Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siste Kapital har en artikkel om "kose-hormonet"(oxyciton? noe ala det), som virker å være årsaken til at kino virker.

Den forteller også at kino brukes mye mer bevisst av kvinner, når de ønsker å skape tillit, enn menn.

En undersøkelse hvor gruppen mottok penger de skulle levere igjen etter en time(sto ikke mer detaljer om akkurat det), fikk halvparten 15 min massasje etter mottak av penger, mens den andre halvpart fikk bare 15 min hvile. Av de som fikk massasje var det 3 ganger så mange som leverte tilbake pengene enn hvilerne, da massasjen - berøringen, utløste tillitshormonet.

Lenke til kommentar

Interessant,

i "book of tells" oppnår man også samme effekt, dog jeg vet ikke om det er i like stor grad, når man håndhilser og presenterer seg med navn.

Det merker jeg også selv ute. Hvis jeg har hilst på fyren og utvekslet navn, tenker jeg mer over om jeg sårer fyren ved å prøve meg på jenta han er med.

Mcbitch, Lene var faktisk ganske kul i virkeligheten hun. Dog, Wasted :grin:

Lenke til kommentar

Jeg holder på å lese tråden, men jeg spør nå for å få et fort svar :)

ettersom det er over 660 sider, orker jeg ikke lese gjennom alle sidene like nøye, så jeg går sikkert glipp av noe viktig her også. Derfor spør jeg ;)

Jeg liker en på jobben, ei jente som er et år yngre enn meg (begge er 18, men jeg fyller 19 år i år). Hun jobber på "gulvet"/kolonialavdelingen/bakeriet/kassa, mens jeg jobber i kjøttet/ferskvareavdelinga/kassa. Vi jobber veldig sjeldent sammen (altså samme avdeling), untatt i dag. I dag jobbet vi samme avdeling, så vi fikk snakket litt sammen :D

Hun er ny i butikken, så jeg tror ikke hun er heeelt "varm i trøya" når det gjelder å snakke med kollegaene :p Hun virker sjenert, og er sikkert flink på skolen :) utrolig nydelig smil, og en fin sjarm :)

ettersom hun virker sjenert, er det vanskelig å snakke med henne :/

Jeg har også lest litt på forumet, og lest at førsteinntrykket er utrolig viktig. Men nå har det jo gått en liten tid, så førsteinntrykk-delen er liksom ferdig :/ Jeg vet ikke helt hvordan inntrykk hun har av meg, jeg føler at jeg er en av de hun snakker mest med :D

Så det jeg lurer på er: hvordan kan jeg prøve å sjarmere henne? flørte litt med henne?

Jeg tenker på nærkontakt og sånt er viktig, sånn vet jeg ;) så det skal jeg prøve på :)

jeg vet jeg ga litt lite info om henne, så vet ikke helt om dere kan hjelpe meg, men bare spør så kan jeg prøve å svare så godt jeg kan :)

Lenke til kommentar

Hvis hun er sjenert kan du jo dra denne "Jeg merker at du ikke snakker så mye, det er sikkert fordi du liker å se hvordan folk er før du blottlegger hele personligheten din for dem"

Da vil hun tenke "omg, han forstår meg jo skikkelig godt lism, omg." Instant attraction, så lenge du kjører på med kino i tilleg, altså ikke som i film. Men som i berøring :) Good luck!

Lenke til kommentar

For det første, gjør deg klar for en utrolig kjip hverdag når det til slutt skjærer seg. Utenom det så burde du snakke med henne og spøke, du kan til og med lekeflørte. Det du derimot ikke kan gjøre er å legge direkte an på henne på jobben eller ta på henne. Du kan spørre om hun vil treffes etter jobben og se det an derifra, men å ta på kollegaer kan slå veldig feil og er absolutt ikke verdt det, uansett hvor søt hun er.

Lenke til kommentar

Det jeg hadde gjort, fordi jeg er naturlig sjarmerende og karismatisk og usannsynlig kjekk, er å flørte med alle og få alle til å le. Du trenger ikke vise henne noe mer oppmerksomhet, målet er tross alt ikke å få henne men å få henne til å ville få deg. Det får du ikke ved å være morsom og sjarmerende rundt henne, men å være det rundt alle. Hun vil ikke bli friket ut av at du flørter spesifikt med henne fordi du også småspøker med damene på 40 som jobber i samme butikk - du vet, de som ler når du spør om de skal på byen den kvelden og kaller deg "umulig".

Lenke til kommentar
Gjest Guest_anon_*

Jeg har lært meg prinsippene i PU konseptet og satt meg ganske godt inn i det, og det har forandret livet mitt. Mindsettet er mye bedre, men likevell ikke helt sunnt. Før jeg oppdagde PUA, var damer skumle monstre, men nå har det gått litt langt, nå har jeg en tendens til å føle at damer er underlegne og dumme. Dette er jo ikke helt bra, vi skal jo være likestilte...

Noen andre som har vært i samme fase? Noen som kjenner seg igjen? Det føles som om jeg har vunnet en kamp mot kvinner og skal ta igjen noen år med frykt :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+918273

''men nå har det gått litt langt, nå har jeg en tendens til å føle at damer er underlegne og dumme. Dette er jo ikke helt bra, vi skal jo være likestilte...''

Hei, jeg har sikkert ikke noe mer erfaring enn deg. Med meg personlig har jeg det på samme måten, grunnen til at jeg fikk det et er lang. Blant annet fordi jeg ble ''dumpa'' . Jeg fant ut at forelskelse var en tilstand, ikke en følelse. ( My world fell appart ).

Det er kanskje ikke moralsk rett å føle eller tenke at damer er underlegne, men visst man ser på jenter som dumme/underlegne vil du DU kanskje føle deg mer sikker rundt dem, du vil kanskje ikke vere nervøs. Noe som gjør at du kanskje ikke begynner å stamme, eller sende ut feil signaler.

Som PUA har sakt, se på jenter som en slitsom lillesøster ! Det vil bli mye lettere, å kanskje ta det første steget, SNAKKE uten at du føler deg dum.

Hva synest dere ? Hørest dette logisk ut, eller er det bare vrøvl fra en trett gut.

Foressten, jeg er 16. Hadde en knallform i dag, følte meg helt på topp! Hyper på lykkerus.

Jeg kom tilbake fra en hyttetur, stakk innom den lokale Coopen, hvor det var en 7'er framfor meg på 20 år. Følte det helt naturlig begynne å prate med henne, er flink til å starte samtaler. Jeg sa : Jeg synest du kan betale for mitt også ! ( hadde kjøpt jordbær etc)

-Åja, så du synest det ? med en flørtete stemme.

Hun gjorde det desverre ikke, men jeg følte meg verken dom eller noe annet. Nettop fordi jeg så på denne kvinnen, som en lillesøster.

Get my point ?

Lenke til kommentar
Gjest Guest_anon_*

Takk for et utfyllende svar Justi :)

Jeg er 17 år, så det blir ikke så mye praktisering av gamet, men gleder meg som en liten unge til jeg fyller 18. Da skal jeg begynne å sette mål, og begynne med rutiner, og når jeg er inne i gamet og føler meg trygg på det, skal jeg prøve å game mer naturlig.

Hva er din plan Justi, fellow underage? :fun:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...