Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Yo, late nighters!

 

Ett kjapt spørsmål som sikkert er stilt 100tusen ganger før, men som hadde vært interresant å få litt synspunkter på:

Driver folket her inne med PU(som i Personlig utvikling) eller PU(A)(som i Pick-Up/sjekking)?

For min del handler det mest om det første, om å utvikle seg som person og bli en sterkere og mer happy person som alle vil være med...

Lenke til kommentar
Gjest Guest_hoho_*

Hei, vil bare dele en liten hendelse som skjedde med meg i går...

 

Jeg var på rema for å kjøpe en brus da jeg så en smellvakker jente i den flotte sommerkjolen ca. 15-20 meter ifra meg. Som den sprengkåte tenåringsgutten jeg er prøvde jeg og få blikkontakt med ho, og det fikk jeg!

 

Vi så på hverandre lenge, før hun gikk smilte ho og tok opp kjolen sin og viste magen sin aaahhh :D

 

betyr det no spesielt når jenter viser frem magen sin eller? aner ikke hvem jenta er.

Lenke til kommentar

Noen som har vært i Kreta før og vet hvordan det er der? Skal dra dit med en kamerat om under 2 uker, og lurer litt på om det er lett å bli kjent med folk og sånt der?

 

Tenker ikke på å hook'e opp med 20 dritfine jenter. Mener bare om det er mulig å bli kjent med folk, snakke med folk, som den sjenerte personen jeg er?

 

Lyst til å bli litt "mindre" sjenert skjønner dere...

Lenke til kommentar
Gjest Guest_noman_*
Hei, vil bare dele en liten hendelse som skjedde med meg i går...

 

Jeg var på rema for å kjøpe en brus da jeg så en smellvakker jente i den flotte sommerkjolen ca. 15-20 meter ifra meg. Som den sprengkåte tenåringsgutten jeg er prøvde jeg og få blikkontakt med ho, og det fikk jeg!

 

Vi så på hverandre lenge, før hun gikk smilte ho og tok opp kjolen sin og viste magen sin aaahhh :D

 

betyr det no spesielt når jenter viser frem magen sin eller? aner ikke hvem jenta er.

Awesome!

 

Hva gjorde du etter mage-showet da?

Lenke til kommentar
Noen som har vært i Kreta før og vet hvordan det er der? Skal dra dit med en kamerat om under 2 uker, og lurer litt på om det er lett å bli kjent med folk og sånt der?

 

Tenker ikke på å hook'e opp med 20 dritfine jenter. Mener bare om det er mulig å bli kjent med folk, snakke med folk, som den sjenerte personen jeg er?

 

Lyst til å bli litt "mindre" sjenert skjønner dere...

 

Hvor på Kreta? Siden du drar med en kamerat regner jeg med at dere skal til et typisk sydensted eller?

 

Hvis dette er saken, så er det ikke verre enn å si hei til naboene og sitte deg ned med dem og ta en pils eller 10. (eller hva du nå vil)

 

Ellers er det greit å være litt ballsy og komme bankende på døren til de søte jentene som bor et par leiligheter til siden av dere, eller guttegjengen, hvis du vil.

 

Prøv å utvid bekjentskapen der nede, selv om det bare blir for 1-2 ukers tid, så er det veldig greit å ha litt folk å velge mellom når det kommer til den tiden på dagen du skal vorse.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Noen som har vært i Kreta før og vet hvordan det er der? Skal dra dit med en kamerat om under 2 uker, og lurer litt på om det er lett å bli kjent med folk og sånt der?

 

Tenker ikke på å hook'e opp med 20 dritfine jenter. Mener bare om det er mulig å bli kjent med folk, snakke med folk, som den sjenerte personen jeg er?

 

Lyst til å bli litt "mindre" sjenert skjønner dere...

 

Hvor på Kreta? Siden du drar med en kamerat regner jeg med at dere skal til et typisk sydensted eller?

 

Hvis dette er saken, så er det ikke verre enn å si hei til naboene og sitte deg ned med dem og ta en pils eller 10. (eller hva du nå vil)

 

Ellers er det greit å være litt ballsy og komme bankende på døren til de søte jentene som bor et par leiligheter til siden av dere, eller guttegjengen, hvis du vil.

 

Prøv å utvid bekjentskapen der nede, selv om det bare blir for 1-2 ukers tid, så er det veldig greit å ha litt folk å velge mellom når det kommer til den tiden på dagen du skal vorse.

 

 

Husker ikke helt navnet. Var et fint sted, veldig sydenaktig ja :) Tror det var noe med Rhymnon, Rhytmon eller noe i den duren ^^

 

Kameraten hadde visst blitt kjent med flere folk der. Regner vel med at jeg klarer det og :) Får da håpe det ^^

 

EDIT: Rethymnon var det, det het ^^

Endret av robbern9292
Lenke til kommentar

Det kommer an fra person til person da, da jeg for eksempel prøver å være lightside PUA (aka valuegiver osv.) De fleste som driver med PUA støter på en grad av personlig utvikling før eller senere. Enten du sarger på 30 forskjellige steder med MM, eller om du driver med naturalveien. Før eller senere kommer det ting som du må konfrontere for å kunne forsette med utviklingen din, og da skjer PU-delen. Enten om du gjør det selv, eller leser en bok om det. Tror det er de færreste av oss som kan si at PUA ikke har endret noe fundamentalt i oss...

Endret av Working Class Hero'
Lenke til kommentar
Nok chitchat fra det svake kjønnet. Jeg har bestemt meg for å heller møte Rajin og Nikken og se hvordan de opererer. Hører jeg at de beskriver en sub-awesome situasjon som awesome så stikker jeg selvsagt, men en high five eller to skal jeg heller godta.

 

..wat

 

det her er kanskje den mest wannabe posten jeg har sett noen sinne

Endret av sileps
Lenke til kommentar
Nok chitchat fra det svake kjønnet. Jeg har bestemt meg for å heller møte Rajin og Nikken og se hvordan de opererer. Hører jeg at de beskriver en sub-awesome situasjon som awesome så stikker jeg selvsagt, men en high five eller to skal jeg heller godta.

 

..wat

 

det her er kanskje den mest wannabe posten jeg har sett noen sinne

 

This guy dosent know Dorian :o

Lenke til kommentar
Husker ikke helt navnet. Var et fint sted, veldig sydenaktig ja :) Tror det var noe med Rhymnon, Rhytmon eller noe i den duren ^^

 

Kameraten hadde visst blitt kjent med flere folk der. Regner vel med at jeg klarer det og :) Får da håpe det ^^

 

EDIT: Rethymnon var det, det het ^^

 

Dette er en VILL sjangse til å utvikle seg, var der for en stund siden og selv om det bare var ei uke med familie fikk jeg bra utbytte av det : )

Lenke til kommentar
Nok chitchat fra det svake kjønnet. Jeg har bestemt meg for å heller møte Rajin og Nikken og se hvordan de opererer. Hører jeg at de beskriver en sub-awesome situasjon som awesome så stikker jeg selvsagt, men en high five eller to skal jeg heller godta.

 

..wat

 

det her er kanskje den mest wannabe posten jeg har sett noen sinne

Fortell meg hva det er du tror jeg vil være, så skal jeg fortelle deg hva jeg er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...