

Lenke til kommentar

Husker jeg har blåst 3,3 - en fantastisk kveld! :D

Når jeg drikker foretrekker jeg en promille på 1-1,5 - dog er det ikke sjeldent den nærmer seg 2 :p Da jeg gjør lite bevisst innenfor game, så påvirker ikke alkohol meg så mye, annet enn total mangel på kalibrering = artige situasjoner! :w00t:

Vel, jeg har blåst både 4,9 og en gang bare "hot"(over 5), men det er jo ikke reellt med mindre man venter med å blåse til 30 min etter siste slurk alkohol. Jeg blåste rett etter å ha styrtet en long island, klart det ikke blir korrekt måling.

Lenke til kommentar
Vel, jeg har blåst både 4,9 og en gang bare "hot"(over 5), men det er jo ikke reellt med mindre man venter med å blåse til 30 min etter siste slurk alkohol. Jeg blåste rett etter å ha styrtet en long island, klart det ikke blir korrekt måling.

Jeg har også blåst hot opptil flere ganger - men denne var en god stund (alt fra 20-40min, gudene vet) etter jeg hadde sluttet å drikke.

Lenke til kommentar

Ok, jeg har en setting som var ny for meg. Jeg sto i do-køen sammens med noen jenter og jeg kom i snakk med ei var en sterk 8'er. Mye cheap-talk men når doen endelig blir ledig, så spør hun om vi skal gå på do sammens, det ville spare tid sa hun. Jeg ble faktisk litt paff, vi var ikke "der" enda følte jeg men greide å svare "ok" relativt raskt.

Vi gikk inn samtidig som vi pratet helt uformelt om alt og ingenting og når hun nærmet seg doskålen, så dro hun ned alt og satt seg ned for å tisse. Yes, kinky som faen spør du meg, men jeg skal innrømme at jeg sto litt fast her. Selv om hun var veldig fin, greide jeg ikke å bli helt tent av settingen og jeg utelukker ikke helt at det var uskyldig "play" fra hennes side. Dessuten var jeg nok litt nervøs med tanke på at date'n min den kvelden satt å ventet på meg.

Hva sier dere? Hva ville dere gjort her?

Endret av Edi
Lenke til kommentar
Jeg holder på å lese tråden, men jeg spør nå for å få et fort svar :)

ettersom det er over 660 sider, orker jeg ikke lese gjennom alle sidene like nøye, så jeg går sikkert glipp av noe viktig her også. Derfor spør jeg ;)

Jeg liker en på jobben, ei jente som er et år yngre enn meg (begge er 18, men jeg fyller 19 år i år). Hun jobber på "gulvet"/kolonialavdelingen/bakeriet/kassa, mens jeg jobber i kjøttet/ferskvareavdelinga/kassa. Vi jobber veldig sjeldent sammen (altså samme avdeling), untatt i dag. I dag jobbet vi samme avdeling, så vi fikk snakket litt sammen :D

Hun er ny i butikken, så jeg tror ikke hun er heeelt "varm i trøya" når det gjelder å snakke med kollegaene :p Hun virker sjenert, og er sikkert flink på skolen :) utrolig nydelig smil, og en fin sjarm :)

ettersom hun virker sjenert, er det vanskelig å snakke med henne :/

Jeg har også lest litt på forumet, og lest at førsteinntrykket er utrolig viktig. Men nå har det jo gått en liten tid, så førsteinntrykk-delen er liksom ferdig :/ Jeg vet ikke helt hvordan inntrykk hun har av meg, jeg føler at jeg er en av de hun snakker mest med :D

Så det jeg lurer på er: hvordan kan jeg prøve å sjarmere henne? flørte litt med henne?

Jeg tenker på nærkontakt og sånt er viktig, sånn vet jeg ;) så det skal jeg prøve på :)

jeg vet jeg ga litt lite info om henne, så vet ikke helt om dere kan hjelpe meg, men bare spør så kan jeg prøve å svare så godt jeg kan :)

haha xD

nei, jeg er ikke ute etter noe sånt seksuelt :p

vil bare ha meg en kjæreste, en jente jeg kan være med og sånt :p

jeg trenger sårt noen tips, har prøvd å være litt "slem"/overlegen mot henne, men vet ikke helt hvordan hun har tatt det :/

Jeg trenger flere tips :/

Lenke til kommentar
Ok, jeg har en setting som var ny for meg. Jeg sto i do-køen sammens med noen jenter og jeg kom i snakk med ei var en sterk 8'er. Mye cheap-talk men når doen endelig blir ledig, så spør hun om vi skal gå på do sammens, det ville spare tid sa hun. Jeg ble faktisk litt paff, vi var ikke "der" enda følte jeg men greide å svare "ok" relativt raskt.

Vi gikk inn samtidig som vi pratet helt uformelt om alt og ingenting og når hun nærmet seg doskålen, så dro hun ned alt og satt seg ned for å tisse. Yes, kinky som faen spør du meg, men jeg skal innrømme at jeg sto litt fast her. Selv om hun var veldig fin, greide jeg ikke å bli helt tent av settingen og jeg utelukker ikke helt at det var uskyldig "play" fra hennes side. Dessuten var jeg nok litt nervøs med tanke på at date'n min den kvelden satt å ventet på meg.

Skjedd meg og flere ganger, på deres eller eget initiativ. Tar det ikke selv - og tror ikke de heller tar det, som noe mer en tidsbesparende, evt passe døra for hverandre på utesteder hvor låsen er skral.

Lenke til kommentar

Skjedd meg og flere ganger, på deres eller eget initiativ. Tar det ikke selv - og tror ikke de heller tar det, som noe mer en tidsbesparende, evt passe døra for hverandre på utesteder hvor låsen er skral.

Godt mulig det. Men mener at det er en utnyttbar situasjon vis man har litt teft, noe jeg manglet akkurat der og da.

Kom nettopp på at jeg har en arbeidskollega som nevnte at do-køer var hans favoritt-sted å plukke ifra.

Lenke til kommentar

Godt mulig det er en setting man kan utnytte. Men personlig blir jeg ikke tent av å se dama pisse, eller omvendt. Ser ikke for meg å stå der og riste snabben, snu meg rundt og si "sug". Blir litt.. småekkelt. For meg.

Lenke til kommentar
Godt mulig det er en setting man kan utnytte. Men personlig blir jeg ikke tent av å se dama pisse, eller omvendt. Ser ikke for meg å stå der og riste snabben, snu meg rundt og si "sug". Blir litt.. småekkelt. For meg.

Ser den. Enda et poeng for å holde alkohol-konsumet litt i sjakk :) Men hadde blitt en bra historie da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...