Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Jeg er midt i samme fase nå.

Fase? Pf, du er bare god gammal, gjennomført mannsjåvinist.

Apropos håper jeg alle de damene på kvinneguiden sitter på laptoper. På kjøkkenet.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

From Mike Anderson to *********@***********.org

 

Hey,

 

I'm selling my wife's 2003 Honda Civic while she is out of town. We are getting a divorce and I am selling it to spite her, so I'll sell it to you for 5k. It is nice. It has like 55,000 miles.

 

- Mike

From Andrea ****** to Me

 

I am very interested. Are you legally allowed to sell it, or does your wife have the title?

 

- Andrea

 

From Mike Anderson to Andrea ******

 

Oh I'm sorry, I didn't realize you were a woman. What are you thinking? You can't drive! You better be e-mailing me from the laptop in your kitchen. Otherwise get back in there!

 

From Andrea ****** to Me

 

excuse me? this is the 21st century, and women can drive just as well as men! I'm a good driver! can I take a look at your car or what?

 

From Mike Anderson to Andrea ******

 

no. I won't sell this car to a woman. I couldn't live with myself knowing that I made the roads a dangerous place. You should be riding public transportation, or have your husband drive you around.

 

From Andrea ****** to Me

 

I cant believe this. youre a dick! why did you let your wife drive the car if you are so against women driving?

 

From Mike Anderson to Andrea ******

 

She just bought it despite my issues with women driving, which is why we will be getting a divorce. Now unless your husband wants to buy the car, go back to making sandwiches and ironing, you self-righteous cunt.

 

From Andrea ****** to Me

 

YOU ARE A FUCKING ASSHOLE. YOU DON'T DESERVE YOUR WIFE!!!! YOU ARE A PIECE OF SHIT!!!!!

Endret av toth
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så var det det med sarkasme og ironi (og kvinner?) på internett igjen, da ;)

Åh, så du håper at kvinnene på KG ikke er på kjøkkenet? Du foretrekker og håper at alle menn lager maten sin, og dama's, selv? :)

 

Edit; dette var selvsagt kun ett eksempel. :)

Endret av Penance
Lenke til kommentar
Haha! Dagens "argumentasjon" :!:

(men jeg lager bedre mat selv enn de fleste kvinnfolk, så ja, delvis)

 

Tits or gtfo, woman.

Haha. Jeg lager uansett sykt digg BLT-sandwich, så jeg vinner glatt.

 

Planer for helga dudes? Jeg skal ut i kveld og i morgen, thats for sure.

Endret av Lazsjis
Lenke til kommentar
Haha! Dagens "argumentasjon" :!:

(men jeg lager bedre mat selv enn de fleste kvinnfolk, så ja, delvis)

 

Tits or gtfo, woman.

Var det ikke i disse banene du tenkte, siden du presiserte at det overnevnte innlegget ditt var ironi? ;) Flott at du lager god mat, da - de fleste menn jeg kjenner som ikke har utdannelse innen mat klarer desverre så vidt å steke en normal Grandiosa.

 

Beklager - ingen av delene, lille venn.

Lenke til kommentar

Skrev jeg ikke strengt tatt ironi/sarkasme/kvinnfolk?

Dessuten vil ikke "kvinnfolk skal holde seg på kjøkkenet" sagt med ironi bety "mannfolk skal holde seg på kjøkkenet". Det er helt sant, bare sjekk ordboka på "ironi"! :)

Trenger ikke utdannelse når man har kreativitet og innsatsvilje. Dessuten er det lettere å lure et kvinnfolk til sengs om man lager middag til henne først.

 

Nommen, snek du inn en liten hersketeknikk på slutten der? Å så FLINK! :D

Lenke til kommentar

Det lukter buzzkill her inne. Jeg kan kjenne misogynien vokse for hvert "mamma"-svar hun gir.

--

Planen for helgen er faktisk å barhoppe. Jeg har ikke gjort det siden fadderuken 2006 og det er faen meg på tide å prøve noen nye steder her i Bergen. Vi får se hvem jeg tar med meg, han jeg pleier å dra ut med er på hytten fordi han er en forbanna retard, så jeg må se det litt an.

Lenke til kommentar
Skrev jeg ikke strengt tatt ironi/sarkasme/kvinnfolk?

Dessuten vil ikke "kvinnfolk skal holde seg på kjøkkenet" sagt med ironi bety "mannfolk skal holde seg på kjøkkenet". Det er helt sant, bare sjekk ordboka på "ironi"! :)

Trenger ikke utdannelse når man har kreativitet og innsatsvilje. Dessuten er det lettere å lure et kvinnfolk til sengs om man lager middag til henne først.

 

Nommen, snek du inn en liten hersketeknikk på slutten der? Å så FLINK! :D

Nei, du skrev faktisk "Så var det det med sarkasme og ironi (og kvinner?) på internett igjen, da". :sleep: Og jeg skrev heller ikke noe lignende den vrengte forklaringen du kommer med. Igjen, kjempefint at du er flink på kjøkkenet - det trengs flere menn som deg! :) Selv om du tydeligvis trenger det mer, for å lure damer til sengs, hahah.

 

Ja, jeg har etter kort tid funnet ut hersketeknikker trengs i visse situasjoner på dette forumet. :)

 

---

 

Nei, jeg skal la dere ha sjekketråden deres i fred. Jeg er strengt tatt ikke på sjekkemarkedet, så har vel ikke noe her å gjøre.

Lenke til kommentar
Det lukter buzzkill her inne. Jeg kan kjenne misogynien vokse for hvert "mamma"-svar hun gir.

Trist for deg at den allerede eksisterte, sidendu kjenner den vokser (finnes det ingen klemme-smily's her inne? Hadde trengt en nå).

 

Hersketeknikker brukes som oftest når man ikke klarer å vinne en diskusjon med fakta. Bare en tanke.

Uhm, om du la merke til det brukte jeg den relativt tidlig - jeg innser ikke at slaget er tapt så raskt, da! :p

Lenke til kommentar
jeg skrev heller ikke noe lignende den vrengte forklaringen du kommer med.

Det kalles stråmann-argumentasjon, nesten like effektivt som hersketeknikken din! ;)

Det lukter buzzkill her inne. Jeg kan kjenne misogynien vokse for hvert "mamma"-svar hun gir.

Trist for deg at den allerede eksisterte, sidendu kjenner den vokser

Mer trist for kvinner enn for ham, vel..?

(finnes det ingen klemme-smily's her inne? Hadde trengt en nå).

..de har sikkert det på kvinneguiden. :whistle:

Endret av toth
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+918273
Takk for et utfyllende svar Justi :)

 

Jeg er 17 år, så det blir ikke så mye praktisering av gamet, men gleder meg som en liten unge til jeg fyller 18. Da skal jeg begynne å sette mål, og begynne med rutiner, og når jeg er inne i gamet og føler meg trygg på det, skal jeg prøve å game mer naturlig.

 

Hva er din plan Justi, fellow underage? :fun:

 

Planen min er å få kontakt med en ''ons'' som ble noe mer. Probleme er at hun har fått en sommerflørt, men det må jeg bare se på som en utfordring.

 

Elles så har jeg en 7/8 i reserve : ) Probleme er at sola har boikotta meg, så det ble ikke noe tæning sammen.

Håper det blir sol neste helg for da blir det hyttetur = )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...